• NiMi12

    BIM 29/9 med Rosenrot

    Ny tråd startad Jagerika ;)

    Om någon annan vill hänga på så är detta en tråd för oss som har ätit rosenrot och har BIM i slutet på september.
    Här kan vi älta och grotta ner oss i graviditetssymptom ;)

    Välkomna :)

  • Svar på tråden BIM 29/9 med Rosenrot
  • Jagerika
    NiMi12 skrev 2018-09-28 11:14:02 följande:

    Ja besvikelsen vid mens är inte kul alls.

    Men du har inte fått den än så det är inte kört än :)

    Oj det var intressant med bisolvon. Jag tror inte jag ska köra med bisolvon eftersom vi inte är utredda.

    Förstår att du tänker fram och tillbaka. Jag brukar bli sån så fort mensen har kommit. Då lägger jag upp en plan för nästkommande månad.

    Just nu hoppas jag fortfarande att jag är gravid och inte behöver testa fler metoder :D


    Ja sålänge mensen inte kommer är jag nöjd o h glad :)

    Jag ska nog skita i bisolvonen och köra dubbelt med rosenroten istället! Det känns bäst så :)

    SNÄLLA GODE GUD GÖR MIG OCH *NiMi12* PÅ TJOCKEN I MORGON! Amen
  • NiMi12
    Jagerika skrev 2018-09-28 12:19:06 följande:

    Ja sålänge mensen inte kommer är jag nöjd o h glad :)

    Jag ska nog skita i bisolvonen och köra dubbelt med rosenroten istället! Det känns bäst så :)

    SNÄLLA GODE GUD GÖR MIG OCH *NiMi12* PÅ TJOCKEN I MORGON! Amen


    Haha hoppas din fina bön funkar :D :D

    Dubbel rosenrot tror jag är en bra idé om en tablett inte räcker.
  • WanderChild

    Håller också tummarna för er tjejer!!! Och följer era tester i morgon med spänning! Själv är jag redan på cd8 i nästa cykel, hade ju också egentligen BIM i morgon men kroppen ville annorlunda... Nu kör jag munkpeppar, B-vitamin, Omega, bisolvon, o lite bidrottningsgele o lite rosenrot denna vändan! Ny förväntad äl på torsdag-fredag nästa vecka hoppas jag. Har haft stick i höger äggstock ända sen mensen tog slut på cd4?!? Kör äl-tester varannan dag för att inte missa ngt pga känningarna men än så länge svaga streck.

  • NiMi12

    Dagen D är här :D

    En månad med rosenrot gjorde susen för jag plussade imorse! :) :D

    Känner mig lite försiktigt optimistisk eftersom det fortfarande är väldigt tidigt och jag sist fick missfall vecka 5+0.

    Men såååå himla glad för att jag plussade så snabbt efter mf!

    Nu håller jag tummarna stenhårt för dig Jagerika!

  • Jagerika
    NiMi12 skrev 2018-09-29 09:13:56 följande:

    Dagen D är här :D

    En månad med rosenrot gjorde susen för jag plussade imorse! :) :D

    Känner mig lite försiktigt optimistisk eftersom det fortfarande är väldigt tidigt och jag sist fick missfall vecka 5+0.

    Men såååå himla glad för att jag plussade så snabbt efter mf!

    Nu håller jag tummarna stenhårt för dig Jagerika!


    ÅH HERREGUD VAD GLAD JAG ÄR FÖR DIN SKULL <3

    GRATTIS OCH TUSEN GÅNGER GRATTIS!! :D

    Själv blev det en sådär tråkig dag :( trodde verkligen på denna gången :/

    Såhär ser mitt test ut

  • NiMi12
    Jagerika skrev 2018-09-29 09:42:38 följande:

    ÅH HERREGUD VAD GLAD JAG ÄR FÖR DIN SKULL <3

    GRATTIS OCH TUSEN GÅNGER GRATTIS!! :D

    Själv blev det en sådär tråkig dag :( trodde verkligen på denna gången :/

    Såhär ser mitt test ut


    TACK <3 :)

    Men nej va trist! Jag tyckte ändå du hade många symptom som stämde in. Ledsen för din skull, men det kommer gå!

    Dubbel rosenrot nästa månad och så kanske du ska kolla upp munkpeppar som jag också har hört bra saker om.

    Jag håller tummarna stenhårt för nästa månad <3
  • Jagerika
    NiMi12 skrev 2018-09-29 09:50:41 följande:

    TACK <3 :)

    Men nej va trist! Jag tyckte ändå du hade många symptom som stämde in. Ledsen för din skull, men det kommer gå!

    Dubbel rosenrot nästa månad och så kanske du ska kolla upp munkpeppar som jag också har hört bra saker om.

    Jag håller tummarna stenhårt för nästa månad <3


    Nu drack jag ju med gott samvete igår iallafall :) och idag ska vi till Ullared så får trösta mig med shopping :D

    Ja det får bli dubbel dos av rosenroten, sen för jag googla lite på munkprppar :)

    Lycka till med ditt lilla frö :D<3 ( tänk att jag kan skriva så nu!! :)
  • WanderChild

    Stort grattis till NiMi12!! Hoppas det vill stanna kvar denna gången!

    Jagerika, Hoppas du är en sån som plussar lite senare, eller att iaf mensen kommer igång under dagen så du slipper gå o vänta! Håller tummarna för dig!

  • NiMi12
    Jagerika skrev 2018-09-29 09:53:28 följande:

    Nu drack jag ju med gott samvete igår iallafall :) och idag ska vi till Ullared så får trösta mig med shopping :D

    Ja det får bli dubbel dos av rosenroten, sen för jag googla lite på munkprppar :)

    Lycka till med ditt lilla frö :D<3 ( tänk att jag kan skriva så nu!! :)


    Åh va kul med Ullared!! Jag tänkte åka dit i november och handla julklappar :)

    Det är perfekt dag att tröstshoppa :)

    Tack, håller tummarna stenhårt för att sen lill* vill stanna den här gången :)
  • NiMi12
    WanderChild skrev 2018-09-29 09:55:24 följande:

    Stort grattis till NiMi12!! Hoppas det vill stanna kvar denna gången!

    Jagerika, Hoppas du är en sån som plussar lite senare, eller att iaf mensen kommer igång under dagen så du slipper gå o vänta! Håller tummarna för dig!


    Tack så jättemycket :) Ja det hoppas jag verkligen :)

    Det positiva är att det den här gången stod 2-3 veckor vilket jag tycker stämmer bättre. Förra gången stod det 1-2 veckor efter 20 dagars lutealfas. Vet att jag reagerade på det då. Så det känns mycket bättre nu :)
Svar på tråden BIM 29/9 med Rosenrot