• soofa

    Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

    Hej!

    Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

    Välkomna! :)

  • Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • EliWe

    Nu har jag äntligen mensat klart och ska börja med ÄL tester. Hoppas verkligen jag hittar min ÄL

  • soofa
    Aniroma skrev 2015-05-20 08:17:08 följande:
    Detta var intressant tycker jag! Pratar ni om stegring efter äl? För jag har ju inte heller den där ökningen än som jag hade förra månaden efter äl. Mkt märkligt hur kroppen kan svänga sådär.. Får ta o googla trifasisk graf :)

    Jag håller verkligen tummarna för att din mens inte kommer!!
    Samma här! Jag hade också en tydlig ökning förra månaden men nu ligger temperaturen bara något över baslinjen. Hoppas ändå på ägglossning SÅKLART! :)
  • soofa
    halo83 skrev 2015-05-20 07:42:47 följande:

    Jo men visst tar de sig?

    phpmDUgLQ59665.jpg


    Det gör det verkligen! :D
  • soofa
    Tassen skrev 2015-05-20 08:09:45 följande:

    Aaaah, det rycker i testnerven! Haha

    Har inte mensen kommit lördag morgon ska jag testa då. Ska ju ut och bli sketafull då annars. Skämtåsido, ska ut med vänner då. smile1.gif


    Förstår det! Du har väl dessutom passerat BIM? Förstår inte hur du kan hålla dig! :) Hoppas på ett stort fett plus!
  • Brinkly

    Nu har jag ÄL (varit hos gyn och tittat). Så mys igår och ikväll så hoppas vi på plus i början av juni!

  • Aniroma
    soofa skrev 2015-05-20 09:19:14 följande:

    Samma här! Jag hade också en tydlig ökning förra månaden men nu ligger temperaturen bara något över baslinjen. Hoppas ändå på ägglossning SÅKLART! :)


    Va skönt att jag inte är ensam om detta då!! :) när har du bim?
  • Symetrical
    halo83 skrev 2015-05-20 07:42:47 följande:

    Jo men visst tar de sig?

    phpmDUgLQ59665.jpg


    Absolut! Testa på, babe! Bara att invänta positivt och en ev tempdipp.
  • Symetrical
    soofa skrev 2015-05-20 08:09:26 följande:
    Okej, då får jag hoppas att så är fallet också för mig! Tur vi har dig här i tråden, du kan ju det mesta! :)

    Men nej, är det så du brukar ha det innan mens? Jag hoppas och tror att det bara är kroppen som spelar dig en ett spratt! När planerar du testa om mensen inte kommer?
    Ja, det brukar alltid börja så, även om jag saknar vissa typiska "menssymptom" än så länge. Antar att hoppet inte är ute förrän det kommer spottings och jag ramlar under "baslinjen", även om det verkligen inte bådar gott... Känner dock att jag har nån infektion i kroppen just nu, så sista strimman hopp är att det är den som spökar med min temperatur.

    Såhär ser grafen ut nu:
  • Symetrical
    Tassen skrev 2015-05-20 08:09:45 följande:

    Aaaah, det rycker i testnerven! Haha

    Har inte mensen kommit lördag morgon ska jag testa då. Ska ju ut och bli sketafull då annars. Skämtåsido, ska ut med vänner då. smile1.gif


    Ska också ut, fast på fredag, så blir till att testa där på morgonen (äl +9) ifall mensen mot förmodan inte dykt upp tills dess. Dock verkar den vara på g när som helst nu.
  • Symetrical
    Aniroma skrev 2015-05-20 08:17:08 följande:
    Detta var intressant tycker jag! Pratar ni om stegring efter äl? För jag har ju inte heller den där ökningen än som jag hade förra månaden efter äl. Mkt märkligt hur kroppen kan svänga sådär.. Får ta o googla trifasisk graf :)

    Jag håller verkligen tummarna för att din mens inte kommer!!
    Tack raring! Ja, det verkar som att de som blir gravida alltsom oftast först bara får en liten ökning och sen stegvis ytterligare två ökningar. Spännande vetenskap, det där!
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni