• Anonym (Man)

    Se min fru med en annan

    Jag har en fantasi om att se min fru med en annan man.
    Min fru är en attraktiv tjej som ofta blir raggad på när vi går på krogen. Vi har ett härligt sexliv, Men när någon stöter på henne så vill jag att hon flirtar lite med han så jag kan få kolla på på lite avstånd. Dock händer aldrig något
    Jag skulle vilja se hur han förför henne och tar med henne till sängen och sätter på henne och när han är klar med henne så är det min tur.

    Jag har berättat detta för henne. Tyvärr delar hon inte min fantasi.
    Först trodde hon nog att det mest var ett sätt för oss båda o ligga med andra. Men jag har förklarat att jag vill inte ligga med andra tjejer utan bara se henne njuta.

    Någon annan som har samma fantasi och har förverkligat den och hur gick det?

  • Svar på tråden Se min fru med en annan
  • Anonym (Bettan)

    Av egen erfarenhet som kvinna så är jag inte säker på att ni bör förverkliga trekantsdrömmen såvida ni inte är helt överens och har en plan för hur ni ska tackla eventuella känslor efteråt.
    Min man önskade att se mig med en annan man, och eventuellt en trekant, och tjatade tills jag gav med mig. Jag valde, efter mycket eftertanke, en ung kille från jobbet som en lång tid visat uppenbart intresse för mig trots att jag var gammal nog att vara hans mamma. Jag gillade hans uppvaktande och belönade honom med allt kortare kjolar, tajtare kläder och högre klackar för vilket han tydligt uppskattade. 
    Min man fick träffa honom och vi bjöd hem honom på middag och efter vin och kvällsmys så älskade vi passionerat framför min make som fick titta på. Min unge älskare lyckades att ladda om snabbt efter varje utlösning och under kvällens gång fick jag i mig inte mindre än tre rejäla satser sperma. 
    Min äkta gubbe blev självklart oerhört upphetsad av att se på men lång tid efteråt var han samtidigt svartsjuk och nedstämd. En annan aspekt är att det det mycket lätt uppstår känslor med älskaren vilket är väl så problematiskt. Jag har legat med honom några gånger utan min makes vetskap och mot mitt eget bättre vetande och det är självklart inte bra. Så mitt råd är att ni tänker er noga för innan, eftersom det inte går att göra ogjort efteråt.

  • Anonym (M)

    Jag hade samma fantasi med min tjej länge , vi förverkligade den och båda älskade den.

    Minns så väl första gången jag skjutsade henne till en kille vi hade pratat länge med. Älskar bilden på snap jag tog emot , sperma I hennes ansikte och ett leende med texten "vi ses snart älskling "

    Pm om du vill veta mer hur vi gick till väga. Skriver man här så har folk så mycket egna tycken som är "lag"

  • Anonym (Man 41)

    @Bettan
    Att du låg med honom utan din mans kännedom var kanske inte bestämt eller? Kan man säga att du var otrogen då eller hade du tillåtelse att träffa andra utan honom? 


    Att du skulle ligga med en yngre kollega och att du skulle bli förälskad i honom över detta låter som att ert förhållande inte är så bra. Eller tolkar jag det fel? 


    I mina ögon kan man skilja på sex och kärlek och den dialogen har jag haft med min sambo. Att man skulle bli förälskad i någon behöver inte enbart ske genom sex utan skulle kunna hända på jobbet eller på Ica lika väl. 

  • Anonym (Bettan)
    Anonym (Man 41) skrev 2022-08-11 14:34:53 följande:

    @Bettan
    Att du låg med honom utan din mans kännedom var kanske inte bestämt eller? Kan man säga att du var otrogen då eller hade du tillåtelse att träffa andra utan honom? 


    Att du skulle ligga med en yngre kollega och att du skulle bli förälskad i honom över detta låter som att ert förhållande inte är så bra. Eller tolkar jag det fel? 


    I mina ögon kan man skilja på sex och kärlek och den dialogen har jag haft med min sambo. Att man skulle bli förälskad i någon behöver inte enbart ske genom sex utan skulle kunna hända på jobbet eller på Ica lika väl. 


