• MsSuzyLee

    BF augusti 2020 - stannar på FL

    Hej!

    Det verkar vara många som gått över till FB i den andra tråden för BF augusti 2020, så här tänkte jag att vi som inte har FB kan samlas :)

    Hur känner ni er? Jag är extremt trött och tappade idag lusten att dricka kaffe. Trodde aldrig det skulle hända, haha! Är idag i vecka 5+6.

    Välkomna! :)

  • Svar på tråden BF augusti 2020 - stannar på FL
  • liloma
    Jooosen skrev 2020-08-10 16:13:08 följande:
    Jaa! Det kommer gå fint. Men är svin nervös.... härligt

    Med bada. Badade o simmade oxå idag :)
    Lycka till om vi inte hörs mer innan det är dags!! <3 
  • GästenT

    Lycka till allihop! Kommer gå strålande för er!

    Våran son kom 7/8. Lite mörbultad efter ännu en snabb förlossning men överlag gick det bra!

  • liloma
    GästenT skrev 2020-08-11 09:49:11 följande:

    Lycka till allihop! Kommer gå strålande för er!

    Våran son kom 7/8. Lite mörbultad efter ännu en snabb förlossning men överlag gick det bra!


    Åh, grattis! 
  • furelise
    GästenT skrev 2020-08-11 09:49:11 följande:

    Lycka till allihop! Kommer gå strålande för er!

    Våran son kom 7/8. Lite mörbultad efter ännu en snabb förlossning men överlag gick det bra!


    Grattis! :) Nu gäller det att bara njuta. :)

    Happy BF-day for me! Det blir nog ingen bebis idag...
  • Jooosen
    liloma skrev 2020-08-11 09:37:48 följande:

    Lycka till om vi inte hörs mer innan det är dags!! <3 


    Tack!! Jag ska försöka uppdatera er :) snart är vi äntligen i mål!
    Plussade fredagen den 13 december efter vår tredje insättning med ivf
  • MsSuzyLee
    GästenT skrev 2020-08-11 09:49:11 följande:

    Lycka till allihop! Kommer gå strålande för er!

    Våran son kom 7/8. Lite mörbultad efter ännu en snabb förlossning men överlag gick det bra!


    Grattis!!
  • Jooosen

    Bf dagen är här! Då blir man en av dom som kommer gå över då! Hoppas bara några dagar.... just nu känns det som att jag kommer va gravid i 20 år till


    Plussade fredagen den 13 december efter vår tredje insättning med ivf
  • Jooosen

    Hur går det för er i värmen? Någon som fått bebis än? Själv är ja på bf+3. Börjar blir riktigt trött på detta. Nu förstår jag alla som säger att dagarna går extreeeeemt långsamt när man gått över. Känner lite molvärk till o från i mage/rygg men inget mer.


    Plussade fredagen den 13 december efter vår tredje insättning med ivf
  • Lili158
    Jooosen skrev 2020-08-16 09:05:33 följande:

    Hur går det för er i värmen? Någon som fått bebis än? Själv är ja på bf+3. Börjar blir riktigt trött på detta. Nu förstår jag alla som säger att dagarna går extreeeeemt långsamt när man gått över. Känner lite molvärk till o från i mage/rygg men inget mer.


    Bf på tisdag, inget mer än lite molvärk från och till. Men värmen alltså! Usch! Jag mår aldrig bra i värmen i vanliga fall, men som höggravid nääh, nu får det bli svalt snart. Varje dag känns som en vecka.. sen har bebis gått från ruckbar till ofixerad så jag kan inte åka iväg så mkt och göra saker.. går vattnet måste jag lägga mig ner och direkt ringa förlossningen.. känner mig lagom låst..
  • liloma
    Jooosen skrev 2020-08-16 09:05:33 följande:

    Hur går det för er i värmen? Någon som fått bebis än? Själv är ja på bf+3. Börjar blir riktigt trött på detta. Nu förstår jag alla som säger att dagarna går extreeeeemt långsamt när man gått över. Känner lite molvärk till o från i mage/rygg men inget mer.


    Ingen bebis än! Men börjar verkligen bli redo. 12 dagar till bf. Är så inställd på att gå över tiden....

    Tror (delar av?) slemproppen lossnade imorse, kändes ändå som ett litet tecken även om jag vet att det kan dröja länge!

    Håller med ovanstående om värmen, inte kul som höggravid!
Svar på tråden BF augusti 2020 - stannar på FL