• Persbrandtkola

    Varför fungerar familjeliv så dåligt?

    Hej!

    Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

  • Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • FDFMGA
    Nandez skrev 2020-01-26 22:08:30 följande:
    Märkligt
    Mycket som är märkligt. Går du in  på annonsera under övrigt så möts du av upplysningen att Familjeliv är Sveriges största och mest engagerade kvinnliga forum.

    Personligen och i egenskap av pappa anser jag nog att familjefrågor på 2020-talet inte borde reduceras till enbart kvinnoangelägenheter.
  • Anonym (Zzzzz...)

    Som annonsör skulle jag kräva höga rabatter när driften funkar så dåligt.

  • Anonym (SegKola)

    Det är ju detta som är orsaken till så många dubbelpostningar också. Man tror inte att man lyckats så man trycker på Skicka svar en gång till, och en gång till, och en gång till...

  • Anonym (Mullen)
    Anonym (Zzzzz...) skrev 2020-01-27 08:41:39 följande:

    Som annonsör skulle jag kräva höga rabatter när driften funkar så dåligt.


    A verkligen!
  • Anonym (nfff)

    Under all kritik, är ju värre än det var på 90-talet med dial-up modem.

  • Anonym (VV)
    Anonym (Ointresse) skrev 2020-01-14 20:03:56 följande:

    Därför att majoriteten av medlemmarna är kvinnor som är ointresserade av teknik.


    Hur tänkte du nu? Även en person som är ointresserad av teknik vill väl surfa på välfungerande hemsidor? Eller menar du att om medlemmarna hade varit teknikintresserade män så hade de löst problemen själva? Hur skulle det gå till? 
  • Nandez
    FDFMGA skrev 2020-01-27 08:17:58 följande:
    Mycket som är märkligt. Går du in  på annonsera under övrigt så möts du av upplysningen att Familjeliv är Sveriges största och mest engagerade kvinnliga forum.

    Personligen och i egenskap av pappa anser jag nog att familjefrågor på 2020-talet inte borde reduceras till enbart kvinnoangelägenheter.
    Det har du rätt i.
  • Nandez
    Anonym (Zzzzz...) skrev 2020-01-27 08:41:39 följande:
    Som annonsör skulle jag kräva höga rabatter när driften funkar så dåligt.
    Absolut
  • Nandez
    Anonym (SegKola) skrev 2020-01-27 09:00:35 följande:
    Det är ju detta som är orsaken till så många dubbelpostningar också. Man tror inte att man lyckats så man trycker på Skicka svar en gång till, och en gång till, och en gång till...
    Irriterande
  • Nandez
    Anonym (nfff) skrev 2020-01-27 11:50:12 följande:
    Under all kritik, är ju värre än det var på 90-talet med dial-up modem.
    Så är det
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?