• Gweny

    Vi som väntar sladdisar 2016

    Här kan vi samlas som är gravida igen och har barn som är några år äldre.
    Hoppas på fler än mig, detta känns nästan som att börja om igen.

    Jag är 34 år och har barn som är 8 & 11 år. Är min sambos 1a, så känns jättespännande att få börja om igen. Har BF 11 Juni. 

  • Svar på tråden Vi som väntar sladdisar 2016
  • Grus grus
    Gweny skrev 2015-11-08 09:25:37 följande:

    Idag går vi in i v.10!

    När har ni berättat/tänkt berätta för syskonen?


    Väntar så länge som möjligt. Eftersom hon varit själv i alla år, skulle hon bli så lycklig över att få syskon. Men jag har redan haft två missfall i år i v.10, så jag är väldigt glad att jag inte berättat. Det räcker att vi vuxna går igenom den här jobbiga karusellen.
    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • verrron

    Här blir det också en sladdis. De äldre syskonen kommer vara 10 och 11.5. Jag är 31 och sambon 37.

    Vi berättade för barnen i v 13 och sen gick vi ut med det till våra familjer och vänner i v 20.

  • Ludde123

    Hoppar in här.

    Är 36, jag och min man väntar vårt fjärde, våra tre första kommer vara: 14, 12 och 7 när bebis kommer. Har berättat för mina systrar, mamma och närmsta vänner. Är beräknad 5/7...känns såå spännande !

  • Sawi78

    Jag är 37 och sambon 42. Jag har två barn sedan tidigare på 11 och 7, det är sambons första. Vi berättade runt v 16-18 för alla. Nu är jag i vecka 25 och helt sjukskriven, bf 23/2-2016, jättespännande????

  • valkyrian
    Sawi78 skrev 2015-11-08 17:54:00 följande:

    Hmm det skulle inte varit massa frågetecken där på slutet..


    Det blir så när man försöker använda telefonens inbyggda emojis på FL, haha och det värsta är att folk fortsätter försöka. Verkar inte finnas stöd för det helt enkelt. Höll på att bli tokig innan jag listade ut varför alla skrev frågetecken mitt i allt. Jag använder inte emojis så det drabbade aldrig mig.
  • valkyrian
    Sawi78 skrev 2015-11-08 17:51:05 följande:

    Jag är 37 och sambon 42. Jag har två barn sedan tidigare på 11 och 7, det är sambons första. Vi berättade runt v 16-18 för alla. Nu är jag i vecka 25 och helt sjukskriven, bf 23/2-2016, jättespännande????


    Vad jobbigt att vara sjukskriven :( jag hoppas jag kan jobba så länge jag vill. Men vad skönt att vara i vecka 25! Tiden går så långsamt. Jag är i v 14, längtar till rul.
  • mammsen79

    Hej alla o grattis till pluset ???? själv plussade jag för en vecka sedan, jag är 35 år blir 36 om ca 1 Månad har två döttrar sedan innan som är 13 o 9 år nu ska de få ett syskon runt 8-10 Juli , men det är min killes första barn så det blir speciellt,ha en fin dag alla!

  • Gweny

    välkommen alla nya, så skönt att se att vi är några stycken med större barn och som nu väntar på en ny spännande period i våra liv med nya små.

    Jag fick idag bokat ett nytt UL om 3 veckor, känns skönt då vi haft MA innan och det varit mycket blödningar denna omgång.

  • JagHarKatla

    Hej!

    Jag hoppar gärna in här om jag får!

    Har en son som snart blir 13. Min sambo är 37 och jag är 31 och det är sambons första barn. Är beräknad till 9 juni.

Svar på tråden Vi som väntar sladdisar 2016