• Treansresa

    BF Juli 2017 ny

    Här samlas vi som har bf juli 2017!

    Varmt välkommen

  • Svar på tråden BF Juli 2017 ny
  • FrökenMp
    GrönaDruvan skrev 2017-01-05 13:39:30 följande:

    Gick bra på ultraljudet idag. De växer som det ska och är lika stora. Som det ser ut nu blir det två pojkar!


    Åh vad kul!! Grattis till två fina pojkar:) det var väl det du trodde också va??
  • FrökenMp

    Har aldrig fotat min mage förrän idag (13+6) och jisses vilken skillnad det är på innan kissning och efter kissning haha! Vänstra bilden är tagen när jag var kissnödig och den andra direkt efter. Båda är tagna på morgonen :)

  • Summerchild
    FrökenMp skrev 2017-01-05 14:11:30 följande:

    Har aldrig fotat min mage förrän idag (13+6) och jisses vilken skillnad det är på innan kissning och efter kissning haha! Vänstra bilden är tagen när jag var kissnödig och den andra direkt efter. Båda är tagna på morgonen :)


    Hehe fin mage du.... 1a barnet.?... men vilket fall så kul att urinblåsan trycker ut magen så
  • GrönaDruvan
    FrökenMp skrev 2017-01-05 14:05:05 följande:
    Åh vad kul!! Grattis till två fina pojkar:) det var väl det du trodde också va??
    Tack! Ja, var inställd på pojkar! Kände lite nu att det kanske är flickor, men det var det inte! Nu blir det 4 grabbar hemma, hihi
  • Sosozo
    GrönaDruvan skrev 2017-01-05 13:39:30 följande:

    Gick bra på ultraljudet idag. De växer som det ska och är lika stora. Som det ser ut nu blir det två pojkar!


    Vad fint!! Så coolt med två, skönt att de verkar må bra! Kunde de alltså se könet på UL redan nu?
  • Delilah2001
    LillaJag06 skrev 2017-01-05 08:27:24 följande:

    Vad tråkigt :(

    Men får ni göra fostervattenprov sen? Har läst om nipt (tror jag det heter)

    Något prov som kostar 6000kr men då får man veta säkert om man är sjukt. Kolla här på fl om du vill.

    Jag hoppas att det går bra iaf <3


    Jag tror inte att nipt är helt säkert det heller, men säkrare än KUB.

    Jag ska vara med i en niptstudie och det står på flera ställen i informationen att nipt inte är ett diagnostiskt test, utan att man erbjuds fvp/mkp även där vid hög sannolikhet...
  • Delilah2001
    GrönaDruvan skrev 2017-01-05 13:39:30 följande:

    Gick bra på ultraljudet idag. De växer som det ska och är lika stora. Som det ser ut nu blir det två pojkar!


    Vad fint, grattis! Två pojkar, vad härligt!
  • GrönaDruvan
    Sosozo skrev 2017-01-05 15:59:44 följande:
    Vad fint!! Så coolt med två, skönt att de verkar må bra! Kunde de alltså se könet på UL redan nu?
    Ja, jag frågade om det gick och se och hon kollade om hon kunde se. Hon såg på ena men inte den andra, men eftersom det är samma kön på dom så räckte det ju att se en!
  • FrökenMp
    Summerchild skrev 2017-01-05 14:16:21 följande:

    Hehe fin mage du.... 1a barnet.?... men vilket fall så kul att urinblåsan trycker ut magen så


    Haha ja, väldigt lustigt faktiskt. Jag har lättare att känna av livmodern när urinblåsan är full.

    Ja, första barnet :D
Svar på tråden BF Juli 2017 ny