• Let it Rain

    Följas åt till ett plus!

    Jag har just påbörjat försöken när det gäller barn nummer 2 och tänker att vi är fler som vill följas åt i denna resa (så mycket roligare när man kan skriva av sig nånstans).

    Jag har ännu ingen koll på hur min cykel ser ut eftersom jag bara har hunnit ha en mens sedan förra förlossningen (jag ammar ännu och det tog ett bra tag innan den kom tillbaka). Jag är också lite äldre (38), så är väldigt spänd inför hur fertiliteten ser ut i dagsläget.

    Följs som sagt gärna åt i väntan på plusset.

  • Svar på tråden Följas åt till ett plus!
  • Sommaren12

    Känner att jag inte är med i gamet än, sitter å väntar på ÄL som bör ske om knappt tre veckor haha :D Om jag inte vetat bättre hade jag nästan trott att jag haft en chans denna omgång. Mådde väldigt illa igår och höll på att svimma på jobbet och jag har haft förhöjd kroppstemp sen äl. Men isf skulle jag blivit gravid på en försats och fet känns ganska otroligt.

  • MammaMia1012
    Wicked977 skrev 2017-11-21 14:13:55 följande:

    Äntligen visar ÄL testet ett streck, svagare än kontrollstrecket men ändå. Nu håller vi tummarna!


    Heja heja! Håller tummarna
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2017-11-21 09:24:02 följande:

    Låter onekligen lovande håller tummarna!


    Ingen mens lr flytning ännu!!! Early test inköpt t imorron!!! Nu kommer illamående smygande igen. Hoppsd ja slipper spy ikväll..Ja hade såna ilningar å stickningarna på vänster sida äggstock å mitt i livmodern idag.. Hoppas hoppas!!!
  • MammaMia1012
    Saima17 skrev 2017-11-21 17:07:47 följande:

    Ingen mens lr flytning ännu!!! Early test inköpt t imorron!!! Nu kommer illamående smygande igen. Hoppsd ja slipper spy ikväll..Ja hade såna ilningar å stickningarna på vänster sida äggstock å mitt i livmodern idag.. Hoppas hoppas!!!


    Hoppas du slipper kräkas men att det är pga att ett litet är där inne <3

    Jag vaknade tok tidigt imorse och för att låta bli att testa så gick jag upp och yogade Hahaha snacka om att jag kände mig hurtig
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2017-11-21 17:31:08 följande:

    Hoppas du slipper kräkas men att det är pga att ett litet är där inne <3

    Jag vaknade tok tidigt imorse och för att låta bli att testa så gick jag upp och yogade Hahaha snacka om att jag kände mig hurtig


    Ja bara ja får en frisk lite i min famn som resultat så kan ja spy dygnet runt i några veckor ja ska måla lite skorsten t nya öppna spisen nu så ja tänker på annat å att d snart e morron så ja får rasta

    Haha jaaa hurtbulle :-P va visade det då? *håller tummarna*
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2017-11-21 17:31:08 följande:

    Hoppas du slipper kräkas men att det är pga att ett litet är där inne <3

    Jag vaknade tok tidigt imorse och för att låta bli att testa så gick jag upp och yogade Hahaha snacka om att jag kände mig hurtig


    Ja bara ja får en frisk lite i min famn som resultat så kan ja spy dygnet runt i några veckor ja ska måla lite skorsten t nya öppna spisen nu så ja tänker på annat å att d snart e morron så ja får rasta

    Haha jaaa hurtbulle :-P va visade det då? *håller tummarna*
    MammaMia1012 skrev 2017-11-21 17:31:08 följande:

    Hoppas du slipper kräkas men att det är pga att ett litet är där inne <3

    Jag vaknade tok tidigt imorse och för att låta bli att testa så gick jag upp och yogade Hahaha snacka om att jag kände mig hurtig


    Oj nu läst snett.. Läste att du hadd testa
  • MammaMia1012
    Saima17 skrev 2017-11-21 18:00:38 följande:

    Ja bara ja får en frisk lite i min famn som resultat så kan ja spy dygnet runt i några veckor ja ska måla lite skorsten t nya öppna spisen nu så ja tänker på annat å att d snart e morron så ja får rasta

    Haha jaaa hurtbulle :-P va visade det då? *håller tummarna*Oj nu läst snett.. Läste att du hadd testa


    Haha ja jag höll mig denna gång! Får se hur det går imorgon :) vill vänta till på torsdag tidigast! Helst fredag

    Ja man behöver sysselsätta sig. Annars blir man knäpp!
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2017-11-21 19:02:54 följande:

    Haha ja jag höll mig denna gång! Får se hur det går imorgon :) vill vänta till på torsdag tidigast! Helst fredag

    Ja man behöver sysselsätta sig. Annars blir man knäpp!


    Hm. Ja här kom d lite mörkbrunt klet så har int å höga förväntningar mer.. Men ha d int kommit mer imorron bitti så testar ja men antagligen negativt

    Nå kvällen fick man ju å gå iaf.. Ha klara mj från desto mer illamående men lite halv konstigt mår ja.. Men ingen mensvärk ännu..
  • Sommaren12
    Saima17 skrev 2017-11-21 19:20:56 följande:

    Hm. Ja här kom d lite mörkbrunt klet så har int å höga förväntningar mer.. Men ha d int kommit mer imorron bitti så testar ja men antagligen negativt

    Nå kvällen fick man ju å gå iaf.. Ha klara mj från desto mer illamående men lite halv konstigt mår ja.. Men ingen mensvärk ännu..


    Ge inte upp! Om du hade blödit lite lätt innan så kanske det är det sista från det.
Svar på tråden Följas åt till ett plus!