• nihka

    Smutsiga sanningar om SD!

    Konspirationsteorier, rasbiologi och ren och skär rasism. Här är filmen som sammanfattar sidorna som SD helst mörkar.

    Här samlar vi sedan fler smutsiga sanningar som SD helst mörkar - smutsiga sanningar som många som röstat på SD inte känner till eller väljer att blunda för.

    ">





    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 19:41
    Här är 24 vidriga åsikter från SD-politiker som mer än var åttonde svensk röstade på:

    nyheter24.se/maktkamp24/777308-24-vidriga-asikter-som-mer-an-var-attonde-svensk-rostade-pa

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-26 14:01
    Nya fräscha extremister i SDs EU-parlamentsgrupp EFDD:

    www.europaportalen.se/2014/10/uppgifter-sd-grupp-tillbaka-i-europaparlament

  • Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!
  • nihka
    Jonas07 skrev 2014-11-19 19:18:50 följande:

    Det där var ju en ganska löjlig film Ts tog upp. Den är ju gammal som gatan och det finns inget i dag som är rasistiskt i partiprogrammet.

    Sedan är väl Sd det parti som städar upp bäst och verkligen tar tag i olämpliga medlemmar och utesluter dom.


    Filmen är ju mest bakgrunden.  Det kommer nyare smutsigheter i de efterföljande länkarna i trådstarten. Och fler i tråden.

    Varför är det så många olämpliga medlemmar kvar då?
  • Elake
    nihka skrev 2014-11-19 19:20:19 följande:
    No, no, no, no, no. Man använder inte härskartekniker och sedan ber om hjälp och tror man ska få det. You're on your own.
    Härskartekniker? Var tusan har jag använt det? Det är sanrare två personer här som använder sig av det. Och det är Du nihka, och FDFMGA. maken till härskarteknik får man leta efter.
    Ni sätter er över människor som gillar SD. HATAR gör ni!
  • FDFMGA
    Elake skrev 2014-11-19 19:56:55 följande:
    Härskartekniker? Var tusan har jag använt det? Det är sanrare två personer här som använder sig av det. Och det är Du nihka, och FDFMGA. maken till härskarteknik får man leta efter.
    Ni sätter er över människor som gillar SD. HATAR gör ni!
    Nja, jag skulle väl snarare vilja påstå att jag försöker förklara för dig.

    En sverigedemokrat "Fia" har påstått att det finns en undersökning som visar att SD-riksdagsledamöter inte alls är överrepresenterade vad gäller brottsdomar.

    Jag har förgäves efterlyst en källangivelse, inte för att jag tror att det existerar någon sådan undersökning utan mer för att jag anser att man bör kunna belägga sina påståenden.

    Du verkar också ifrågasätta existensen av en sådan undersökning, men på något sätt tycks du göra mig ansvarig för vad sverigedemokrater påstår.

    Jag anser mig vara en mycket ansvarstagande person - men att behöva ta ansvar för vad sverigedemokrater påstår måste vara en helt hopplös uppgift - förutom att jag inte ens anser att det är min uppgift.

    Jag repeterar. Fia har refererat till en undersökning som påstås visa att SD-riksdagsledamöter inte har någon överrepresentation avseende brottsdomar.

    Fråga gärna Fia varifrån hen har fått den informationen. Själv tror jag inte att det finns någon sådan undersökning, utan den kraftiga överrepresentation som Biffus redogjort för är säkert en avspegling av den speciella SD-kulturen.

    Jag petar in citatet från Fia för kanske tionde gången. Dt är Fia du ska fråga inte mig.
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-05 17:53:31 följande:
    Det som är skrämmande är att du minns helt fel. Och inte räds att sprida osanningar. Det gjordes en kartläggning inför valet som visade att SD inte alls hade någon vidare överrepresentation.
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • nihka
    Elake skrev 2014-11-19 19:56:55 följande:
    Härskartekniker? Var tusan har jag använt det? Det är sanrare två personer här som använder sig av det. Och det är Du nihka, och FDFMGA. maken till härskarteknik får man leta efter.
    Ni sätter er över människor som gillar SD. HATAR gör ni!
    I inlägg 135 och 141 dina svar till mig.

    Det går alldeles utmärkt att framföra sina åsikter utan att försöka sätta sig på andra. Ta till dig kriiken istället för att projicera den tillbaka.
  • Biffus
    Elake skrev 2014-11-19 11:41:12 följande:
    Men hur svårt ska det vara att förstå? Det går inte att länka till någon undersökning eftersom det inte finns någon undersökning som täcker upp 7-klövern ännu!!
    Fattar du nu??
    FiaMedFunkk har hävdat att det finns, så då måste hon ge belägg för det. 
  • Biffus
    Elake skrev 2014-11-19 16:49:35 följande:
    Jag har över huvud taget inte sett någon undersökning alls som har kartlagt 7-klövern. Det är DET som är det stora problemet här.
    Granskningen av SD är redan klar, det är 7-klövergranskningen som saknas. Men som tyvärr nog aldrig kommer att bli av. Men innan den släpps, så går det inte att dra slutsatsen att SD är överrepresenterade.
    Jag har sökt på alla riksdagsledamöter. Läs inlägg 140. 
  • Biffus
    Jonas07 skrev 2014-11-19 19:18:50 följande:

    Sedan är väl Sd det parti som städar upp bäst och verkligen tar tag i olämpliga medlemmar och utesluter dom.


    Förutom i partitoppen då. 
  • Jonas07

    [quote=74374262][quote-nick]Biffus skrev 2014-11-20 21:31:26 följande:[/quote-nick]Förutom i partitoppen då. [/

    Vilka är det som inte skall va kvar där?

    Almqvist fick ju lämna?

  • Biffus
    Jonas07 skrev 2014-11-20 21:57:34 följande:

    [quote=74374262][quote-nick]Biffus skrev 2014-11-20 21:31:26 följande:[/quote-nick]Förutom i partitoppen då. [/

    Vilka är det som inte skall va kvar där?

    Almqvist fick ju lämna?


    Kent Ekeroth, Björn Söder och Jimmie Åkesson...
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!