• Anonym (Hallå)

    Små tuttar

    Det finns redan en tråd för stora tuttar så vi måste också ha en för små tuttar. Sätt upp bilderna här.

  • Svar på tråden Små tuttar
  • Anonym (Gillar)
    Anonym (B-KUPA) skrev 2018-06-07 20:59:53 följande:
    Jag har sett att en del bilder ryker bilder emellan åt.
    Det är ju lite konstigt att alla mina bilder är kvar då alla andra har försvunnit 
    Det är väl för att de är så vackraFlört, vem kan radera såna bilder?
  • Tom Araya
    Anonym (B-KUPA) skrev 2018-06-07 20:59:53 följande:
    Tom Araya skrev 2018-06-07 10:46:57 följande:
    Dock är det så att FL raderar bilder med jämna mellanrum och då ryker i princip alla bilder. Hur just dina klarat sig har jag ingen förklaring till
    Jag har sett att en del bilder ryker bilder emellan åt.
    Det är ju lite konstigt att alla mina bilder är kvar då alla andra har försvunnit 
    Det tycks som att bilder som läggs upp via den gamla FL-sajten inte försvinner vid utrensningarna. Hur är det för dig?
  • Anonym (B-KUPA)
    Anonym (Gillar) skrev 2018-06-09 07:45:01 följande:
    Det är väl för att de är så vackraFlört, vem kan radera såna bilder?
    FL kan radera även om det är fina bilder 
    Tom Araya skrev 2018-06-10 03:24:23 följande:
    Det tycks som att bilder som läggs upp via den gamla FL-sajten inte försvinner vid utrensningarna. Hur är det för dig?
    Det kan stämma för jag laddar upp mina bilder via den gamla sajten

  • Anonym (AA-kupa)

    Tycker att det är lite märklig stämning här inne. Många med små bröst känner sig osäkra och det blir ju inte bättre när folk med B-kupa får kommentarer om att brösten inte syns.

    Kanske bra att fl raderar bilderna efter hand..

  • Gaskarl
    Anonym (AA-kupa) skrev 2018-06-30 21:14:45 följande:

    Tycker att det är lite märklig stämning här inne. Många med små bröst känner sig osäkra och det blir ju inte bättre när folk med B-kupa får kommentarer om att brösten inte syns.

    Kanske bra att fl raderar bilderna efter hand..


    Klokt inlägg.
  • Anonym (Man 36)

    Ser inte så många bilder i tråden. Är det någon som lagt upp någon bild? Vill gärna se dina små och fina bröst.

  • BalkanBoy85
    Anonym (B-KUPA) skrev 2018-05-31 19:52:13 följande:

    Tack. Lika fasta och fina som dem var när jag var 16 årTack. Helt lagom stora efter som jag är smal 


    Men dem är väl lite större idag?!
  • Tom Araya
    EnsamSingelpappa skrev 2018-06-30 22:12:00 följande:

    Så surt


     


    Varför förvinner alla bilderna så fort. Hinner knappt se dem om man inte är inne här på daglig basis :(


    Fråga FL's support.
Svar på tråden Små tuttar