• Emhy89

    BF Februari 2019

    Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!

    Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :) 

    Välkomna!{#emotions_dlg.flower}

  • Svar på tråden BF Februari 2019
  • Anonym (Blivande 3barns mamma!)

    Hejsan!

    Idag (3:e försöket) så kom äntligen plusset!

    Så i februari kommer jag förhoppningsvis bli 3barns mamma !

    Jag och min man är jätteglada, men vi har 3missfall bakom oss (innan första barnet) så vi är lite oroliga för missfall även denna gång.

    Vad kul att det finns fler ?BF Februari-mammor?

    Kram

  • Milian03

    Grattis till alla plus :)

    Jag känner mig inte redo att börja skriva på fb om graviditeten ännu så jag stannar här ett tag till. Hoppas inte man blir ensam här :p


    BF 190209
  • Juli2014

    Hej och Stort grattis till era plus!??

    BF 2/2, fjärde graviditeten, om allt är som jag tror.

    Oplanerat från min sida och något stressad över hur jag kommer klara det...med två små redan hemma. Hur tänker ni som redan har barn, hur gör man för att räcka till?!

    Styrkekramar

  • Philiothe81

    Hej på er-



    Vet inte än om jag är gravid. Men om jag plussar idag, vilket bf får jag då?

    Har en 10-åring sem tidigare - så minns inte...

  • Philiothe81

    Tror jag hade bim i fredags


    Philiothe81 skrev 2018-06-04 03:43:50 följande:

    Hej på er-

    Vet inte än om jag är gravid. Men om jag plussar idag, vilket bf får jag då?

    Har en 10-åring sem tidigare - så minns inte...


  • mariamarre83

    Plussade precis på BM-6 :) Bebis kring den 16/2. :)

    Vill berätta en gullig grej: Har en treåring som ofta pratar om att hon vill ha syskon och precis när jag hade plussat och gick ut från toaletten kom hon springande och sa ?mamma jag har ett paket till dig?. Hon hade då slagit in sin bebisdocka i en filt och det var min present. :) Jag bad henne ge samma present till sin pappa och när hon lindade in dockan i filten stoppade jag in testet också, när min sambo öppnade fick han världens största leende! :) :)

  • cassandrah
    Philiothe81 skrev 2018-06-04 03:43:50 följande:

    Hej på er-

    Vet inte än om jag är gravid. Men om jag plussar idag, vilket bf får jag då?

    Har en 10-åring sem tidigare - så minns inte...


    Ser positivt ut! Du får räkna efter din sista mens. Finns massa beräkningar man kan googla fram så får man datum eller ladda ner en app ex Preglife :) grattis!
  • Milian03
    mariamarre83 skrev 2018-06-04 08:46:39 följande:

    Plussade precis på BM-6 :) Bebis kring den 16/2. :)

    Vill berätta en gullig grej: Har en treåring som ofta pratar om att hon vill ha syskon och precis när jag hade plussat och gick ut från toaletten kom hon springande och sa ?mamma jag har ett paket till dig?. Hon hade då slagit in sin bebisdocka i en filt och det var min present. :) Jag bad henne ge samma present till sin pappa och när hon lindade in dockan i filten stoppade jag in testet också, när min sambo öppnade fick han världens största leende! :) :)


    Åh vad mysigt gjort :')

    Grattis!
    BF 190209
  • Milian03

    Efter missfallet i april är man rätt nojig nu och håller koll så att det går åt rätt håll. För 7 dagar sedan stod det 1-2 och idag 2-3 så det går åt rätt håll :D


    BF 190209
Svar på tråden BF Februari 2019