• Anonym (Glad)

    Längtar så efter min älskare!

    Har vart utan han i flera veckor nu.. börjar nästan få sexabstinens!! Men imon har vi äntligen ledigt både två så vi kan träffas för lite härligt morgonsex!! Ska bli så underbart!! Hur gör ni andra som vänstrar för att finna tider att ses??

  • Svar på tråden Längtar så efter min älskare!
  • Anonym (Samma här)
    Anonym (Va ärlig) skrev 2016-03-11 23:06:48 följande:

    Som man bäddar får man ligga!

    Får väl hoppas att du överlever......risken är ju att du hamnar nedgrävd ingjuten i betong en vacker dag.....

    Va det värt det???

    Sjuka moraliska värderingar ni har....


    Sjukt osammanhängande inlägg detta!

    Överlever vad? Tror du jag knullar utan kondom och drar på mig HIV? Tror du att jag haffar random kille på stan och går hem med? Tror du att min man kommer mörda mig?

    Varför skulle risken vara större för mig att bli mördad än någon annan kvinna? Nu har du nog tittat på lite för många filmer va.

    Var det värt det det? Jag tycker just nu att det är värt att ha en älskare, svar ja.
  • Joohann
    Anonym (Samma här) skrev 2016-03-11 23:57:51 följande:

    Sjukt osammanhängande inlägg detta!

    Överlever vad? Tror du jag knullar utan kondom och drar på mig HIV? Tror du att jag haffar random kille på stan och går hem med? Tror du att min man kommer mörda mig?

    Varför skulle risken vara större för mig att bli mördad än någon annan kvinna? Nu har du nog tittat på lite för många filmer va.

    Var det värt det det? Jag tycker just nu att det är värt att ha en älskare, svar ja.


    Bemödar mig inte att svara på inlägg????

    Eftersom du är en psykopat......så lär du bara umgås med psykopater :)
  • Joohann
    Joohann skrev 2016-03-12 00:24:39 följande:

    Bemödar mig inte att svara på inlägg????

    Eftersom du är en psykopat......så lär du bara umgås med psykopater :)


    Svaret var till TS. Men om du känner dig träffad? Så hoppas din så kallade man lämnar dig....sabba
  • Anonym (rätt)
    Joohann skrev 2016-03-12 00:24:39 följande:
    Bemödar mig inte att svara på inlägg????

    Eftersom du är en psykopat......så lär du bara umgås med psykopater :)
    Ja hon verkar vara ganska iskall, beräknande, totalt empatibefriad och hänsynslös utan något som helst samvete... alla typiska drag stämmer på människor med amptistörning
  • Anonym (Glad)

    jösses.. heta diskussioner... verkar va livsfarligt att ha ihop de med upptagen men.. hahaha... tror inte hans tjej är kapabel till att slå ner mig men vem vet hon kanske spårar upp oss med GPS och lejer en yrkesmördare... va fan ska sex va så himla laddat för.. kan folk inse att det är jävligt svårt att få alla sina behov tillfredsställda av en enda person (man ska va bästa vänner, ge varandra ekonomisk trygghet, skapa ett trivsamt hem,  vara bra föräldrar, få varandra att skratta, gemensamma intressen, kunna prata om allt, vara sig själv och dessutom ha ett jävligt bra sexliv). När man tänker efter är det väldigt svårt att få alla delar att klaffa samtidigt, inte så konstigt att sexlivet får sig en törn och att man då söker spännande sex på annat håll. Jag får alla mina behov utan sexlivet tillfredsställda på annat sätt än genom en partner därför passar det mig perfekt att träffa en kille bara för att få fantastiskt sex... Min älskare får alla sina behov förutom sexet tillfredsställt med sin flickvän och genom att han får de från mig istället blir även alla hans behov tillgodosedda. Alla vinner på de enligt min mening. Ink hans tjej som får en mer tillfredsställd och harmonisk man som inte gnäller över sexlivet Hoppas jag får träffa honom imorgon!!

  • Anonym (Samma här)
    Anonym (Glad) skrev 2016-03-14 22:11:59 följande:

    jösses.. heta diskussioner... verkar va livsfarligt att ha ihop de med upptagen men.. hahaha... tror inte hans tjej är kapabel till att slå ner mig men vem vet hon kanske spårar upp oss med GPS och lejer en yrkesmördare... va fan ska sex va så himla laddat för.. kan folk inse att det är jävligt svårt att få alla sina behov tillfredsställda av en enda person (man ska va bästa vänner, ge varandra ekonomisk trygghet, skapa ett trivsamt hem,  vara bra föräldrar, få varandra att skratta, gemensamma intressen, kunna prata om allt, vara sig själv och dessutom ha ett jävligt bra sexliv). När man tänker efter är det väldigt svårt att få alla delar att klaffa samtidigt, inte så konstigt att sexlivet får sig en törn och att man då söker spännande sex på annat håll. Jag får alla mina behov utan sexlivet tillfredsställda på annat sätt än genom en partner därför passar det mig perfekt att träffa en kille bara för att få fantastiskt sex... Min älskare får alla sina behov förutom sexet tillfredsställt med sin flickvän och genom att han får de från mig istället blir även alla hans behov tillgodosedda. Alla vinner på de enligt min mening. Ink hans tjej som får en mer tillfredsställd och harmonisk man som inte gnäller över sexlivet Hoppas jag får träffa honom imorgon!!


    Kloka reflektioner.

    Allt är så jävla svart-vitt för vissa.

    Hoppas du fick ännu en trevlig träff. Själv hoppas jag på om ca 2 veckor ;)
  • Anonym (xldick)

    Önska man hade en älskarinna och kunna busa me.

    Sätter alltid kvinnans njutning maxialt först innan jag ens kommer

    Finns du runt östergötaland så skriv din kik kanske vi kan ses

  • Anonym (Glad)
    Anonym (Samma här) skrev 2016-03-16 21:12:24 följande:
    Kloka reflektioner.

    Allt är så jävla svart-vitt för vissa.

    Hoppas du fick ännu en trevlig träff. Själv hoppas jag på om ca 2 veckor ;)
    Blev bara en fika sist men det är trevligt det med
    Anonym (xldick) skrev 2016-03-17 02:24:43 följande:

    Önska man hade en älskarinna och kunna busa me.

    Sätter alltid kvinnans njutning maxialt först innan jag ens kommer

    Finns du runt östergötaland så skriv din kik kanske vi kan ses


    Liten fundering, om du alltid sätter din kvinnas njutning först borde hon väl vara så pass nöjd att du inte skall behöva söka sex på annat håll??? Tyvärr dåliga erfarenheter av skrytsamma "män".

  • Anonym (.)
    Anonym (kls) skrev 2016-03-10 21:05:17 följande:

    Detta är en av anledningarna varför en kvinnas sexuella bakgrund spelar roll, som man vill man till varje pris undvika att ingå en relation med den här typen av slampor.


  • Anonym (Avslöjad)

    TS: jag har en förmåga att lätt avslöja mig när det kommer till den saken! Min fråga till dig, TS, hur gamla är ni?

Svar på tråden Längtar så efter min älskare!