• Anonym (fläskfia)

    Feta kvinnor; får ni ligga?

    Hej
    Jag är tjock och det är ingen som vill ligga med mig. Hur är det för er andra kvinnor som är tjocka, får ni ligga?

  • Svar på tråden Feta kvinnor; får ni ligga?
  • Anonym (fläskfia)
    Anonym (Ladybug) skrev 2019-09-15 08:33:29 följande:

    Jag fick inte ligga när jag var fet. Jag bantade och fick napp direkt.


    ja, det är det jag tänker
  • Anonym (fläskfia)
    Anonym (Michelin) skrev 2019-09-15 08:41:31 följande:

    Att du inte får ligga har inget att göra med att du är tjock.

    Det beror istället på att du själv tycker att du är tjock=värdelös, ful och ointressant och det blir då det du förmedlar till omgivningen.


    Såhär svarade du direkt på en som skrev att om du var ung och snygg så får du ligga. Du förstod inte det utan trodde att det är kört för att du är tjock. Det fanns inte i din begreppsvärld att man inte är automatiskt ful för att man är tjock.
    ja, tänk om det är så
  • Anonym (fläskfia)
    smulpaj01 skrev 2019-09-15 10:03:51 följande:

    När jag var ung (runt 20) hade min dåvarande pojkvän en kompis som enbart raggade på tjocka kvinnor för att ligga. Han brukade säga att de är absolut bäst i sängen för "de tror att varje gång är den sista så de ger allt". Fruktansvärt vidrigt uttalande tyckte jag, varför inte bara erkänna att han tänder på lite mulliga kvinnor och inte trådsmala "modelltjejer".

    Tror det är ditt självförtroende/självkänsla som förstör för dig, inte din kropp.


    kanske
  • Anonym (fläskfia)
    Anonym (Fläskberget) skrev 2019-09-15 10:51:11 följande:

    Jag hatar mig själv och min kropp, men jag älskar när jag får all uppmärksamhet av killen. 
    Njuter verkligen av sex och killarna älskar det...


    härligt
  • Anonym (fläskfia)
    Giftskåneman skrev 2019-09-15 19:44:15 följande:
    Men 175 cm och 1330 kg, du kan omöjligt vara så tjock då som du tror
    jag har ingenstans skrivit vad jag väger
  • Anonym (H)
    Anonym (fläskfia) skrev 2019-09-15 19:40:05 följande:

    ok, jag kanske går och färgar håret


    Ja, du behöver ju inte gå ner i vikt om du inte vill/kan, men försök fixa till dig med hår, smink och kläder så du känner dig snygg och sexig! Och nu menar jag inte groteskt och lättklätt.. Bygg upp din självkänsla, klistra på ett leende och sätt på utstrålningen så ska du få se att det blir fart i sängkammaren!
  • Anonym (fläskfia)
    Anonym (H) skrev 2019-09-15 19:59:46 följande:
    Ja, du behöver ju inte gå ner i vikt om du inte vill/kan, men försök fixa till dig med hår, smink och kläder så du känner dig snygg och sexig! Och nu menar jag inte groteskt och lättklätt.. Bygg upp din självkänsla, klistra på ett leende och sätt på utstrålningen så ska du få se att det blir fart i sängkammaren!
    jo ska nog göra det
  • Anonym (fläskfia)
    Giftskåneman skrev 2019-09-15 20:03:05 följande:
    Förlåt, jjag tog fel
    det är lugnt
  • Anonym (fläskfia)
    Giftskåneman skrev 2019-09-15 19:44:15 följande:
    Men 175 cm och 1330 kg, du kan omöjligt vara så tjock då som du tror
    men 1330 kg skulle väl ändå räknas som jättetjock?
Svar på tråden Feta kvinnor; får ni ligga?