• anna7607

    Bim 16-20 januari

    Skapar en tråd för oss med Bim 16-20 januari.

    Försök nr 20 för mig. nu vill vi ha pluss :)

    Välkomna tjejer :)

  • Svar på tråden Bim 16-20 januari
  • Annisens81
    Cissi86A skrev 2017-01-11 15:44:32 följande:

    Testade mig idag, iof 5 dagar innan Bim men mår så illa, är yrslig och molande värk i magen.. såklart negativt test ????.

    Bara att hålla sig och vänta.. eller finns de känsligare tester än clearblue?


    Finns olika testa tidigt tester :) går att beställa hem rätt snabbt. Sök på Google
  • royce
    Efter regn kommer sol skrev 2017-01-11 16:25:42 följande:

    Känns som en eeeeeevighet till den 20:e
    Har ju försökt att tänka att jag inte ska fixera mig vid ägglossning, symtom och bim. Men det är ju så svårt. Tänker på det hela tiden känns det som.


    haha, eller hur! trodde också att jag skulle kunna vara lugnare den här gången men så fort ÄL är över börjar man känna efter alla möjliga symptom :D
    Har BIM 19:e :)
  • Efter regn kommer sol
    royce skrev 2017-01-11 16:30:35 följande:
    haha, eller hur! trodde också att jag skulle kunna vara lugnare den här gången men så fort ÄL är över börjar man känna efter alla möjliga symptom :D
    Har BIM 19:e :)
    Då kan vi hålla tummarna och vänta ihop Glad Jag har BIM dagen efter dig.
  • KCEG

    Bim den 20/1 och vill gärna testa... men det är ju lönlöst nu. Men måste testa mig innan resa som avgår den 19:e såklart! Jag vill ju veta också, så ett testa tidigt test på onsdag kanske vore ngt?

    När testar ni er?

  • Rosenblad

    Dör av denna väntan..Varje stund jag inte har tankar i jobb eller typ ett samtal med någon så tänker jag på att jag måste testa mig snart! Räknar ner dagarna och kommer nog börja testa mig alldeles för tidigt men känns som jag behöver det. Har ett stort lager av stickor så jag kan få gå loss hehe..

  • lisohl
    KCEG skrev 2017-01-11 18:59:57 följande:

    Bim den 20/1 och vill gärna testa... men det är ju lönlöst nu. Men måste testa mig innan resa som avgår den 19:e såklart! Jag vill ju veta också, så ett testa tidigt test på onsdag kanske vore ngt?

    När testar ni er?


    Jag har också bim den 20e. Kommer tidigast att testa lördag. Håller tummarna för oss båda! Känner du nåt särskilt nu?
  • kenzie87

    Min konstanta molvärk har hållt sig borta ett par dagar men kom tillbaka med full styrka imorse, och nu det ser ut som att jag svalt en uppblåst ballong :P är svullen som bara den, och bulan över tjejmagen är hård.

    Ikväll har jag sovit 5 timmar på soffan, så otroligt trött!

    Kunde inte hålla mig längre så jqg Testade ett tidigt test imorse men det var negativt, men har inte bim förens på måndag så det är ju lite tidigt än egentligen :)

    Hur går det för er andra? :)

  • Cissi86A
    kenzie87 skrev 2017-01-11 21:59:01 följande:

    Min konstanta molvärk har hållt sig borta ett par dagar men kom tillbaka med full styrka imorse, och nu det ser ut som att jag svalt en uppblåst ballong :P är svullen som bara den, och bulan över tjejmagen är hård.

    Ikväll har jag sovit 5 timmar på soffan, så otroligt trött!

    Kunde inte hålla mig längre så jqg Testade ett tidigt test imorse men det var negativt, men har inte bim förens på måndag så det är ju lite tidigt än egentligen :)

    Hur går det för er andra? :)


    Åt fanders! Testade idag, negativt. Men för tidigt. Sparat ett test till nästa vecka
  • Babushk

    Hej alla!

    Jag har bim 25-28 men tänkte att jag också kunde skriva här!

    Jag och min man är på femte försöket nu och idag är första gången ägglossningstest visade positivt (ordentligt) så nu är jag peppad och hoppas att det tar den här gången!

  • larssonc

    Jag har fått provsvar från gyn att jag kommer ha svårt att bli gravid. Har ett amh värde på 0,3 och ska omgående börja planera för ivf. Hoppet är ändå det sista som alltid lämnar en och denna månadens temp ser verkligen annorlunda ut. Min största önskan just nu är att mensen håller sig borta och att han genom något mirakel kan konstatera att jag är gravid när vi är där den 24/1 på möte och undersökning.. bim på 17/1 enligt NC.

Svar på tråden Bim 16-20 januari