• anna7607

    Bim 16-20 januari

    Skapar en tråd för oss med Bim 16-20 januari.

    Försök nr 20 för mig. nu vill vi ha pluss :)

    Välkomna tjejer :)

  • Svar på tråden Bim 16-20 januari
  • Annisens81
    kenzie87 skrev 2017-01-14 20:01:20 följande:

    Tråkigt :( men fick inte du svagt streck för några dagar sen?

    Idag har jag haft grym huvudvärk, och jag har aldrig ont i huvudet om jag inte är sjuk, så antingen håller jag på att bli kass eller så blir där kanske ett starkare streck om ett par dagar :)


    Måste varit spök :/! Men väntar in mensen nu så vi kan köra igen :)!

    Håller tummarna:)!!
  • Annisens81
    Villjusågärna skrev 2017-01-15 09:56:02 följande:

    Ytterligare ett neg test imorse (bim-3).. dom här sista dagarna fram till bim går verkligen sakta.. Och hoppet pendlar fram och tillbaka :p hur går det för er andra idag?


    Negativt här med. Har inget hopp direkt utan börjar förbereda mig inför nästa äl :)!
  • kenzie87

    Nu dag, nytt test och jag ser en tydlig stegring även om det är svagt fortfarande, länkar med en bild på gårdagens och morgonens test för lite åsikter, dock har jag världens sämsta kamera så det syns betydligt mer i verkligheten, det är ingen tvekan om att strecket är rosa idag heller, nu är jag väldigt pirrig i magen, vad tror ni tjejer? :D

  • kenzie87

    Oj vad dålig bilden blev :( det syns verkligen mycket mer i verkligheten, funderar på att sticka bort till Apoteket och köpa ett cb digitalt, skulle det kunna visa nu?

  • Rosenblad

    Neg test imorse men kom på att jag hade sen äl därför så flyttas ju min BIM fram. Hade äl den 7e, så de va bara en vecka sen äl igår. Det känns bra på något sätt med tanke på min molvärk jag haft nu i tre dagar, kanske är det symptom då och inte början på mens. Med tanke på att om ägget har fäst så gör det de lite mindre än en vecka efter äl och det vore alltså för några dagar sen och då är det troligtvis inte molvärk för att mensen kommer snart för det bör den inte göra.

    Alltså måste jag vänta ännu några dagar.. och är ännu tidigare med att testa än vad jag tänkte, och jag var redan ute tidigt. Så jag fortsätter testa varje dag men förväntar mig inget positivt såhär tidigt endå men måste testa för att stilla tankarna lite. Vi fick till det varje dag runt äl med hjälp av en plastspruta för mannen har prestationsångest och detta funkar jätte bra, fick tipset på FL :) Så det känns som vi borde ha en lite större chans än de senare månaderna då vi knappt fått till det. Men samtidigt är vi på försök 16 så hoppet har lämnat oss lite. Men alltså tänk att få ett pluss denna månad och få ett litet Oktober barn, och äntligen få fira en jul med en liten bebis.. det har varit min dröm två jular nu. Har verkligen kännt att något saknas då. Åååhhh jag vill så gärna gå med i Oktober tråden för de som väntar barn då. Läser alltid de trådarna med aldrig fått skriva något. Snälla snälla vill få ett pluss!!!!!!!!!!!!

    Ursäkta att jag skrev en bok här men behövde skriva av mig lite :)

  • kenzie87

    Nu är där ingen tvekan längre, efter 2 år, ett ma och ett mf är det äntligen vår tur, hoppas att liten håller sig kvar denna gången! Gud det känns så overkligt! :D

  • Rosenblad
    kenzie87 skrev 2017-01-15 12:17:07 följande:

    Nu är där ingen tvekan längre, efter 2 år, ett ma och ett mf är det äntligen vår tur, hoppas att liten håller sig kvar denna gången! Gud det känns så overkligt! :D


    Åh va kul att se någon som försökt så länge lyckas, Grattis!
  • Khaleesi85
    kenzie87 skrev 2017-01-15 12:17:07 följande:

    Nu är där ingen tvekan längre, efter 2 år, ett ma och ett mf är det äntligen vår tur, hoppas att liten håller sig kvar denna gången! Gud det känns så overkligt! :D


    Grattis
  • Villjusågärna
    kenzie87 skrev 2017-01-15 12:17:07 följande:

    Nu är där ingen tvekan längre, efter 2 år, ett ma och ett mf är det äntligen vår tur, hoppas att liten håller sig kvar denna gången! Gud det känns så overkligt! :D


    Åhh sååå otroligt roligt för er!! Vilken fantastisk känsla!! Jag är såå glad för er att ni äntligen fått erat pluss :)
  • lisohl
    kenzie87 skrev 2017-01-15 12:17:07 följande:

    Nu är där ingen tvekan längre, efter 2 år, ett ma och ett mf är det äntligen vår tur, hoppas att liten håller sig kvar denna gången! Gud det känns så overkligt! :D


    Stort grattis!!
Svar på tråden Bim 16-20 januari