• nihka

    Smutsiga sanningar om SD!

    Konspirationsteorier, rasbiologi och ren och skär rasism. Här är filmen som sammanfattar sidorna som SD helst mörkar.

    Här samlar vi sedan fler smutsiga sanningar som SD helst mörkar - smutsiga sanningar som många som röstat på SD inte känner till eller väljer att blunda för.

    ">





    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 19:41
    Här är 24 vidriga åsikter från SD-politiker som mer än var åttonde svensk röstade på:

    nyheter24.se/maktkamp24/777308-24-vidriga-asikter-som-mer-an-var-attonde-svensk-rostade-pa

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-26 14:01
    Nya fräscha extremister i SDs EU-parlamentsgrupp EFDD:

    www.europaportalen.se/2014/10/uppgifter-sd-grupp-tillbaka-i-europaparlament

  • Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!
  • Biffus
    Jonas07 skrev 2014-11-20 22:31:21 följande:

    Och vad har dom gjort som gör att dom inte får vara kvar?


    Kent Ekeroth:

    "Någon som vågar sig på en gissning vem som ligger bakom bomberna i Norge? [...] Nej jag kommer inte kalla er islamofober."

    "Jepp, snacket om ?fritidsgårdar? och sånt är bara dumma sosseursäkter för det invandrarvåld som de, tillsammans med Alliansen, importerat i 40 års tid till vårt land."

    "Sverige tar emot mena-folk, blir gång på gång belönade med; våld, hot och otacksamhet."

    "Det är en väldigt stor skillnad. om en afghan kommer hit och våldtar någon, och om hon dessutom gör rätt för sig sen, det är väldigt stor skillnad. (...) Det har ju inte drabbat någon... person... över huvud taget" (om hans mamma, som dömdes till fängelse och 5 års näringsförbud för grovt skattebrott och grovt bokföringsbrott)

    "Invandrarna välkomnas med boende på slott. Detta är tacken vi får. Vi borde tacka dem hejdå med utvisning ? på livstid såklart."

    "Varje dag förvånas man över hur många ursäkter som måste finnas för att PK ska kunna fortsätta inbilla sig hur bra invandring och mångkultur är. Bara massa MEA-gäng överallt som rånar, bränner, våldtar, mördar och förstör."

    "Araber drivs av ett hat, en önskan om döden"

    Björn Söder:

    "Vad är det som säger att den s k normaliseringen slutar med att bi- homo- och transpersoner skall normaliseras? Varför inte personer som begår tidelag (sex med djur) eller pedofili? Dessa sexuella avarter är inte normala och kommer aldrig att vara normala."

    "Kännetecknande för ett samhälle i upplösning är hyllandet av perversioner och dekadens. Så har det varit genom historien och nu visar det sig med all tydlighet även i vårt land. Perversa tillställningar hyllas av etablissemanget som om de vore vilka nöjestillställningar som helst. Perversa och onaturliga läggningar lyfts fram av massmedierna och politikerna som normaliteter och de nästan slåss om att vara den som skriker högst till försvar av dessa sjukliga jippon." (om Pridefestivalen) 

    Jimmie Åkesson:

    "Muslimerna är vårt största utländska hot sedan andra världskriget"
  • Svt

    Sjukt att man får posta propaganda utan källhänvisningar såhär. Men sen vet vi ju att vi är på ett propagandaforum. Så.

  • Biffus
    Jonas07 skrev 2014-11-20 22:31:21 följande:

    Och vad har dom gjort som gör att dom inte får vara kvar?


    Hrrm, tryckte på fel knapp igen... 

    Björn Söder:

    "Det är en ödesfråga för framtiden. Stoppar vi inte utbredningen av islam kommer muslimerna att ta över, och det kommer att gå fort"


    Björn Söder och en SS-soldat. 

    Jimmie Åkesson:

    "Jag tycker att det är mer fel på dig än på muslimerna."


