• Silvercross

    38+ och försöker bli gravid.

    Hej

    Jag är 39 och försöker bli gravid. Har ett barn som är fem nu. Lite orolig när tiden pressar så. Min man är 50 ?så kanske det tar lite tid innan det händer någonting.

    Andra med samma situation?

    Själv har bim den 27 september

  • Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.
  • HoppasPåEnTill

    Problemet är att jag är över 40. 5 försök är absolut ingenting. Frågan är bara om det är värt att kämpa på med inseminationer.

    Ska jöra en fertilitetspanel nu i veckan så får jag mer info om det är någon vits att försöka.

  • mysmammi
    HoppasPåEnTill skrev 2017-02-05 13:11:18 följande:

    Beviset på att försök 5 misslyckats, kom idag. Börjar tappa hoppet. Jag är kanske för gammal.


    Vad trist men ge inte upp. Vi försökte i 3 år innan det tog sig med första. Jag är lycklig att vi inte gav upp
  • hoppfullsnart40
    HoppasPåEnTill skrev 2017-02-05 13:11:18 följande:

    Beviset på att försök 5 misslyckats, kom idag. Börjar tappa hoppet. Jag är kanske för gammal.


    Nej ge inte upp än:) 19 gången gillt för oss innan plus
  • Nykär15
    HoppasPåEnTill skrev 2017-02-05 16:55:06 följande:

    Problemet är att jag är över 40. 5 försök är absolut ingenting. Frågan är bara om det är värt att kämpa på med inseminationer.

    Ska jöra en fertilitetspanel nu i veckan så får jag mer info om det är någon vits att försöka.


    Jag är med 40 år...
  • Monchichi

    Tack tjejer för omtanken!

    Jag får heja på er nu ett tag. Snart bim för Nykär och Too tiki? Fler? Hoppas på plus nu, håller tummarna!

  • mysmammi
    Monchichi skrev 2017-02-05 21:05:06 följande:

    Tack tjejer för omtanken!

    Jag får heja på er nu ett tag. Snart bim för Nykär och Too tiki? Fler? Hoppas på plus nu, håller tummarna!


    Bim på fredag för mig.
  • Milou3
    Monchichi skrev 2017-02-05 21:05:06 följande:

    Tack tjejer för omtanken!

    Jag får heja på er nu ett tag. Snart bim för Nykär och Too tiki? Fler? Hoppas på plus nu, håller tummarna!


    Bim på torsdag.

    Men känner knappt av molvärken ens längre så ... :(
Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.