• Lillajaglyderminegenlag

    När är man för gammal för att ha stringtrosor?

    Alltså, när blir det ofräscht? Eller spelar åldern ingen roll? Man kan ju inte neka till att plagget har en klart större sexuell laddning än vanliga trosor, av uppenbara skäl. Så frågan är kanske snarare när ska man sluta försöka vara sexig?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När är man för gammal för att ha stringtrosor?
  • Anonym (Anders)

    MIn fru tycker att jag som 56-åring är för gammal.

  • Anonym (Felicia)
    Anonym (Anders) skrev 2023-05-22 22:19:35 följande:

    MIn fru tycker att jag som 56-åring är för gammal.


    Är nog kanske inte åldern hon tänker på🤣
  • Anonym (Snöre i röven!)

    Jag tycker att skall man ändå ha ett snöre mellan skinkorna så skall det inte vara brett.

    Avskyr sådana där som först är snöre och sedan halvvägs upp blir bredare. De är obekväma. String i sig är tillräckligt obekvämt men de där är blääääh.

    Men jag har i stort sett slutat använda string för jag har kommit på att i de situationer jag är bekväm med att synas i string så vill jag ändå hellre vara naken så det är onödigt. Har haft stringbikini tidigare (de ligger nederst i en låda nu) men tänkte att varför? När vill jag ha på mig dem? När jag badar med min man vid "vårt" ställe. Kan inte tänka mig en annan situation. Men varför inte bara vara naken istället? Det har exakt samma effekt på honom, kanske tom. bättre. 

  • Samsam111
    Anonym (Snöre i röven!) skrev 2023-05-23 20:36:15 följande:

    Jag tycker att skall man ändå ha ett snöre mellan skinkorna så skall det inte vara brett.

    Avskyr sådana där som först är snöre och sedan halvvägs upp blir bredare. De är obekväma. String i sig är tillräckligt obekvämt men de där är blääääh.

    Men jag har i stort sett slutat använda string för jag har kommit på att i de situationer jag är bekväm med att synas i string så vill jag ändå hellre vara naken så det är onödigt. Har haft stringbikini tidigare (de ligger nederst i en låda nu) men tänkte att varför? När vill jag ha på mig dem? När jag badar med min man vid "vårt" ställe. Kan inte tänka mig en annan situation. Men varför inte bara vara naken istället? Det har exakt samma effekt på honom, kanske tom. bättre. 


    Det är just dessa med tråd jag uppskattar mest när min fru har på sig 😀
  • Anonym (Felicia)
    Samsam111 skrev 2023-05-24 08:01:00 följande:
    Det är just dessa med tråd jag uppskattar mest när min fru har på sig 😀
    Mina favoriter också. 
  • Sagofé
    Samsam111 skrev 2023-05-24 08:01:00 följande:
    Det är just dessa med tråd jag uppskattar mest när min fru har på sig 😀
    Instämmer - stringbikini med tunn enkeltråd är oslagbart skönast ! Solig
  • Samsam111
    Sagofé skrev 2023-05-25 17:29:05 följande:
    Instämmer - stringbikini med tunn enkeltråd är oslagbart skönast !  // Solig
    Antar att även din man uppskattar det otroligt mycket?
  • Sagofé
    Samsam111 skrev 2023-05-25 21:54:00 följande:
    Antar att även din man uppskattar det otroligt mycket?
    U bet

    Hur är det hos er? 
  • Samsam111
    Sagofé skrev 2023-05-26 05:55:46 följande:
    U bet

    Hur är det hos er? 
    Ja jösses. Hoppas hon aldrig känner sig för gammal för det.
Svar på tråden När är man för gammal för att ha stringtrosor?