    Vill du ha mer? Jag kan fortsätta ganska länge till, om du tycker att det är för lite. 
  • Biffus
    Svt skrev 2014-11-20 22:53:35 följande:

    Sjukt att man får posta propaganda utan källhänvisningar såhär. Men sen vet vi ju att vi är på ett propagandaforum. Så.


    Jag kan hänvisa till deras bloggar, twitter och andra artiklar för varje uttalande. Vill du att jag ska göra det?
  • Theone99

    Intressant nog att de som röstar på SD bor ute på landsbygden där det inte ens finns invandrare eller flyktingar.

    Minst röster får dom där folk bor tätt och får lära känna varandra.

  • Svt
    Theone99 skrev 2014-11-20 23:06:51 följande:

    Intressant nog att de som röstar på SD bor ute på landsbygden där det inte ens finns invandrare eller flyktingar.

    Minst röster får dom där folk bor tätt och får lära känna varandra.


    Intressant är det att du har fel. Men det är inget ovanligt.
  • Theone99
    Svt skrev 2014-11-20 23:12:29 följande:

    Intressant är det att du har fel. Men det är inget ovanligt.


    Fel? Enligt Aftonbladet där man kan se vart alla röster kommer ifrån så stämmer det jag skriver. Har du bott under en sten vid en ladugård eller?
  • Jonas07

    [quote=74374748][quote-nick]Biffus skrev 2014-11-20 22:59:31 följande:[/quote-nick]Hrrm, tryckte på fel knapp igen... 

    Björn Söder:

    "Det är en ödesfråga för framtiden. Stoppar vi inte utbredningen av islam kommer muslimerna att ta över, och det kommer att gå fort"

    Björn Söder och en SS-soldat. 

    Jimmie Åkesson:

    "Jag tycker att det är mer fel på dig än på muslimerna."

    Vill du ha mer? Jag kan fortsätta ganska länge till, om du tycker att det är för lite. [/

    På den tiden var Franz Schönhuber konservativ, tillhörande Die Republikaner och liknande konservativa rörelser i Tyskland.

    Alltså stödde han inte nazism.

    Detta kom senare under 00-taler då han övergick till mer extrema sympatier.

    Men på den tiden då han besökte SD tillhörde han faktiskt Tysklands mediala etablissemang. Han var inte en kontroversiell figur, förutom möjligtvis i EXPO-kretsar här i Sverige. Han var liksom Tysklands Johan Hakelius, eller Dick Erixon, eller Herman Lindqvist. Alltså en etablerad konservativ figur i sitt land.

    Sen att han slogs i Hitlers SS, ja större delen av tyska männen i hans ålder var på ett eller ett annat sätt med inom nazisternas militära industrikomplex. I synnerhet om man var en ung frisk man på den tiden, var det nog nästan oundvikligt.

    Idag anser SD att det var ett misstag att ha haft Schönhuber med. De hade nämligen för lite kunskap om honom, förutom att han var en etablerad konservativ mediafigur i Tyskland på den tiden. Att ge EXPO möjligheten att klistra på hans bakgrund, som SS-soldat, på SD var ett dåligt beslut. Sen att Schönhuber skulle senare gå vidare, lämna Die Republikaner och den konservativa rörelsen i Tyskland och utveckla mer extrema åsikter, är inget som SD kan rå för.

    Att Jimmie sagt att det är ner fel på dig än muslimerna. Va är det för rasistiskt med det?

    Ta gärna mer. Kommer svara dig grundligt.

  • JoBa
    Theone99 skrev 2014-11-20 23:47:35 följande:

    Fel? Enligt Aftonbladet där man kan se vart alla röster kommer ifrån så stämmer det jag skriver. Har du bott under en sten vid en ladugård eller?


    Stod det i Aftonbladet att folk inte lär känna varann på landsbygden? Ja men, då måste det ju vara så!
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!