• anna7607

    Bim 16-20 januari

    Skapar en tråd för oss med Bim 16-20 januari.

    Försök nr 20 för mig. nu vill vi ha pluss :)

    Välkomna tjejer :)

  • Svar på tråden Bim 16-20 januari
  • Annisens81
    kenzie87 skrev 2017-01-15 12:17:07 följande:

    Nu är där ingen tvekan längre, efter 2 år, ett ma och ett mf är det äntligen vår tur, hoppas att liten håller sig kvar denna gången! Gud det känns så overkligt! :D


    Åh grattis :)!!!
  • kenzie87

    Tack så mycket alla :D Är glad och livrädd på samma gång!

    Lycka till ni andra, hoppas på många plus i denna tråden :D

  • Villjusågärna

    Nu vet jag i sann bemärkelse vad skengravid känns som :p testade neg imorse igen nu på bim-2 och jag testar med test som mäter låg hcg.. trots det så blev jag riktigt illamående på väg hem från jobbet.. helt otroligt att man kan framkalla symtom på det viset av ren vilja :p

  • Khaleesi85

    Själv var nog mitt test spök :/ känner mig riktigt nedslagen nu när man hade fått upp förhoppningarna.

    Testa ju med Clearblue early i fredas, fick upp ett streck meddetsamma som var blått och brett, väldigt svagt, men man såg det tydligt utan att vinkla eller ha skarpt ljus.

    På lördan tog jag ett till clearblue early ff synligt streck, men mycket svagare än dan innan, tog även ett predicator early, som visade väldigt svagt streck, men synbart och rosa.

    Testa idag med clearblue early ff jättesvagt, och neg på testlagret, hade det varit en graviditet så borde ju hcg ökat vid det här laget.

    Bara deppa och invänta mensen, och ta nya tag.

    Får hoppas på en Oktoberbebis ist

  • Khaleesi85
    er92 skrev 2017-01-16 19:13:32 följande:

    Har bim på torsdag eller fredag, ser ni det jag ser eller inbillar jag mig bara?


    Ser ett streck :)
  • Villjusågärna
    Khaleesi85 skrev 2017-01-16 19:07:26 följande:

    Själv var nog mitt test spök :/ känner mig riktigt nedslagen nu när man hade fått upp förhoppningarna.

    Testa ju med Clearblue early i fredas, fick upp ett streck meddetsamma som var blått och brett, väldigt svagt, men man såg det tydligt utan att vinkla eller ha skarpt ljus.

    På lördan tog jag ett till clearblue early ff synligt streck, men mycket svagare än dan innan, tog även ett predicator early, som visade väldigt svagt streck, men synbart och rosa.

    Testa idag med clearblue early ff jättesvagt, och neg på testlagret, hade det varit en graviditet så borde ju hcg ökat vid det här laget.

    Bara deppa och invänta mensen, och ta nya tag.

    Får hoppas på en Oktoberbebis ist


    Nej vad tråkigt! :( men håller fortfarande tummarna för dig! ;) och hoppas mensen håller sig borta!
  • lisohl
    Villjusågärna skrev 2017-01-16 18:17:40 följande:

    Nu vet jag i sann bemärkelse vad skengravid känns som :p testade neg imorse igen nu på bim-2 och jag testar med test som mäter låg hcg.. trots det så blev jag riktigt illamående på väg hem från jobbet.. helt otroligt att man kan framkalla symtom på det viset av ren vilja :p


    De senaste månaderna har jag lagt märke till att jag dagarna innan mens blir lite illamående när jag är ute och går. Så irriterande för trodde ju först att det var ett gravtecken precis som du!
  • Khaleesi85
    Villjusågärna skrev 2017-01-16 20:24:21 följande:

    Nej vad tråkigt! :( men håller fortfarande tummarna för dig! ;) och hoppas mensen håller sig borta!


    Tack hoppet är det sista som överger en

    men försöker samtidigt vara realistisk.

    Men ska den komma kan den lika gärna komma nu så man kan ta nya tag.
  • anna7607

    Grattis till alla som redan plussat. Galet avundsjuk hahaha här kom mensen två dagar för tidigt så det sket sig här igen. Försök nr 22 i februari ... sen kan jag ärligt säga att jag nog ger upp innan jag blir helt kokko :) skapar en ny tråd. Kram på er alla och håller tummarna för fler pluss

Svar på tråden Bim 16-20 januari