    Du har helt rätt, om man ska ha dessa äventyr måste man skilja på sex och kärlek, men detta är inte alltid så lätt i praktiken. Känslor kan uppstå, och det är just detta som är faran. 


    När det gäller min unge kollega på jobbet så är svaret, ja, vi knullar även utan min mans vetskap, även om jag njuter mest när han får titta på. Jag är inte "kär" i killen (även om jag tycker han är både sexig, mysig och stilig) men njuter oerhört av att jag lätt kan förföra honom närhelst jag vill.
    Självklart varken rätt eller bra, men det var just detta jag ville peka på. Man öppnar en dörr och vet inte vad som väntar på andra sidan.


    När jag ser mig själv i spegeln nu efteråt så ser jag en livsbejakande kvinna men också väldigt självisk och med tvivelaktig moral. Jag var inte så innan vi började med detta.
    Hoppsan!

  • Anonym (ungefär samma som Bettan)

    Jag och min man eller min man ville att jag skulle ha sex med en annan man medans han såg på, och han tjatade ett par år tills jag mjuknade och gick med på det.
    Han var inte med vid tillfället utan jag var iväg själv tog lite bilder och filmade så han skulle få se.
    Först tog han det bra men sen kom svartsjukan krypande och han fick prestationsångest, blev nedstämd, så vi hade en liten kris som vi redde upp.
    Efter ett par månader så kom suget eller vad jag ska kalla det, slampan inom mig vaknade till, försökte få min man att låta mig träffa en till men han vägrade.
    Så nu dom sista två åren går jag bakom min mans rygg med olika karlar.

    Var inte tänkt så från början men jag kan inte låta bli, och jag vet att det jag gör är fel, men tycker samtidigt att det är lite hans fel också.
     

  • Anonym (Man 41)
    Anonym (Bettan) skrev 2022-08-11 15:42:19 följande:

    Du har helt rätt, om man ska ha dessa äventyr måste man skilja på sex och kärlek, men detta är inte alltid så lätt i praktiken. Känslor kan uppstå, och det är just detta som är faran. 


    När det gäller min unge kollega på jobbet så är svaret, ja, vi knullar även utan min mans vetskap, även om jag njuter mest när han får titta på. Jag är inte "kär" i killen (även om jag tycker han är både sexig, mysig och stilig) men njuter oerhört av att jag lätt kan förföra honom närhelst jag vill.
    Självklart varken rätt eller bra, men det var just detta jag ville peka på. Man öppnar en dörr och vet inte vad som väntar på andra sidan.


    När jag ser mig själv i spegeln nu efteråt så ser jag en livsbejakande kvinna men också väldigt självisk och med tvivelaktig moral. Jag var inte så innan vi började med detta.
    Hoppsan!


    Ok, så du ligger med honom utan din mans vetskap men det jag undrar över, är detta okej för din man eller är er överenskommelse att han ska få se på? Ditt sista stycke tyder på att detta inte ingår i er ök. 

    Jag förstår att man kan öppna pandoras ask och man inte vet hur det ska fortgå när man påbörjat något. Jag förstår fullt ut att det är kul att kunna förföra och få sex när du själv vill, att du bestämmer med andra ord. 
  • Anonym (ångrar mig)
    Anonym (ungefär samma som Bettan) skrev 2022-08-11 15:56:14 följande:

    Jag och min man eller min man ville att jag skulle ha sex med en annan man medans han såg på, och han tjatade ett par år tills jag mjuknade och gick med på det.
    Han var inte med vid tillfället utan jag var iväg själv tog lite bilder och filmade så han skulle få se.
    Först tog han det bra men sen kom svartsjukan krypande och han fick prestationsångest, blev nedstämd, så vi hade en liten kris som vi redde upp.
    Efter ett par månader så kom suget eller vad jag ska kalla det, slampan inom mig vaknade till, försökte få min man att låta mig träffa en till men han vägrade.
    Så nu dom sista två åren går jag bakom min mans rygg med olika karlar.

