• Missgrön

    Bf februari / mars 2019

    Hej, tänkte starta en fb grupp för de som har bf i februari/mars -19. Denna grupp vill jag hålla liten så max 80personer för att få en härlig familjekänsla när man kan komma ihåg varandra och följas åt bättre :) hoppas hitta genuina trevliga mammor/blivande mammor :)

    Jag är 24 år, bor i hus med sambon i småland och tillsammans har vi en dotter född i feb-17. Bf 24/2-19

    Låter det intressant skicka ett gärna ett meddelande till mig med emailadress som du använder på fb??

  • Svar på tråden Bf februari / mars 2019
  • Systeryster33
    Missgrön skrev 2018-07-02 13:45:33 följande:

    Nån mer som vill vara med i gruppen. Skicka pm :D


    Förhoppningsvis på måndag efter vul! Hoppas hoppas hoppas <3
  • Anonym (Längtarsåefterbebis)

    Hej!

    Är 27 år, är i vecka 5+3 och det är första barnet. Enligt appen är jag beräknad till 28/2. Allting är så nytt och okänt så vi försöker smälta allt! Vi har nog fortfarande inte förstått att det är sant, så vi längtar så efter första mvc besöket. Dock fick vi tid när jag är i vecka 11, så vi känner oss lite vilsna. Det känns som att allt kommer sjunka in när man får höra det från någon som kan.

    Är gärna med i gruppen, men vill nog avvakta tills vi varit hos barnmorskan i augusti ?! Är det ok?!

  • AlexandraGG

    Hejsan,

    Vill gärna vara med i gruppen, är beräknad 28/8 eller 1/3 beroende på vilken app jag kollar. Är nu i vecka 6 5+5

  • Missgrön
    Anonym (Längtarsåefterbebis) skrev 2018-07-02 23:24:57 följande:

    Hej!

    Är 27 år, är i vecka 5+3 och det är första barnet. Enligt appen är jag beräknad till 28/2. Allting är så nytt och okänt så vi försöker smälta allt! Vi har nog fortfarande inte förstått att det är sant, så vi längtar så efter första mvc besöket. Dock fick vi tid när jag är i vecka 11, så vi känner oss lite vilsna. Det känns som att allt kommer sjunka in när man får höra det från någon som kan.

    Är gärna med i gruppen, men vill nog avvakta tills vi varit hos barnmorskan i augusti ?! Är det ok?!


    Ja det är helt okej om du vill vänta. Finns de som har bf runt samma datum om du skulle vilja bollar tankar redan nu. Men avvakta om det känns bäst :)
  • Systeryster33
    grönaärtan skrev 2018-07-04 13:51:46 följande:

    jag vill också vara med hehe, plussade igår med nr2, helt ofattbart för oss:) bf 13/3


    Grattis till alla plus :)
  • Ailly

    Jag vill gärna vara med! Är 20 år och väntar mitt första barn, jätte oplanerat då vi precis bestämt oss att vänta med barn men universum ville annat :)

Svar på tråden Bf februari / mars 2019