• Svante21

    Gillar Äldre kvinnor yngre killar?

    Är en 21årig kille o undrar om det hade varit en okej ålder för dig som är runt 35-50?          I denna fråga så handlar det om sex bara inget förhållande.

  • Svar på tråden Gillar Äldre kvinnor yngre killar?
  • Miss Sunny
    Anonym (Yngre) skrev 2019-10-08 08:18:57 följande:
    Jag är 26 och har kk relation med kvinna 52 år och hon sega att har bästa sex i sin liv
    Det tror jag på. 26-åring är en ung man, 21-åringen är fortfarande en kille.
  • Gaskarl

    Fråga till er kvinnor i tråden.

    Attityden, märkte det själv när jag var yngre. Äldre kvinnor kan ha en väldigt nedlåtande attityd mot yngre män, varför? Tror inte att det är så mellan äldre män/yngre kvinnor.. Gäller raggning.

  • Anonym (Nicki)
    Gaskarl skrev 2019-10-08 11:01:20 följande:

    Fråga till er kvinnor i tråden.

    Attityden, märkte det själv när jag var yngre. Äldre kvinnor kan ha en väldigt nedlåtande attityd mot yngre män, varför? Tror inte att det är så mellan äldre män/yngre kvinnor.. Gäller raggning.


    Som du själv säger. Attityd. De som lyckas hitta en äldre tjej/kvinna har oftast en helt annan attityd än den sorten som efter tre sekunder flåsar "knulla" i örat på en.

    Samma sak som yngre kvinnor och äldre män. Attityd och uppförande. En äldre man som slemmar får inte ligga.
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Nicki) skrev 2019-10-08 11:07:59 följande:

    Som du själv säger. Attityd. De som lyckas hitta en äldre tjej/kvinna .


    Det är ingen kvinna som vill ha yngre
  • Gaskarl
    Anonym (Nicki) skrev 2019-10-08 11:07:59 följande:

    Som du själv säger. Attityd. De som lyckas hitta en äldre tjej/kvinna har oftast en helt annan attityd än den sorten som efter tre sekunder flåsar "knulla" i örat på en.

    Samma sak som yngre kvinnor och äldre män. Attityd och uppförande. En äldre man som slemmar får inte ligga.


    Ligger mycket i det, men jag har aldrig varit speciellt på, inte som yngre heller, inte hållit på att kladdat etc etc. Men, det har ändå blivit, du vet, "men lilla gubben" o h liknande bara man försökt få igång ett samtal.. Finns ju en fin fras lite längre upp bland inläggen.
  • Miss Sunny
    Anonym (Nej) skrev 2019-10-08 11:11:42 följande:
    Det är ingen kvinna som vill ha yngre
    Vad fan är det med dig. Du tjatar ju om detta i varje tråd om detta ämnet.  Du tål tydligen inte höra om detta. Har du blivit nobbad, eller har din fru stuckit med nån yngre. Jäckla känsligt är det helt tydligen för dig. Sluta nu, ingen tar dig allvarligt.
  • Fjäril kär
    Anonym (Nej) skrev 2019-10-08 11:11:42 följande:

    Det är ingen kvinna som vill ha yngre


    Jodå det finns, men de är inte så många som killarna verkar tro.
  • Anonym (Nej)
    Fjäril kär skrev 2019-10-08 12:13:17 följande:

    Jodå det finns, men de är inte så många som killarna verkar tro.


    Jaså jag syftar på killar mellan 18-24 har svårt att tro att kvinnor som är mellan 30-40 går igång på det
  • Anonym (Finns)

    Finns ju 40+ kvinnor som kan tänka sig vara med killar mellan 16-21 men de är oftast ganska skumma

  • Anonym (Nej)
    Anonym (Finns) skrev 2019-10-09 11:47:14 följande:

    Finns ju 40+ kvinnor som kan tänka sig vara med killar mellan 16-21 men de är oftast ganska skumma


    Jaså det visste jag inte skumma?
Svar på tråden Gillar Äldre kvinnor yngre killar?