• par808­3
    Äldre 16 Aug 18:41
    8545 visningar
    19 svar
    -1
    19
    8545

    Tänder ni på er partner med andra?

    Jag undrar hur många män som tänder på tanken att pernern har sex träffar med andra män.

  • Svar på tråden Tänder ni på er partner med andra?
  • Äldre 15 Sep 14:57
    #1

    Sexträffar? När du inte är med/ser själv?

    Vad får man ut av det?

  • Äldre 21 Sep 23:19
    #2

    Nej...

  • Äldre 2 Oct 15:03
    #3
    par8083 skrev 2018-08-16 18:41:08 följande:

    Jag undrar hur många män som tänder på tanken att pernern har sex träffar med andra män.


    Det beror på hur du menar. Om du menar partnerbyte så ja det har vi haft och vi gillar det.
  • Äldre 2 Oct 19:54
    #4
    Richard1986 skrev 2018-10-02 15:03:15 följande:

    Det beror på hur du menar. Om du menar partnerbyte så ja det har vi haft och vi gillar det.


    Hur gick det till? Skulle va kul att testa men frugan skulle nog aldrig gå med på att jag tar en annan dam.
  • Äldre 2 Oct 20:11
    #5
    +1
    Kravattsmurfen skrev 2018-10-02 19:54:21 följande:

    Hur gick det till? Skulle va kul att testa men frugan skulle nog aldrig gå med på att jag tar en annan dam.


    Vi brukar gå på swingersklubb och privata swingersfester ibland. Genom det har vi träffat några par som vi har "bytt partners" med. Inte alltid i samma rum men alltid vid samma tillfälle.

    Ja man får gå varsamt fram och försäkra sig om att båda verkligen vill. Sätta upp glasklara och supertydliga förhållningsregler och gränser och hålla sig till det. Och vill den ena inte alls längre så är det stopp för båda. Att se den man älskar ha samlag med en annnan är en stark upplevelse som antingen gör en extremt kåt eller extremt avtänd och kanske även förbannad och panikslagen. Det är svårt att veta på förhand hur man reagerar innan man verkligen har testat i skarpt läge. Så någon får inte ha lätt till svartsjuka om det ska funka.
  • Äldre 3 Oct 13:49
    #6

    Nej jag skulle inte vilja att min fru har sex med någon annan.

    Har inga problem med andra som är okej med det men jag vill inte att min fru skulle ha det.

  • Äldre 9 Oct 13:08
    #7
    +1

    Vi går på swingersklubbar och privata träffar. Vi gillar att se varandra med andra.
    För ett tag sedan hade vi bokat in en större hotellfest men samma dag fick hon mens. Då sa hon- inga problem jag kan hjälpa till och titta på. 
    Hon hade lite oralsex med andra män och kvinnor annars tittade hon på när jag hade sex och hjälpte till med lite smek. 
    I somras fick hon tillstånd av mig att träffa en annan man. Han var på genomresa och vi kunde inte ta hem honom till oss. 
    Jag släppte av henne och såg hur hon hoppade in i hans bil. 
    Det var först gången hon var med någon annan själv så vi gjorde upp att hon skulle ha telefonen på så jag kunde höra, både av säkerhet och att jag var nyfiken. 
    Jag satt i bilen och lyssnade hur de hade sex. ett av de mest upphetsande jag varit med om. 

  • Thu 5 Sep 2019 16:59
    #8

    Skulle nog inte vilka se sambon med någon annan man men har ju tänkt tanken på typ trekant med henne och en annan tjej alternativt bara sambon och en annan tjej

  • Thu 17 Oct 2019 12:52
    #9
    +1

    Nej verkligen inte

  • Sun 5 Jan 2020 00:47
    #10

    Absolut inte. Jag har svårt att förstå hur någon kan tända på en sådan idé. Jag skulle bli jätteledsen om hon vore otrogen.

  • Wed 8 Jan 2020 09:53
    #11
    -1
    Johan70 skrev 2020-01-05 00:47:03 följande:

    Absolut inte. Jag har svårt att förstå hur någon kan tända på en sådan idé. Jag skulle bli jätteledsen om hon vore otrogen.


    I det här fallen är hon ju inte otrogen, det är en överenskommelse om frihet
  • Wed 8 Jan 2020 11:44
    #12
    svenskitelge skrev 2020-01-08 09:53:33 följande:

    I det här fallen är hon ju inte otrogen, det är en överenskommelse om frihet


    Otrohet är per definition att vara med någon annan. Sedan kan det vara tillåten otrohet, men det är fortfarande otrohet så länge man inte tillsammans har ett polygamt förhållande med den andra.
  • Wed 8 Jan 2020 11:47
    #13
    svenskitelge skrev 2020-01-08 09:53:33 följande:

    I det här fallen är hon ju inte otrogen, det är en överenskommelse om frihet


    För övrigt finns det inget i trådstarten som säger att det var ett av partnern tillåtet beteende. Det finns de som tänder på att faktiskt bli bedragna (på engelska kallas det cuckold) och det är så jag tolkar trådstarten.
  • Wed 8 Jan 2020 12:03
    #14
    +1

    Vi är ett poly-par och har haft "relation" med både singel man och singel kvinna (ja även par förstås) och vi tycker om det förstås. Vi älskar varann oändligt mycket och vet vad vi vill och inte och vi delar med oss av det och njuter av det tillsammans,det kan vi inte se något fel med.  Flört

    Sen accepterar vi folk som inte är/tycker som oss,men alla som är vuxna har sin egen vlja/känsla och gör ju vad man vill med den,otrohet är däremot något vi absolut varken gillar eller står bakom på något sett,det är nedrigt att utsätta någon så!!!

    Alla är vi olika,men ändå lika värda!!!

  • ungvar­d
    Mon 24 May 2021 14:06
    #15

    Tänder inte på att hon skulle vara med andra män. Kvinnor dock skulle vara okej. (Hade gärna sett på också)

  • Mon 24 May 2021 14:25
    #16
    +1

    Nej, tvärtom, blir äcklad av tanken.

  • älskam­igmuch­o
    Fri 27 Aug 2021 04:05
    #17
    -1 +1

    Har varit m många pappor o mammor tillsammans el hemligt. Tycker d e kul när som sist tjejen lät sin man ta mej då hon va i mån 8 o 9 o nu vill såklart fortsätta efter hennes vqginala födsel

  • älskam­igmuch­o
    Sun 19 Dec 2021 04:09
    #18

    Min man älskar att kolla närmre när nån som han valt ut knulla mej

  • Sat 12 Feb 2022 14:31
    #19

    Jag älskar den fantasin.
    Och jag snackar gärna med någon man som drömmer om att vara med en hoteife eller ett par. 

Svar på tråden Tänder ni på er partner med andra?