• larssonc

    BIM november 2019

    Idag kom ääääntligen min mens, nästan två veckor sen. Nu blir nästa bim 1/11 och äl borde vara runt 17-18/10. Ska till gyn 17/10 så ska bli spännande att se om det finns något ägg som har släppt eller är på väg att släppa då!

    Vi har ett barn sen innan som är 1,5 år och en änglason som vi förlorade i vecka 20. Hoppas innerligt på att vi ska få vårt regnbågsbarn <3

    Hoppas fler hittar hit sen! Påbörjar en bim lista.

    1/11 - Larssonc

    2/11

    3/11

    4/11

    5/11

    6/11

    7/11

    8/11

    9/11

    10/11

    11/11

    12/11

    13/11

    14/11

    15/11

    16/11

    17/11

    18/11

    19/11

    20/11

    21/11

    22/11

    23/11

    24/11

    25/11

    26/11

    27/11

    28/11

    29/11

    30/11

  • Svar på tråden BIM november 2019
  • hundenhubbe
    Anonym (KanskeDumFråga) skrev 2019-11-11 18:53:30 följande:

    Tack! Slutat snusa flera gånger men alltid fallit dit igen, men då slutar jag nu med ännu en anledning, att man vill ha barn, och det motiverar ju mer när man kämpar med att sluta. Bye bye snuset!


    Bra jobbat! Dedär fixar du :D
    Nyckelpiga2017 skrev 2019-11-11 18:56:37 följande:

    Ja vad spännande att ha någon som har samma nedräkning, snart är vi i "leta symtom - fasen" :)


    Haha eller hur!! Roligt :D
  • solhatten
    Harry900 skrev 2019-11-11 19:45:15 följande:

    Ser ni?... eller är det inbillning.. ska självklart testa imorgon igen


    Jag ser nått på stickan!!
  • Harry900
    kesannake skrev 2019-11-11 19:45:27 följande:

    Känner någon igen symptomet att det sticker eller ilar till i fiffi? Långt ner, inte äggstockarna utan själva musis haha. Haft så någon dag men nu ikväll fick jag extra mkt... BIM idag. Inte testat än.....


    Känner inte igen det men har dock läst att det kan svida där precis efter ÄL... hmm
  • Harry900
    solhatten skrev 2019-11-11 19:51:36 följande:

    Jag ser nått på stickan!!


    Grattis till dig! När skulle du haft mens? Ja du ser också?... omg tänk om! Shit va coolt! Ska testa imorgon igen. Men hur är det rimligt.. att mensen började lite smått 24/10 ännu mer 27/10 o slutade 31/10 och att det 7 dagar senare visar ett svagt streck..? Kanske inte var mens jag hade då?... har liksom inte haft nån mens efter förlossningen och jag födde för ett år sedan
  • Anonym (OsäkertLiv)

    Skit också. Där kom mensen. Föga förvånande dock. Misstänker missfall förra månaden. Sen mens med 2 veckor där en "klump" på 2cm kom ut som liksom hade annan konsistens än vad koagulerat blod brukar ha. Ett familjedödsfall och alkoholism som eskalerade för en annan nära familjemedlem i samband med det. Jag är nog ingen ideal miljö för ett foster just nu. Lagom stressad. Rynkar på näsan bättre lycka nästa år för min del skulle jag tro. Vi kommer ju fortsätta försöka men jag tror jag plussar 2020 istället =( försökt sedan i somras.

  • Harry900
    Anonym (OsäkertLiv) skrev 2019-11-11 20:22:21 följande:

    Skit också. Där kom mensen. Föga förvånande dock. Misstänker missfall förra månaden. Sen mens med 2 veckor där en "klump" på 2cm kom ut som liksom hade annan konsistens än vad koagulerat blod brukar ha. Ett familjedödsfall och alkoholism som eskalerade för en annan nära familjemedlem i samband med det. Jag är nog ingen ideal miljö för ett foster just nu. Lagom stressad.  bättre lycka nästa år för min del skulle jag tro. Vi kommer ju fortsätta försöka men jag tror jag plussar 2020 istället =( försökt sedan i somras.


    Styrkekram !!!!
  • kesannake

    Kroppen vet när det är läge och inte, så det var nog någon mening med det med, hur hårt det än låter. Bättre lycka nästa gång! Sedan i somras är inte oändligt länge, trots att det kan kännas som det. Kram!


    Anonym (OsäkertLiv) skrev 2019-11-11 20:22:21 följande:

    Skit också. Där kom mensen. Föga förvånande dock. Misstänker missfall förra månaden. Sen mens med 2 veckor där en "klump" på 2cm kom ut som liksom hade annan konsistens än vad koagulerat blod brukar ha. Ett familjedödsfall och alkoholism som eskalerade för en annan nära familjemedlem i samband med det. Jag är nog ingen ideal miljö för ett foster just nu. Lagom stressad.  bättre lycka nästa år för min del skulle jag tro. Vi kommer ju fortsätta försöka men jag tror jag plussar 2020 istället =( försökt sedan i somras.


  • Mevi1315

    Brukar alltid må lite halvtjyvens i mitten, men nu är det en annan känsla. Typ uppblåst o ilningar. Är nog bara inbillning äl+4

  • Harry900


    Jag blir inte riktigt klok här snälla hjälp!

    Är det så att ett test kan visa svagt streck (som knappt syns men att man ändå kan skymta det lite) trots att det e helt negativt eller är det att man inte är så tidigt i grav då? Och är det ens rimligt att det kan visa ett svagt streck knappt två veckor efter mensens slut? Knappt tre veckor efter mensens start?

    NÅGON SOM VET? ????
Svar på tråden BIM november 2019