• Blomster84

    En tråd för oss ruvare

    Tänkte att det kunde vara trevligt med en tråd för oss ruvare där vi kan diskutera hur vi mår, känner osv under denna evighetslånga väntan i hopp om ett plus. Själv är jag på ruvardag 1 med en blastocyst efter ett ostimulerat FET.

    Hoppas vi hörs :)

    Kram

  • Svar på tråden En tråd för oss ruvare
  • ystersyster
    Bonifacio skrev 2015-11-03 07:43:47 följande:

    Mirabell: Beklagar verkligen. Sänder en stor stor kram


    Målamitthjärta: Graaaaaaaattiiiiiiiiis!!!!


    ********


    Alltså, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!


    HjärtaPlusDrömmer Har testat med två olika gravtest nu på morgonen och båda visar att jag är GRAVID!!!!!!!!!!!! Tror jag drömmer. TÄNK om det är sant!!!!! Kan det verkligen vara vår tur nu efter alla dessa egna försök, IVF-försök och nu äggdonation. Nästan precis fyra år sedan vi gjorde vår första IVF. Mannen i mitt liv har suttit här och varit saliga och förhoppningsfulla nu en bra stund på morgonen.
    Nu nojjar jag mig såklart kring att kliniken sa att det var genom blodprov jag skulle testa idag...så vet ju egentligen inte om gravtesterna är tillförlitliga...Kanske påverkar alla mediciner. Tror ni det kan vara så? Behöver veta, så skriv vad ni tror, snälla! Och då visar det kanske plus fast det inte är sant??????? Åååååååå, LÅT det få vara på riktigt det här!! 
     
    Kram


    Stort grattis!! Har inte skrivit så mycket själv i tråden men läser era inlägg. Så glad för er som lyckas!!
    Själv ruvar jag på 2 tre-dagars sen en vecka tillbaks, TD på måndag 9/11 :)
  • MålaMittHjärta
    smulan8504 skrev 2015-11-04 15:52:06 följande:

    Någon som gjort FET? Vi misslyckades med vårt första ivf och funderar nu på en fet..!


    jag har precis gjort ett FET, stimulerat och det lyckades. Blödde dock lite igår men slutade efter nån timme.. Så hoppas vi får se ett tickande hjärta på vul på 2 veckor
    18/3- 2012 dagen då mitt liv förändrades
  • toksnippan

    Vi har gjort 5 FET hittills (första barnet blev till genom ett FET). Väntar på omslag på ÄLtest så ska vi ner för det 3 FET (syskonförsöken räknat sett). 

  • MålaMittHjärta

    vi gjorde ett stimulerat, de satte t.o.m tillbaka blastocysten lite tidigare än jag trodde (de kan göra det när vid en stimulerad cykel) Du gör ett vul på ca dag 10 för att se om progynon har gjort så slemhinnan är fin och sen får du dag att börja med lutinus. Sen fick vi tid för återföring 1 vecka senare. Progynon börjar du med på mensens första dag, som lurar kroppen till styrd äl. 


    18/3- 2012 dagen då mitt liv förändrades
  • Virrvarr

    Jag gör ett stimulerat nu och fick tillbaka ett ägg idag. Jag hade ingen egen ägglossning och återförde på dag 17.

Svar på tråden En tråd för oss ruvare