• Anonym (...)

    Tända på att bli gravid

    Det låter kanske märkligt men jag gör det och tänkte om det är lika vanligt att män gör det?

  • Svar på tråden Tända på att bli gravid
  • Anonym (Man)
    Anonym (...) skrev 2016-07-19 22:13:26 följande:

    Det låter kanske märkligt men jag gör det och tänkte om det är lika vanligt att män gör det?


    Ja, jag tänder väldigt mycket på den tanken. Att göra en kvinna gravid alltså.

    Jag tänder mer på det nu än när jag var yngre. Rädslan för en graviditet har försvunnit. När jag var ung var det en "skräck" att tjejen kunde bli gravid. Nu känner jag att det inte är hela världen om det skulle hända och därför tar den där råa djuriska instinkten över helt.

    Jag tänder på att "betäcka" och kanske göra henne gravid, inte bara under själva samlaget, utan innan och efter också. Jag drar mig inte ur efteråt och ångrar mig, utan ligger gärna kvar med kuken i henne så att så mycket av sperman som möjligt stannar kvar i henne. Och jag har inget emot att vänta en stund och sedan ha ett nytt oskyddat samlag där jag sprutar i henne igen och igen och igen...

  • Pappa46Sthlm
    Anonym (Man) skrev 2016-07-20 14:15:01 följande:
    Ja, jag tänder väldigt mycket på den tanken. Att göra en kvinna gravid alltså.

    Jag tänder mer på det nu än när jag var yngre. Rädslan för en graviditet har försvunnit. När jag var ung var det en "skräck" att tjejen kunde bli gravid. Nu känner jag att det inte är hela världen om det skulle hända och därför tar den där råa djuriska instinkten över helt.

    Jag tänder på att "betäcka" och kanske göra henne gravid, inte bara under själva samlaget, utan innan och efter också. Jag drar mig inte ur efteråt och ångrar mig, utan ligger gärna kvar med kuken i henne så att så mycket av sperman som möjligt stannar kvar i henne. Och jag har inget emot att vänta en stund och sedan ha ett nytt oskyddat samlag där jag sprutar i henne igen och igen och igen...

    Galet härligt! Upphetsande tanke.
  • Hälge

    Tänder på tanken att göra någon av mina vänner gravid som inte lyckats bli gravida med sina män.. Få fylla dem djupt in om dom kommer och sedan ligga kvar och kanske är det någon spermie som hittar ägget redan då..

  • fae
    Anonym (...) skrev 2016-07-20 18:16:47 följande:

    Jag är 29...


    Nu kommer nog strax ett erbjudande från Anonym (donator)

    //berättarröst
  • Anonym (Man)
    fae skrev 2016-07-20 18:21:26 följande:
    Nu kommer nog strax ett erbjudande från Anonym (donator)

    //berättarröst
    Nej, däremot från Anonym (Man).

    Anonym (...) skrev 2016-07-20 18:16:47 följande:

    Jag är 29...


    Har du någon man/pojkvän/sambo just nu, eller är den här tråden ett sätt att hitta en kandidat på?

  • Anonym (Jag gör det!)

    Finns det något sätt som jag får kontakta dig på, Anonym (...)?

  • Anonym (...)

    Jag har barn men ja tänkte när lägger sig det här? Trodde det var en fas:s . Sen undrar jag ni män som tänder på det , är det enbart befruktning ni går igång på eller det att ni faktiskt blir pappa eller bara agera spermier donator. Hehe ska ja nånsin föda någons barn krävs det en del för att få va den som är den????

  • Anonym (Jag gör det!)

    För min del är det känslan av att skapa ett liv. Det finns något grymt sexigt och urstarkt i det. Naturens starkaste drift, typ. Jag är kog ganska mycket "hane", vilket gör den driften i mig extra stark.

Svar på tråden Tända på att bli gravid