    Var inte tänkt så från början men jag kan inte låta bli, och jag vet att det jag gör är fel, men tycker samtidigt att det är lite hans fel också.
     


    Det här hände oss. Vi hade nästan exakt samma upplägg. Min fru är en väldigt sexig kvinna som lätt får blickar efter sig. Egentligen hade hon från början inga tankar på detta, men jag själv hade tankar på att bjuda in ett annat par eller tjej.

    Hon var först väldigt avvisande, tyckte att vi har väl det bra som vi har det. Men för någon månad sedan föreslog hon själv att vi kanske kunde prova att ta in en annan man, en yngre man som fanns på hennes jobb.

    Varför inte tyckte jag, det var ju något jag drömde om att se henne ha sex med någon annan. Sagt och gjort vi hade en träff med killen och det var till en början väldigt lyckat, han kunde tillfredsställa henne på ett helt annat sätt än mig naturligtvis mycket beroende på sin ungdom och potens. Till exempel kunde han utan problem komma i henne 3 gånger på raken!!

    Så vi hade väl ett antal träffar tillsammans. Därefter dog det väl ut lite och faktiskt mitt sexliv med min fru blev mindre och mindre. Upplevde att hon inte längre var sugen.

    Nu har jag fått veta av en annan kvinna på hennes jobb att hon träffar den här killen bakom min rygg. Bland annat har hon sett (och hört) dom på jobbtoaletten flera gånger. Och en jobbresa som min fru påstår var jobbrelaterad var tydligen inte alls det utan en ren knullresa med honom.

    Jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra nu.
  • Anonym (ungefär samma som Bettan)
    Anonym (ångrar mig) skrev 2022-08-11 16:07:36 följande:
    Så vi hade väl ett antal träffar tillsammans. Därefter dog det väl ut lite och faktiskt mitt sexliv med min fru blev mindre och mindre. Upplevde att hon inte längre var sugen.
    Fast jag har sex med min man, han ger mig tryggheten det mjuka fina sexet, men med dom andra är det mer djuriskt.
  • Anonym (Man 41)
    Anonym (ungefär samma som Bettan) skrev 2022-08-11 16:15:59 följande:
    Fast jag har sex med min man, han ger mig tryggheten det mjuka fina sexet, men med dom andra är det mer djuriskt.

    Hur kan det vara hans fel att du träffar andra bakom hans rygg? Att han erbjöd möjligheten för det var något han gick igång på? 


    Tycker det låter lite konstigt, att man får möjlighet att testa nya saker men om detta inte motsvarar förväntningarna för alla parter att någon då fortsätter. Endera är båda med på detta eller ingen? 

  • Anonym (ungefär samma som Bettan)
    Anonym (Man 41) skrev 2022-08-11 16:26:16 följande:

    Hur kan det vara hans fel att du träffar andra bakom hans rygg? Att han erbjöd möjligheten för det var något han gick igång på? 


    Tycker det låter lite konstigt, att man får möjlighet att testa nya saker men om detta inte motsvarar förväntningarna för alla parter att någon då fortsätter. Endera är båda med på detta eller ingen? 


    Du får tycka vad du vill, men efter år av tjat varje gång vi hade sex om andra, om hur sexig bla bla bla , och att det var hans högsta dröm, och varje gång jag tog upp nackdelar så fans det inga, allt skulle bli så perfekt, och det blev det inte.

    Vi pratade om skilsmässa när han eller vi hade krisen efteråt, när han tyckte att det vart mitt fel att det blev som det blev, hade jag varit hemma så hade han kunnat stoppa det men och allt hade kunnat undvikas, fast det var hans ide att göra det hos någon annan.

    Han misstänker nog att jag gör det jag gör men vi låtsas som ingenting.

    Om han inte hade krävt mer så hade vi aldrig varit i denna situation.

    Men om han kan steppa upp och ge mig mer så skulle det kanske vara på ett annat sätt, men det kommer aldrig inträffa.
Svar på tråden Se min fru med en annan