• emphz

    Letrozol - följas åt?

    Hej.

    Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.

    Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.

  • Svar på tråden Letrozol - följas åt?
  • Goose01
    akalei skrev 2020-09-15 09:12:11 följande:

    Ingen mens ännu :o Testdag imorgon, men BIM+2 idag tror jag. Håll tummarna!! Så himla nervös.


    Spännande! Du får uppdatera imorgon! Har inte heller fått mensen ännu. Ska testa på fredag tänkte jag :)
  • akalei
    Goose01 skrev 2020-09-15 20:12:38 följande:

    Spännande! Du får uppdatera imorgon! Har inte heller fått mensen ännu. Ska testa på fredag tänkte jag :)


    Wohoo! Håller tummarna för oss båda :)

    Så vansinnigt nervös inför imorgon, det är knappt så att jag vill testa hehe
  • Goose01
    akalei skrev 2020-09-15 21:37:39 följande:

    Wohoo! Håller tummarna för oss båda :)

    Så vansinnigt nervös inför imorgon, det är knappt så att jag vill testa hehe


    Jag förstår dig! Håller tummarna!!
  • Goose01

    Och där kom mensen! Tur jag är på jobbet så jag inte kan bryta ihop och gråta! Bläää va jag hatar det här!! Jag som va så säker denna gång :/

  • akalei
    Goose01 skrev 2020-09-16 05:33:18 följande:

    Och där kom mensen! Tur jag är på jobbet så jag inte kan bryta ihop och gråta! Bläää va jag hatar det här!! Jag som va så säker denna gång :/


    Nej vad tråkigt :( Ta hand om dig. Håller tummarna att nästa gång är er tur <3
  • akalei

    Jag har testat nu på morgonen och jag tror tamejfan att det är ett plus?!?!?! Känns helt overkligt.

  • Goose01
    akalei skrev 2020-09-16 06:54:15 följande:

    Jag har testat nu på morgonen och jag tror tamejfan att det är ett plus?!?!?! Känns helt overkligt.


    Grattiiiiss!!! <3
  • Mikkans
    akalei skrev 2020-09-16 06:54:15 följande:

    Jag har testat nu på morgonen och jag tror tamejfan att det är ett plus?!?!?! Känns helt overkligt.


    Grattis!! Hade du några symptom?:)
Svar på tråden Letrozol - följas åt?