• Let it Rain

    Följas åt till ett plus!

    Jag har just påbörjat försöken när det gäller barn nummer 2 och tänker att vi är fler som vill följas åt i denna resa (så mycket roligare när man kan skriva av sig nånstans).

    Jag har ännu ingen koll på hur min cykel ser ut eftersom jag bara har hunnit ha en mens sedan förra förlossningen (jag ammar ännu och det tog ett bra tag innan den kom tillbaka). Jag är också lite äldre (38), så är väldigt spänd inför hur fertiliteten ser ut i dagsläget.

    Följs som sagt gärna åt i väntan på plusset.

  • Svar på tråden Följas åt till ett plus!
  • Let it Rain

    Överlycklig!!! Dansar runt med min bebis här hemma nu. :D Jag fick LH-ökning idag, vilket alltså innebär ägglossning imorgon. Jippie! Kroppen funkar! Verkar dessutom vara tillbaka i min 26-27-dagarscykel igen. :)

    Vi hade sex natten till igår, alltså natten mellan den 7 och 8 november, undrar om det är för långt ifrån? Jag vill helst inte pricka ägglossningen denna gång för att testa om det går att få en flicka på så vis.

  • MammaMia1012
    Let it Rain skrev 2017-11-09 10:28:20 följande:

    Överlycklig!!! Dansar runt med min bebis här hemma nu. :D Jag fick LH-ökning idag, vilket alltså innebär ägglossning imorgon. Jippie! Kroppen funkar! Verkar dessutom vara tillbaka i min 26-27-dagarscykel igen. :)

    Vi hade sex natten till igår, alltså natten mellan den 7 och 8 november, undrar om det är för långt ifrån? Jag vill helst inte pricka ägglossningen denna gång för att testa om det går att få en flicka på så vis.


    Å vad härligt! :) Skönt att känna att kroppen "kommer tillbaka" :)

    Här är jag förvirrad :-0 Trodde jag hade ÄL igår men nu sitter jag med världens typ mensvärk som strålar ner från ljumskarna ut i benen, när jag tänker efter känns det nästan som svaga värkar... haha Har jag ÄL idag då? Jag gissar på det i alla fall. Haha hoppas mannen är med på noterna ikväll också :)
  • Saima17
    Let it Rain skrev 2017-11-09 10:28:20 följande:

    Överlycklig!!! Dansar runt med min bebis här hemma nu. :D Jag fick LH-ökning idag, vilket alltså innebär ägglossning imorgon. Jippie! Kroppen funkar! Verkar dessutom vara tillbaka i min 26-27-dagarscykel igen. :)

    Vi hade sex natten till igår, alltså natten mellan den 7 och 8 november, undrar om det är för långt ifrån? Jag vill helst inte pricka ägglossningen denna gång för att testa om det går att få en flicka på så vis.


    Härligt grattis!!!! Snart får ja hämta min kar ????????
  • Saima17
    Let it Rain skrev 2017-11-09 10:28:20 följande:

    Överlycklig!!! Dansar runt med min bebis här hemma nu. :D Jag fick LH-ökning idag, vilket alltså innebär ägglossning imorgon. Jippie! Kroppen funkar! Verkar dessutom vara tillbaka i min 26-27-dagarscykel igen. :)

    Vi hade sex natten till igår, alltså natten mellan den 7 och 8 november, undrar om det är för långt ifrån? Jag vill helst inte pricka ägglossningen denna gång för att testa om det går att få en flicka på så vis.


    Härligt grattis!!!! Snart får ja hämta min kar ????????
  • Saima17
    Let it Rain skrev 2017-11-09 10:28:20 följande:

    Överlycklig!!! Dansar runt med min bebis här hemma nu. :D Jag fick LH-ökning idag, vilket alltså innebär ägglossning imorgon. Jippie! Kroppen funkar! Verkar dessutom vara tillbaka i min 26-27-dagarscykel igen. :)

    Vi hade sex natten till igår, alltså natten mellan den 7 och 8 november, undrar om det är för långt ifrån? Jag vill helst inte pricka ägglossningen denna gång för att testa om det går att få en flicka på så vis.


    Å ja hadd lh stegring igår så äl idag.. Hoppas så att e tar nu!tur att sambo e hemma 2v från å m idag.. Så man kanske har en bebis å baka efter idag
  • MammaMia1012
    Saima17 skrev 2017-11-09 12:16:57 följande:

    Å ja hadd lh stegring igår så äl idag.. Hoppas så att e tar nu!tur att sambo e hemma 2v från å m idag.. Så man kanske har en bebis å baka efter idag


    Härligt! Nu är det bara att ligga i :)
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2017-11-09 12:42:54 följande:

    Härligt! Nu är det bara att ligga i :)


    Jajamen.. Ännu bättre e att vi har en extra ledig dag m en liten dagsresa för oss själva inplanerad.. Bla Ikea hehe..
  • MammaMia1012
    Saima17 skrev 2017-11-09 13:55:56 följande:

    Jajamen.. Ännu bättre e att vi har en extra ledig dag m en liten dagsresa för oss själva inplanerad.. Bla Ikea hehe..


    Å men vad mysigt :) titta och planera massa då kan en tänka... ;p
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2017-11-09 14:22:58 följande:

    Å men vad mysigt :) titta och planera massa då kan en tänka... ;p


    Jaaaa verkligen.. Fast han e ju int å jätte impad av Ikea.. Som typ alla andra karar :-P
  • Let it Rain

    Vi får se hur det går med att pricka ÄL här. Vi hade sex i förrgår och min ÄL är imorgon. Försökte ha sex både igår och idag, men blev störda av sonen och fick avbryta mitt i. Sen så avskyr min man att ha sex på schema som det tyvärr måste bli när man har en liten hemma, så det är inte säkert att vi lyckas få till det bättre än såhär.

Svar på tråden Följas åt till ett plus!