Anonym (Göran.) skrev 2023-11-21 00:05:34 följande:
Jag tycker om tjejer från landsbygden. Är själv uppvuxen på landsbygden och bor kvar där.
livet och det vardagliga lunkar på lite långsamt. Lagom småtrist och inte så mycket förändras.
man säger hej och småpratar lite. Man ?känner? varandra.
det är som bomull för själen. Lugnt stilla och tyst.
tjejerna är rejäla och uppskattar snälla trevliga lite småtrista killar som också är stabila man uppskattar det lilla och trygga.
tjejer som inte är rädda för lite smuts och trädgårdsarbete. Som går ut med hunden i skogen i jeans och täckjacka och kastar pinnar och bollar hunden utan att vara rädd för insekter och småkryp. tjejer som följer med till återvinningscentralen och tömmer släpet med skräp och avfall.
Vardagligt snygga och händiga. Som uppskattar en hemmakväll istället för ett dyrt restaurangbesök.
det är en riktig kvinna.
Tror du på allvar att det bara finns såna tjejer som du beskriver på landsbygden, men inte i tex Stockholm?
Då har du väldigt förutfattade meningar om tjejer/kvinnor..överlag!
Jag bor i Stockholm, är inte rädd för smuts, vi bor i hus, har egna hundar och jag sköter huset, tomten och hundarna..Sen ligger ju huset precis brevid skogen också..vilket innebär skogspromenader, osv..
Tror du att alla som bor i storstäder bor i något jäkla slott eller?.