• mcs1988

    Vad blir det för mat?

     


    Vad äter ni till middag idag? :) 

    (Vi ska äta stuvade makaroner, falukorv och morotsstavar.) 

  • Svar på tråden Vad blir det för mat?
  • Eurydike
    Anonym (F) skrev 2023-05-05 18:57:15 följande:

    Åt så mycket choklad och fika när jag kom hem idag att jag inte orkar äta ikväll 


    Låter gott! 🍭🍫🧁😋
  • RaYzLeR
    Eurydike skrev 2023-05-05 19:08:07 följande:
    //

    Idag blev det svingod tryffelpasta utan tryffelsvin 🍄😋
    Ser gott ut! Skrattande
  • Eurydike
    RaYzLeR skrev 2023-05-05 19:11:38 följande:
    Ser gott ut! Skrattande
    Tack! Det var det verkligen! Jag drack en Irish coffee efteråt, för jag har ju slutat med kaffe nu vettu 😉☕️
  • RaYzLeR
    Eurydike skrev 2023-05-05 19:23:35 följande:
    Tack! Det var det verkligen! Jag drack en Irish coffee efteråt, för jag har ju slutat med kaffe nu vettu 😉☕️
    Då fuskar du, för Irish coffee innehåller ju kaffe! Skrattande
    Själv så fortsätter jag att dricka kopiösa mängder kaffe och folköl! Skrattande
  • Eurydike
    RaYzLeR skrev 2023-05-05 19:33:41 följande:
    Då fuskar du, för Irish coffee innehåller ju kaffe! Skrattande
    Själv så fortsätter jag att dricka kopiösa mängder kaffe och folköl! Skrattande
    Ja, det måste nog räknas som fusk och i så fall är vi partners in crime 💃🕺 Fan ta oss! 👹
  • RaYzLeR
    Eurydike skrev 2023-05-05 19:42:42 följande:
    Ja, det måste nog räknas som fusk och i så fall är vi partners in crime 💃🕺 Fan ta oss! 👹
    Hur går det med sovvanorna då? Jag har lagt mig kl 3 på natten dom senaste dagarna. Du har dåligt inflytande på mig! Skrattande

    Ontopic: Idag så ska jag äta tre pan pizzor. Peperoni, Chili Cheese och Veggie.
  • Eurydike
    RaYzLeR skrev 2023-05-05 19:48:37 följande:
    Hur går det med sovvanorna då? Jag har lagt mig kl 3 på natten dom senaste dagarna. Du har dåligt inflytande på mig! Skrattande

    Ontopic: Idag så ska jag äta tre pan pizzor. Peperoni, Chili Cheese och Veggie.
    Det går inte så bra med sovvanorna tyvärr 😴 Ja, jag har nog dåligt inflytande på både dig och mig 😂🥳

    Ett tips angående pizzorna: Lägg dem på hög och stick en pinne igenom dem, då blir det en pizzatårta 🍕🍕🍕
Svar på tråden Vad blir det för mat?