• minnah88

    Vi som har BIM runt 24/9

    Har BIM runt 24/9 och undrar om vi är fler som vill diskutera symptom och stötta varandra. Häng på isf.

  • Svar på tråden Vi som har BIM runt 24/9
  • mauritzdotter
    Smam skrev 2017-09-27 18:29:02 följande:
    Om jag inte är ute och cyklar har vissa sån otur att de kan ta upp till flera veckor efter bim innan test visar, tror de kan bero på att hcg är lågt/ökar sakta. Så ge inte upp än! :)
    Härligt att höra..
    Förra gången ville jag ju som sagt ignorera allt så då testade jag inte förrän jag var 2veckor sen. Livrädd för plusset. Men tänk vilken lycka att få bli mamma trots allt det svåra som kom efteråt.. :)
  • Lindalängtar


    Jag tror bestämt att det var ett plus på Stickan jag testade nu, bim idag! Glad o samtidigt nervös o extremt chockad att det skulle gå på första försöket för att inte säga tacksam! Ni ser väl också två streck?!
  • minnah88
    Lindalängtar skrev 2017-09-28 07:10:24 följande:

    Jag tror bestämt att det var ett plus på Stickan jag testade nu, bim idag! Glad o samtidigt nervös o extremt chockad att det skulle gå på första försöket för att inte säga tacksam! Ni ser väl också två streck?!


    JAAAAA grattis!
  • minnah88

    Nu är min mens förbi och beräknad ägglossning är om ca 12 dagar. Hade varit kul om vi är fler som hänger kvar fram till plusset :)

  • 3hjärtan
    Lindalängtar skrev 2017-09-28 07:10:24 följande:

    Jag tror bestämt att det var ett plus på Stickan jag testade nu, bim idag! Glad o samtidigt nervös o extremt chockad att det skulle gå på första försöket för att inte säga tacksam! Ni ser väl också två streck?!


    Stort Grattis!!!
  • Strawberrybrud

    Testade idag... bim-2 tror jag om man ska räkna mensen 14 dagar efter trolig äl! Totalt negativt ;( mina förhoppningar är otroligt låga just nu..

  • Julie17
    Lindalängtar skrev 2017-09-28 08:36:20 följande:

    Tack för alla grattis! Kan inte riktigt fatta att det skulle gå med en gång på första försöket!


    Stort grattis!! Det måste ju va drömmen att lyckas på första försöket =D

    Själv drömde jag i går natt att jag plussade och har sett så många andra som gjort det och sedan fått ett plus när de testat, så hoppfull blev man ju! Men kroppen luras förstås som alltid. Nu dag 35 kom mensen trots allt.. =( snacka om besvikelse.. trots att det bara var första försöket och vi har nog inte prickat in äl alls.. så det är väl inte så konstigt.. 

    Nu blir det äl-stickor för hela slanten i oktober! Borde va äl runt 16-19 oktober och BIM runt 31 okt-2 nov. 


    Synd bara att de två andra barnen hemma (mina bonusbusar) är födda i juli-augusti och skulle det ta sig blir det väl likadant med denna. Hade önskat ha det ngt mer utspritt.. eller är det lite fjantigt att tycka så? Det blir ju så jäkla mycket kalas och grejer.. alla utgifter i samma veva.. haha.. samtidigt vill jag inte vänta en sekund längre med att plussa.

  • Mintra
    minnah88 skrev 2017-09-28 07:26:36 följande:

    Nu är min mens förbi och beräknad ägglossning är om ca 12 dagar. Hade varit kul om vi är fler som hänger kvar fram till plusset :)


    Håller tummarna för dej den här gången!

    Jag plussade BIM+1 :)??
Svar på tråden Vi som har BIM runt 24/9