• Persbr­andtko­la
    Tue 14 Jan 2020 15:36
    303848 visningar
    1971 svar
    +23
    1971
    303848

    Varför fungerar familjeliv så dåligt?

    Hej!

    Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

  • Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • Fri 21 Feb 2020 21:19
    #81
    FDFMGA skrev 2020-02-21 07:59:47 följande:
    Därför att det inte lär finnas någon på Familjeliv som har möjlighet att ge ett tillfredsställande svar.

    2017 sålde Stampem Familjeliv till Peter Scheffer Group, där lär svaren finnas på hur mycket - elelr hur lite - man är villig att satsa på att ge Familjeliv serverkapacitet tillräcklig för att det ska vara möjligt att kombinera annonser och tillgänglighet för användarna.  
    Det verkar inte bättre.
  • Sat 22 Feb 2020 10:03
    #82
    +1
    Nandez skrev 2020-02-21 21:19:06 följande:
    Det verkar inte bättre.
    Jag jobbade en gång på ett företag som sällan lyckaades leverera vad de lovade kunderna. Det berodde inte på oss anställda utan på att ledningen och ägarna inte var villiga att ge oss resurser att kunna göra ett bra jobb. Företaget var mycket lönsamt under en period, men som väntat så gick det så småningom åt helvete.

    Hursomhelst avr det som anställd pinsamt att försöka förhålla sig till kundklagomål - man kunde inte säga som det var och då återstod det bara utslitna bortförklaringar.

    http://dagensopinion.se/artikel/peter-scheffer-fortsatter-att-investera-i-medier/
  • Mon 24 Feb 2020 22:22
    #83
    FDFMGA skrev 2020-02-22 10:03:40 följande:
    Jag jobbade en gång på ett företag som sällan lyckaades leverera vad de lovade kunderna. Det berodde inte på oss anställda utan på att ledningen och ägarna inte var villiga att ge oss resurser att kunna göra ett bra jobb. Företaget var mycket lönsamt under en period, men som väntat så gick det så småningom åt helvete.

    Hursomhelst avr det som anställd pinsamt att försöka förhålla sig till kundklagomål - man kunde inte säga som det var och då återstod det bara utslitna bortförklaringar.

    dagensopinion.se/artikel/peter-scheffer-forts.../
    Jösses
  • Anonym (Anna)
    Tue 25 Feb 2020 19:59
    #84

    Det finns väl inga moderatorer kvar längre? Sidan är pinsamt gammal och har inte blivit uppdaterad mer än en (?) gång.

    Det sitter antagligen ingen på kontoret som kan språket sidan är byggd på och de låter antagligen sajten finnas tills allt krashar. De får trots allt in lite pengar varje månad genom annonserna, så varför stänga ner en inkomst så länge det "fungerar"?

  • Anonym (Mulle­n)
    Tue 25 Feb 2020 20:53
    #85
    Anonym (Anna) skrev 2020-02-25 19:59:18 följande:

    Det finns väl inga moderatorer kvar längre? Sidan är pinsamt gammal och har inte blivit uppdaterad mer än en (?) gång.

    Det sitter antagligen ingen på kontoret som kan språket sidan är byggd på och de låter antagligen sajten finnas tills allt krashar. De får trots allt in lite pengar varje månad genom annonserna, så varför stänga ner en inkomst så länge det "fungerar"?


    Vi tackar familjeliv för svaret! 
  • Anonym (Anna)
    Tue 25 Feb 2020 21:44
    #86
    Anonym (Mullen) skrev 2020-02-25 20:53:23 följande:

    Vi tackar familjeliv för svaret! 


    Du får ett varsegod men nej jag är en användare som du.
  • Sun 1 Mar 2020 21:35
    #87

    Just nu fungerar det knappt att posta något på FL

  • Sun 1 Mar 2020 21:40
    #88

    Vi bytte hårddisk på datorn och jag trodde i min enfald att F.L skulle börja funka bättre. Icke då!  Det är så under all kritik att jag inte finner lämpliga ord för eländet. Segt som på den tiden man hade modem.

  • Sun 1 Mar 2020 21:46
    #89
    Jag är bara jag skrev 2020-03-01 21:40:44 följande:
    Vi bytte hårddisk på datorn och jag trodde i min enfald att F.L skulle börja funka bättre. Icke då!  Det är så under all kritik att jag inte finner lämpliga ord för eländet. Segt som på den tiden man hade modem.
    Verkligen
  • Sun 1 Mar 2020 22:41
    #90

    Det hänger sig hela tiden.

Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?