• anna7607

    Bim 16-20 januari

    Skapar en tråd för oss med Bim 16-20 januari.

    Försök nr 20 för mig. nu vill vi ha pluss :)

    Välkomna tjejer :)

  • Svar på tråden Bim 16-20 januari
  • lisohl

    Max en vecka kvar till bim. Känns som det gjort tidigare månader så jag tror inte att det tog sig, men jag tänker inte kasta in handduken riktigt än...

    Min bröst beter sig förresten väldigt konstigt så här mellan äl och bim; på morgonen känns de mjuka och som vanligt men ju längre dagen går så börjar det spänna mer och mer i dom och dom känns mer "fylliga". Så här håller det på dag efter dag. Haha!

  • anna7607
    Villjusågärna skrev 2017-01-14 11:50:34 följande:

    Någon mer som testat idag? Jag gjorde ett imorse (bim-4) och neg..


    Samma här bim-4 och negativt kunde inte hålla mig haha bara och vänta
  • Rosenblad

    Igår kväll börja molvärk komma och idag har jag haft som början till mensvärk hela dan, och brösten ömmar.. Detta känns inte bra, eftersom det är mens symptom, som dock kan va liknande grav symptom men förknippar det ju med mens. Känns som att mensen kommer komma nästa vecka, kanske tidigare än BIM som är på Onsdag.

    Tog ett test imorse som ser ut som ett svagt svagt streck men man måste anstränga sig och har fått liknande förut utan att va gravid. Blir att testa igen imorgon. Ååhh snälla vill inte ha mens :((((((((((

  • Annisens81
    Khaleesi85 skrev 2017-01-13 20:26:14 följande:
    Håller tummarna det tog sig ändå :) simmarna kanske ändå låg kvar väntade in rätt tillfälle
    Ja jag får ha hoppet på det :)
  • Annisens81

    Testat negativt imorse.. mensvärk from. HELL !
    Bim onsdag/torsdag. Testar om 2 dagar igen. Men har inte mycket hopp kvar.

    Ser positivt ut för er:D!!

    Håller tummarna!!

  • Persson123

    Började äta rosenrot denna cykel. Fick pos ÄL test två tidigare än vad jag brukat. På ÄL +9 fick jag rosa flytningar och nu är dom mörkbruna.. (är på ÄL+11 idag). Har en vecka kvar till bim.. och har inte haft dessa flytningar förut. Känns väldigt negativt nu och har en stark känsla av att det inte blir något plus denna månad heller.

  • Khaleesi85
    Persson123 skrev 2017-01-14 18:05:33 följande:

    Började äta rosenrot denna cykel. Fick pos ÄL test två tidigare än vad jag brukat. På ÄL +9 fick jag rosa flytningar och nu är dom mörkbruna.. (är på ÄL+11 idag). Har en vecka kvar till bim.. och har inte haft dessa flytningar förut. Känns väldigt negativt nu och har en stark känsla av att det inte blir något plus denna månad heller.


    Jag började också äta rosenrot denna cykeln, jag fick jätteliten blödning på äl +4, sen under 5 dagars tid hade jag jätteljust rosa/orange flytningar, heller aldrig haft det förut, så funderade på om slemhinnorna vart känsligare av dom, åt även bidrottninggele.
  • kenzie87
    Annisens81 skrev 2017-01-14 15:59:20 följande:

    Testat negativt imorse.. mensvärk from. HELL !

    Bim onsdag/torsdag. Testar om 2 dagar igen. Men har inte mycket hopp kvar.

    Ser positivt ut för er:D!!

    Håller tummarna!!


    Tråkigt :( men fick inte du svagt streck för några dagar sen?

    Idag har jag haft grym huvudvärk, och jag har aldrig ont i huvudet om jag inte är sjuk, så antingen håller jag på att bli kass eller så blir där kanske ett starkare streck om ett par dagar :)
  • Persson123
    Khaleesi85 skrev 2017-01-14 20:00:57 följande:

    Jag började också äta rosenrot denna cykeln, jag fick jätteliten blödning på äl +4, sen under 5 dagars tid hade jag jätteljust rosa/orange flytningar, heller aldrig haft det förut, så funderade på om slemhinnorna vart känsligare av dom, åt även bidrottninggele.


    Då är jag inte helt ensam om färgade flytningar.. vill att de ska försvinna snart!
  • Villjusågärna

    Ytterligare ett neg test imorse (bim-3).. dom här sista dagarna fram till bim går verkligen sakta.. Och hoppet pendlar fram och tillbaka :p hur går det för er andra idag?

Svar på tråden Bim 16-20 januari