• anna7607

    Bim 16-20 januari

    Skapar en tråd för oss med Bim 16-20 januari.

    Försök nr 20 för mig. nu vill vi ha pluss :)

    Välkomna tjejer :)

  • Svar på tråden Bim 16-20 januari
  • Rosenblad

    Tog ett test idag, alldeles för tidigt men vill ju bara se något! Testet jag tog va lite knasigt, det va upphöjt precis där strecket ska va så för en sekund trodde jag att det var två streck. Tog världens största andetag men insåg snabbt att det var bara testet som var lite defekt.

    Så nu har jag upplevt ett pluss för en sekund haha.. shit asså.. är på försök 16 så förväntar mig egentligen inget och vi ska på utredning nästa vecka men den lilla sekunden trodde jag att vi lyckats. Ska fortsätta ta test nu varje morgon även om det är tidigt, BIM på Torsdag ungefär. Har mellan 25-32 dagar men oftast 28-29. Hoppas hoppas!!!!!!!!!!!

  • annonymm

    Hej! Hoppar in i tråden :) tror jag hade äl den 11. Hade samlag 9 och 11. Idag har jag haft nycket flytningar. Tjockt och vitt nästan lite klumpigt. När jag torkar mig ser det nästan ut som när man torkar sig efter att man haft samlag fast det är en stor klump flytningar :'D

    Hoppas ni inte blir äcklade :p

    Kan det vara ett super tidigt gravidtecken eller är det bara önsketänkande? Aldrig reagerar över att det kommit såhär mycket. Men har inte heller plannerat barn innan. Blir liksom blött i trosan.

    Vanligt eller kan det vara något? Hoppas! Började försöka i december. :)

  • Khaleesi85
    Annisens81 skrev 2017-01-13 17:20:28 följande:

    Åh håller tummarna!! När har du bim?


    Har bara haft mens 2 ggr sen förlossningen i oktober, och varit oregelbunden, ska man gå efter senaste mensen och 31 dagars cykel så är bim 20/1, men hade älkänningar 1/2-1 så släppte ägget nått dygn efter så borde bim vara kring 17.e
  • Villjusågärna
    Rosenblad skrev 2017-01-13 17:21:37 följande:

    Tog ett test idag, alldeles för tidigt men vill ju bara se något! Testet jag tog va lite knasigt, det va upphöjt precis där strecket ska va så för en sekund trodde jag att det var två streck. Tog världens största andetag men insåg snabbt att det var bara testet som var lite defekt.

    Så nu har jag upplevt ett pluss för en sekund haha.. shit asså.. är på försök 16 så förväntar mig egentligen inget och vi ska på utredning nästa vecka men den lilla sekunden trodde jag att vi lyckats. Ska fortsätta ta test nu varje morgon även om det är tidigt, BIM på Torsdag ungefär. Har mellan 25-32 dagar men oftast 28-29. Hoppas hoppas!!!!!!!!!!!


    Håller tummarna! Min syster plussade en vecka innan dom hade tid för utredning :)
  • Rosenblad
    Villjusågärna skrev 2017-01-13 18:12:16 följande:

    Håller tummarna! Min syster plussade en vecka innan dom hade tid för utredning :)


    Åh vilken känsla :) Jag sa det till min sambo, att jag hoppas vi får ett positivt test nästa vecka innan vår tid så jag kan boka av den :)
  • Rosenblad

    Förresten är det någon mer än jag som brukar kolla på förlossningsprogram? Jag kollar flera avsnitt i rad på play varje helg och bara sitter och gråter, hur de kämpar och glädjen när bebisen kommer ut frisk och fin. Åh vill så gärna få uppleva de någonting :(

  • Annisens81
    Khaleesi85 skrev 2017-01-13 18:08:31 följande:

    Har bara haft mens 2 ggr sen förlossningen i oktober, och varit oregelbunden, ska man gå efter senaste mensen och 31 dagars cykel så är bim 20/1, men hade älkänningar 1/2-1 så släppte ägget nått dygn efter så borde bim vara kring 17.e


    Samma som mig :)! Dock prickade vi inte helt rätt:/! Men en liten chans finns :)!
  • Khaleesi85
    Annisens81 skrev 2017-01-13 19:28:01 följande:

    Samma som mig :)! Dock prickade vi inte helt rätt:/! Men en liten chans finns :)!


    Håller tummarna det tog sig ändå :) simmarna kanske ändå låg kvar väntade in rätt tillfälle
  • Cissi86A

    Har en känsla att mensenpå g :(

    Ont i magen, illamåendet är kvar men i te lika stark.

    Men de mensvärkar lixom. Usch sådan besvikelse :(

    Dags att skaffa massa ÄGtest! Vilka tycker ni är bäst?

  • Skoovde
    Rosenblad skrev 2017-01-13 19:05:21 följande:

    Förresten är det någon mer än jag som brukar kolla på förlossningsprogram? Jag kollar flera avsnitt i rad på play varje helg och bara sitter och gråter, hur de kämpar och glädjen när bebisen kommer ut frisk och fin. Åh vill så gärna få uppleva de någonting :(


    JAG GÖR!! Åh herregud de är så himla fint och mysigt och bara sitta och kolla när alla goa bebisar kommer till världen. Trodde knappt att de va någon mer än jag som gjorde!! Haha. Min sambo tycker jag är väldigt underlig för han tycker de är lite äckligt... samt mina vänner tycker jag är helknäpp!! Jag skulle göra vad som helst för att få uppleva det snarast! :)
Svar på tråden Bim 16-20 januari