• Nisse0­8
    Thu 31 Oct 2019 18:45
    22972 visningar
    41 svar
    41
    22972

    Runka

    Hej, hur har ni det i erat förhållande när det gäller onani och att runka till porr?

    Tillåter er partner att ni gör det eller får ni göra det mestadels i smyg och känner att man får göra det snabbt när man behöver tömma Glad 

  • Svar på tråden Runka
  • Anonym (Q)
    Thu 31 Oct 2019 23:14
    #1
    +1

    Kvinna i förhållande här, brukar onanera och titta på porr ibland! Skulle aldrig falla mig in att be om lov!? Han gör det säkert också! 

    Är det väl inget jag skyltar med eller pratar om då jag tycker att det är min ensak hur jag gör när jag tillfredsställer mig själv! Men skulle han fråga så skulle jag inte ha problem att prata om det.

  • Anonym (Sambo med en nymf)
    Sat 2 Nov 2019 02:50
    #2
    Nisse08 skrev 2019-10-31 18:45:37 följande:

    Hej, hur har ni det i erat förhållande när det gäller onani och att runka till porr?

    Tillåter er partner att ni gör det eller får ni göra det mestadels i smyg och känner att man får göra det snabbt när man behöver tömma  


    Ahh med tanke på min sambo är av nymfoman släktet hinner jag inte göra sånt

    Väckarklockan är sambon som suger av en. Porr tittar jag inte på har en 25 poängare hemma.
  • Nisse0­8
    Sat 2 Nov 2019 10:41
    #3

    haha good for you man, Flört men får du aldrig lust att dra en runk helt själv ibland. 

  • Anonym (Sambo med en nymf)
    Sat 2 Nov 2019 17:41
    #4
    +1
    Nisse08 skrev 2019-11-02 10:41:33 följande:

    haha good for you man,  men får du aldrig lust att dra en runk helt själv ibland. 


    Jag sa skrev tidigare ' Det hinner jag inte o med det menar jag verkligen

    Här är det inte 4 ggr vecka utan de är 4ggr per dag frugan vill ha sex helst direkt efter.
  • Tue 5 Nov 2019 18:55
    #5

    Vad skulle problemet vara ?
    Finns mycket fattiga flickor i pappas dator, (de har i alla fall inga kläder) Skrattande
    Skulle man inte få porrsurfa om man är i ett förhållande menar du ?
    Det var det dummaste jag hört ;)


    Bloggar lite här på FL
  • Tue 5 Nov 2019 18:56
    #6
    Anonym (Sambo med en nymf) skrev 2019-11-02 17:41:52 följande:
    Jag sa skrev tidigare ' Det hinner jag inte o med det menar jag verkligen

    Här är det inte 4 ggr vecka utan de är 4ggr per dag frugan vill ha sex helst direkt efter.
    Då måste du ju porrsurfa lite i mellan akterna ;) haha

    Bloggar lite här på FL
  • Anonym (båda gör det)
    Wed 4 Dec 2019 15:57
    #7
    +1

    Jag gör det i smyg.
    Min fru vet om det.
    Hon gör det i smyg.
    Jag vet om det.

    Inte konstigare än så

  • Anonym (Instä­mmer)
    Wed 4 Dec 2019 16:02
    #8
    +1

    Instämmer, jag onanerar några gånger i veckan, ibland till porr, ibland till fantasier. Min man gör nog likadant men det är inget vi pratar så mycket om. Vi har sex några gånger i veckan också. Ibland frågar han mig rakt ut om jag har onanerat idag och jag kan fråga samma. Ibland svarar jag ärligt men inland skäms jag och svarar lite svävande.

  • Anonym (båda gör det)
    Wed 4 Dec 2019 16:28
    #9
    +1
    Anonym (Instämmer) skrev 2019-12-04 16:02:09 följande:

    Instämmer, jag onanerar några gånger i veckan, ibland till porr, ibland till fantasier. Min man gör nog likadant men det är inget vi pratar så mycket om. Vi har sex några gånger i veckan också. Ibland frågar han mig rakt ut om jag har onanerat idag och jag kan fråga samma. Ibland svarar jag ärligt men inland skäms jag och svarar lite svävande.


    Skäms inte! Vetskapen om att ens partner onanerar tycker jag är otroligt tändande. Kan ibland också fråga och ibland ljuger hon om det. Ibland inte
  • Anonym (Instä­mmer)
    Wed 4 Dec 2019 16:35
    #10
    Anonym (båda gör det) skrev 2019-12-04 16:28:55 följande:

    Skäms inte! Vetskapen om att ens partner onanerar tycker jag är otroligt tändande. Kan ibland också fråga och ibland ljuger hon om det. Ibland inte


    Spänningen kanske ligger i att inte veta säkert?! :)
Svar på tråden Runka