• anna7607

    Bim 16-20 januari

    Skapar en tråd för oss med Bim 16-20 januari.

    Försök nr 20 för mig. nu vill vi ha pluss :)

    Välkomna tjejer :)

  • Svar på tråden Bim 16-20 januari
  • Annisens81
    Grodan1234 skrev 2017-01-12 10:45:46 följande:
    Vilket test använder du då?

    Jah testade positivt sist med predictor test som kan visa ända upp till bim -6 (fick positivt på -5)

    Nu har jag bara Apotekets sticka och på den står det att den mäter från bim +1 :(

    Jag funderar på om jag ska köpa hem predictor igen och testa på söndag. Har bim nästa lördag.

    Har lite metallsmak i munnen, kan även vara inbillning ;)

    Inga ömma bröst än :(

    Sist kände jag väldigt snabbt och visste redan innan testet. Nu känns det ingenting :/
    Testat med addoe eller Abboe något,

    Innan kommer jag inte ihåg vad de hette, apoliva något.
  • Cissi86A

    En fråga.. jag börjar ge upp fastän vi är tidiga i försöken. Min sjukdomshistoria gör mig påmind ??

    Vart vänder jag mig för att kolla att jag fungerar som jag ska? Att allt står rätt till

  • anna7607
    Cissi86A skrev 2017-01-12 21:36:32 följande:

    En fråga.. jag börjar ge upp fastän vi är tidiga i försöken. Min sjukdomshistoria gör mig påmind ??

    Vart vänder jag mig för att kolla att jag fungerar som jag ska? Att allt står rätt till


    Ditt landsting borde ha en fertilitetsklinik. På något lasarett eller kvinnohälsa. Ta kontakt med dom och har du en sjukdom som gör de svårt att bli gravid borde du få hjälp ganska fort. Själv är jag frisk men på försök nr tjugo. Två mf så de är bara att fortsätta.
  • Annisens81
    kenzie87 skrev 2017-01-12 20:19:55 följande:
    Det kan ju variera från graviditet till graviditet så det är ju inget som betyder att det inte kan bli ett plus ändå :D

    När jag blev gravid första gången hade jag precis samma symtom som jag hade innan mensen varje månad :)

    Jag hade en lite knasig upplevelse häromdagen, bad min sambo att köpa med chips hem och han tog fel sort och tog grillchips som jag hatar, tycker de är starka, till slut så tog suget över och jag testade dem, och de smakade inte alls som grillchips, de smakade knappt något alls, antingen är mina smaklökar knasiga eller så har de ändrat receptet haha :D

    Förövrigt har jag knappt några symtom kvar, Molvärken har återigen lagt sig lite, magen är dock stor som en ballong igen, testade imorse och tyckte mig se en svag svag skugga i vissa ljusen men det är förmodligen bara önsketänkande :/
    Ja det är ju väldigt olika:). Har märkt tydligt innan bim med 2/4 barn. Med 3:an väldigt tidigt! En speciell molvärk och jag bara visste. 4:an märkte jag inget.. förutom att mensen uteblev ;)!

    Åh ändrade smaklökar är ju ett graviditetstecken :)!
    Svullen här med :( men det är jag alltid innan mens (när jag inte har minipiller) och även när jag är gravid. Ömma tuttar har jag ännu,, lite ömmare tom

    Åh hoppas :D!! Håller tummarna!!
  • Villjusågärna

    Hej underbara ni! Roligt att se att många börjar känna symtom och det ska bli kul och se när ni får era plus :) jag vänder alla symtom just nu till att vara gravsymtom fast jag egentligen vet att det kan vara pms. Jag började testa i förrgår och igår kväll tyckte jag mig ana streck och imorse blankt neg så det va ju ren inbillning.. hoppet är dock det sista som lämnar

  • tomten12
    När har du BIM? Jag har troligen på sön-mån och testade också neg i morse men har massa symptom... Försöker dock att avfärda dem, men det är inte alltid så lätt när man inte önskar sig ngt annat.
  • Khaleesi85

    Kunde inte hålla mig från att testa idag.

    Tog med clearblue early, strecket kom direkt och är ljusblått, men väldigt svagt, verkar som många fått falska + med dom. Man ser det i verkligheten utan att vinkla.

    Svårt som vanligt fånga på bild så tog bort hylsan.

    Negativt på testlagrets test samt digitala.

  • tomten12
    Villjusågärna skrev 2017-01-13 09:58:43 följande:

    Hej underbara ni! Roligt att se att många börjar känna symtom och det ska bli kul och se när ni får era plus :) jag vänder alla symtom just nu till att vara gravsymtom fast jag egentligen vet att det kan vara pms. Jag började testa i förrgår och igår kväll tyckte jag mig ana streck och imorse blankt neg så det va ju ren inbillning.. hoppet är dock det sista som lämnar


    Glömde ju citera.. När har du BIM? Jag har troligen på sön-mån och testade också neg i morse men har massa symptom... Försöker dock att avfärda dem, men det är inte alltid så lätt när man inte önskar sig ngt annat.
  • Villjusågärna
    tomten12 skrev 2017-01-13 11:17:10 följande:

    Glömde ju citera.. När har du BIM? Jag har troligen på sön-mån och testade också neg i morse men har massa symptom... Försöker dock att avfärda dem, men det är inte alltid så lätt när man inte önskar sig ngt annat.


    Jag har bim först på Ons så det e långt kvar.. vad har du haft för symtom? Nä det är verkligen inte lätt! Man analyserar ju verkligen allt! Tur att det finns FL så man kan vädra allt :)
  • Annisens81
    Khaleesi85 skrev 2017-01-13 10:53:37 följande:

    Kunde inte hålla mig från att testa idag.

    Tog med clearblue early, strecket kom direkt och är ljusblått, men väldigt svagt, verkar som många fått falska + med dom. Man ser det i verkligheten utan att vinkla.

    Svårt som vanligt fånga på bild så tog bort hylsan.

    Negativt på testlagrets test samt digitala.


    Åh håller tummarna!! När har du bim?
Svar på tråden Bim 16-20 januari