• Persbr­andtko­la
    Tue 14 Jan 2020 15:36
    311628 visningar
    1989 svar
    +23
    1989
    311628

    Varför fungerar familjeliv så dåligt?

    Hej!

    Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

  • Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • Sun 12 Jul 2020 17:26
    Anonym (Daniel) skrev 2020-07-12 12:19:17 följande:

    Någon person kan väl anmäla sig till ägarna att ideelt vara moderator för familjeliv.se


    Kanske är det nåt för dig?
  • Sun 12 Jul 2020 17:34
    flygrl skrev 2020-07-12 17:25:18 följande:
    Jo, så är det väl MEN jag tänker inte ge upp än. FL ger mig mer än det tar än så länge. Definitivt är det så. Och jag tycker du ska hänga kvar du med!
    FDFMGA skrev 2020-07-12 12:31:14 följande:

    Det måste i så fall vara någon med god ekonomi och ett givmilt sinnelag, en moderator som kan kontraktera it-folk och köpa in vad nu teknikerna anser behövs för att Familjeliv ska fungera bättre


    Fast en moderator håller väl mest efter själva forumet så reglerna följs, lagbrott förhindras och det blir sjysst och lättanvänt för alla användare. Det kräver ju ingen välfylld plånbok eller avancerad koll på servrar och så. Att det sen utöver bättre ordning & reda i forumet också behövs teknisk uppgradering är en annan men minst lika viktig sak.
    Jag vet.

    Det var därför jag la till att det måste vara en filantropiskt lagd moderator till Daniels förslag - en som tillför forumet de dataresurser ägarna till Familjeliv uppenbarligen inte gärna vill att satsaGlad
  • Sun 12 Jul 2020 17:45
    FDFMGA skrev 2020-07-12 17:34:12 följande:

    Jag vet.

    Det var därför jag la till att det måste vara en filantropiskt lagd moderator till Daniels förslag - en som tillför forumet de dataresurser ägarna till Familjeliv uppenbarligen inte gärna vill att satsa


    Vi vänder blickarna mot skyn och väntar på ett under m a o. :P
  • Tue 14 Jul 2020 22:56

    Seeeeegt igen.

  • Sat 18 Jul 2020 15:45

    Nu är det ju fruktansvärt dåligt. Hänger sig hela tiden. Varför görs det inget?

  • Solero­i08
    Sat 18 Jul 2020 15:56

    Så här har det alltid varit på FL.

    Jag har haft ett uppehåll i ca 1 år och har varit här sedan sidan startade för mååånga år sedan. Minst 15 år sedan.

    Helt plötsligt skulle de dåvarande ägarna göra om sidan.

    Resultatet blev som det är nu. Helt värdelöst.

    Jag tror att de nuvarande ägarna faktiskt skiter i att försöka förbättra plattformen. Vi är ju här i alla fall.

  • Sat 18 Jul 2020 16:14
    +1
    Soleroi08 skrev 2020-07-18 15:56:46 följande:

    Så här har det alltid varit på FL.

    Jag har haft ett uppehåll i ca 1 år och har varit här sedan sidan startade för mååånga år sedan. Minst 15 år sedan.

    Helt plötsligt skulle de dåvarande ägarna göra om sidan.

    Resultatet blev som det är nu. Helt värdelöst.

    Jag tror att de nuvarande ägarna faktiskt skiter i att försöka förbättra plattformen. Vi är ju här i alla fall.


    Intressant med ditt långa tidsperspektiv och det där om när sajten tydligen blev så här seg. Jag har inte vart med lika länge som du men iaf 4 år och kan säga det vart seeegt hela vägen. Trevligt forum men segt och dysfunktionellt även på andra vis. Hopplöst. :/
  • Sat 18 Jul 2020 17:05

    Jag har varit med här i många år och förr funkade det och de få gånger nåt krånglade svarade en moderator direkt och sa att de skulle åtgärda problemet. Nu händer ingenting. Ingen moderator har väl ens svarat i denna tråden?

  • Sat 18 Jul 2020 17:57
    Jag är bara jag skrev 2020-07-18 17:05:50 följande:

    Jag har varit med här i många år och förr funkade det och de få gånger nåt krånglade svarade en moderator direkt och sa att de skulle åtgärda problemet. Nu händer ingenting. Ingen moderator har väl ens svarat i denna tråden?


    Nja, tills för inte alltför länge sen svarade dom väl i såna här trådar och sa typ att det är problem för tillfället pga ?underhållsarbeten? men att dom skulle meddela teknikerna. Sen hände inget. Numera har jag gett upp, ingen från FL svarar och inget förändras. Nånsin som det verkar. Tråkigt nog.
  • Tue 21 Jul 2020 22:13
    flygrl skrev 2020-07-18 17:57:53 följande:
    Nja, tills för inte alltför länge sen svarade dom väl i såna här trådar och sa typ att det är problem för tillfället pga underhållsarbeten men att dom skulle meddela teknikerna. Sen hände inget. Numera har jag gett upp, ingen från FL svarar och inget förändras. Nånsin som det verkar. Tråkigt nog.
    Trist.
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?