• Anonym (hoho)

    Har du någon FL-crush?

    Måste erkänna att jag, precis som halva FL, hade en liten crush på Anton ett tag.
    Den gick snabbt över dock. Just nu har jag en crush på Aniiee.

    Ni då? 

  • Svar på tråden Har du någon FL-crush?
  • Anton Chigurh
    choklad skrev 2015-07-22 13:11:13 följande:
    Tror det beror på att TS nämner att halva FL skulle ha en crush på honom. Jag tror han är en vattendelare, antingen tycker man han verkar charmig och härlig eller så stör man sig på honom. Han har aldrig skrivit något som jag tyckt varit hemskt, men jag har väl bara svårt att förstå behovet av att använda fet stil, kursiveringar

    samma bild    på sin tränade kropp hela tiden.

    Men annars är han säkert rekorderlig och hyvens (litar ju på ditt omdöme, Ernst Hugo). Flört
    Till å börja med vill jag säga som så, att, jag har en FL-Crush i ingen mindre än underbara "Anabolakillen" han är bara FÖR JÄFLA SKÖN alltså. En härlig lirare som syns alldeles för sällan.

    Sen, Chokoladen, så känner jag mig lite påhoppad här, lite orättvist beskylld för en osanning, jag brukar förbanne mig variera mina bilder. Det gör jag. Men eftersom jag är på ett ypperligt humör så skall du få en helt färsk bild på mig, endast några dagar gammal och aldrig postat öppet tidigare. 

    Så, Chokoladen....håll tillgodo:


    Kram, eder //Antondance.gif
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Knall

    Aniiee

    Fjäril

    Venenum

    Brunhilde...

    Och Anton.


    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Anton Chigurh
    Knall skrev 2015-07-22 21:48:18 följande:
    Aniiee
    Fjäril
    Venenum
    Brunhilde...

    Och Anton. smile6.gif
    WetKiss.gif
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • todo nada

    Jag får faktiskt sälla mig till massan som gillar anabolakillen... Hans motsägelsefulla homofobi är fantastiskt underhållande...

    Ja, och jag gillar Anton också.. Och Celine.. Gärna som kombo.. Antoline..

    (Antons inlägg med smajlisarna är nog det närmsta neonskyltarna i vegas jag kommit.. )

  • Anton Chigurh
    todo nada skrev 2015-07-22 21:58:51 följande:
    Jag får faktiskt sälla mig till massan som gillar anabolakillen... Hans motsägelsefulla homofobi är fantastiskt underhållande... smile2.gif

    Ja, och jag gillar Anton också.. Och Celine.. Gärna som kombo.. Antoline.. smile6.gif
    (Antons inlägg med smajlisarna är nog det närmsta neonskyltarna i vegas jag kommit.. smile2.gif )
    Hehe....jag älskar dig med, Todo blowkiss

    Och ja, Anabolakillen är så överdriven så det blir bara för jävla bra.thumbs_up.gif

    Kram //Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Kjell)
    Anton Chigurh skrev 2015-07-22 21:21:29 följande:

    Därför att jag är bäst, det är dock inte alla som kan tugga i sig det, Kjell, 

    men det är som jag sagt tidigare....inte mitt problem.

    Kram //Anton


    Du är säkert jättetrevlig, men dina inlägg osar självbelåtenhet på grund av hur du skriver och hur du uttrycker dig. Lite som att din åsikt räknas mer än alla andras och för Guds skull - lär dig komma till saken
  • Anonym (mångafler)

    Fast nu låter det mer som skribenter-jag-blir-glad-av-att-se-i-trådar och skulle jag räkna upp alla skulle det bli en väldigt lång lista. Jag tolkade rubriken mer som att man skulle avslöja vem man var lite förälskad i, trots att det var en i mångt och mycket okänd människa bakom signaturen.

  • Aniiee
    Anonym (mångafler) skrev 2015-07-22 23:41:15 följande:

    Fast nu låter det mer som skribenter-jag-blir-glad-av-att-se-i-trådar och skulle jag räkna upp alla skulle det bli en väldigt lång lista. Jag tolkade rubriken mer som att man skulle avslöja vem man var lite förälskad i, trots att det var en i mångt och mycket okänd människa bakom signaturen.


    Kan man inte vara lite förälskad i mer än en person, menar du?

    Jag är lite förälskad i alla möjliga och omöjliga människor, både på FL och på andra håll.
    I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • Anonym (mångafler)
    Aniiee skrev 2015-07-22 23:49:53 följande:

    Kan man inte vara lite förälskad i mer än en person, menar du?

    Jag är lite förälskad i alla möjliga och omöjliga människor, både på FL och på andra håll.


    Det kan man visst vara och jag är det själv ganska ofta, men jag uppfattar det mer som att folk i tråden beskriver andra mer som personer som gör dem lite extra glada av inläggen de gör, men jag kan absolut ha missuppfattat det.
  • Aniiee
    Anonym (mångafler) skrev 2015-07-23 00:24:32 följande:
    Det kan man visst vara och jag är det själv ganska ofta, men jag uppfattar det mer som att folk i tråden beskriver andra mer som personer som gör dem lite extra glada av inläggen de gör, men jag kan absolut ha missuppfattat det.
    Ja, inte vet jag. Du kan säkert ha rätt.....
    I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
Svar på tråden Har du någon FL-crush?