• soofa

    Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

    Hej!

    Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

    Välkomna! :)

  • Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • Brinkly
    Novalilja skrev 2015-05-21 21:47:42 följande:

    Grattis till er som redan plussat ????????

    Jag är så himla otålig så jag köper mig nog ett test imorgon, hade äl i söndags och vill veta nu om det blev något.

    Är det någon mer i gruppen som försöker få en sladdis :)? Min yngsta fyller åtta till hösten.


    Ja jag också. Har tvillingar på 8 år :O
  • EkoS
    Smulan1978 skrev 2015-05-21 23:09:42 följande:

    Hej, nästlar mig in lite här jag med???? BIM idag men tant röd har inte kikat fram så hoppas hoppas????har alltid regelbunden mens annars. Vi har försökt ett tag nu så skulle bli såååå lycklig????


    Åh, jag håller tummarna! Hur länge har ni försökt? När ska du testa?
  • Nystjärna
    MissMf skrev 2015-05-22 05:00:39 följande:

    Jag är gravid!! :D äl+9 13/5 bim -3, 25/5

    Bf 3/2 phpFEvETM77756.jpg


    Superstort Grattis till dig!! Så roligt!! :)
  • milla741

    GRATTIS!! :D


    anynumos skrev 2015-05-21 19:41:05 följande:

    Spökstreck eller är det verkligen ett plus!? Testade lägga in en färgbild men i datorn syntes den mycket mindre än i verkligheten, men det är ett blått svagt streck.


  • milla741

    Jihooo!! GRATTIS!


    MissMf skrev 2015-05-22 05:00:39 följande:

    Jag är gravid!! :D äl+9 13/5 bim -3, 25/5

    Bf 3/2


  • Fian88
    MissMf skrev 2015-05-22 05:00:39 följande:

    Jag är gravid!! :D äl+9 13/5 bim -3, 25/5

    Bf 3/2 phpFEvETM77756.jpg


    Grattis!
  • Aniroma

    Måste också ändra mina datum! Äl var 18/5 och bim blir 3-4/6! Fyra dagar tidigare tack vare en kur rosenrot och efamol! :)

    Vill börja med att säga att jag inte tror att det här är symptom, för det känns alldeles för tidigt. Idag är jag nämligen bara på äl+4, men inatt har jag haft väldiga kramper i magen. Dock inte tjejmagen utan hela. Det har känts som magknip när man är hungrig, knip och sug samtidigt, fast värre. Fick släpa mig ur sängen vid 2 för att gå ner och ta en alvedon. Kunde inte gå upprätt. Jag trodde nästan att det var bl?ndtarmen, men nu på morgonen är det borta. Låg i fosterställning och kved och trodde jag skulle kräkas. Till saken hör att jag hela dagen igår hade ett hungersug i magen. Trots att jag ätit samma mängd som jag brukar och inte var hungrig eller sugen så gick jag omkring och kände mig hungrig i stort sett hela dagen... Någon som varit med om samma?

Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni