• Persbrandtkola

    Varför fungerar familjeliv så dåligt?

    Hej!

    Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

  • Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • EnAnonumius

    Är så trött på familjeliv långsamhet för att inte tala om alla errors man får.. Fick upp detta också i morse...



    Jag bara undra.. Man  får höra av olika forusvärdar om att segheten med FL "har högsta prio".

    Kan inte familjelivs forumvärdar säga åt "teknikerna" att det få fan se till att fixa problemen i stället för att bara snacka.

    Om nu någon forumsvärd eller någon annan som jobbar på Familjeliv, säg åt era tekniker att det slutar med sitt snack  och sätta fart på tangentbordet och fixa problemen som  har funits nu i några år.

    Och till forumsvärdarna. När teknikerna säger att de har "högsta prio", så förmedla de inte till medlemmarna, utan säg till teknikerna att Familjelivs medlemmar har tröttnat på deras lathet slappa stil d.v.s "mycket snack absolut INGEN verkstad".


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Nandez
    Anonym (Anonymously) skrev 2020-11-16 22:55:40 följande:
    Där har ju dom som driver sajten en bra ledtråd till felet, i så fall! Men jag tror knappast att något lär hända ändå, det tar ju ett par minuter nu att öppna vissa länkar nu ju.
  • Nandez
    EnAnonumius skrev 2020-11-17 16:51:27 följande:
    Är så trött på familjeliv långsamhet för att inte tala om alla errors man får.. Fick upp detta också i morse...

    Jag bara undra.. Man  får höra av olika forusvärdar om att segheten med FL "har högsta prio".

    Kan inte familjelivs forumvärdar säga åt "teknikerna" att det få fan se till att fixa problemen i stället för att bara snacka.

    Om nu någon forumsvärd eller någon annan som jobbar på Familjeliv, säg åt era tekniker att det slutar med sitt snack  och sätta fart på tangentbordet och fixa problemen som  har funits nu i några år.

    Och till forumsvärdarna. När teknikerna säger att de har "högsta prio", så förmedla de inte till medlemmarna, utan säg till teknikerna att Familjelivs medlemmar har tröttnat på deras lathet slappa stil d.v.s "mycket snack absolut INGEN verkstad".
    Detta skriver jag under på.
  • flygrl
    Anonym (Anonymously) skrev 2020-11-16 18:33:16 följande:

    Nej det är klart, så dum jag är.. Utredningen kanske är klar då, men dom kanske stöter på komplikationer som dom inte så komma! Så den utredningen tillsätter en ny utredning som ska vara klar år 2045


    Det är snart fixat m a o. Bara 25 år att vänta. Inte mycket längre än det tar att ladda en sida här på FL.
  • flygrl
    Nandez skrev 2020-11-16 21:57:27 följande:

    Det fungerar bra om man inte är inloggad, märkligt.


    Intressant iakttagelse.
  • flygrl
    EnAnonumius skrev 2020-11-17 16:51:27 följande:

    Är så trött på familjeliv långsamhet för att inte tala om alla errors man får.. Fick upp detta också i morse...

    Jag bara undra.. Man  får höra av olika forusvärdar om att segheten med FL "har högsta prio".

    Kan inte familjelivs forumvärdar säga åt "teknikerna" att det få fan se till att fixa problemen i stället för att bara snacka.

    Om nu någon forumsvärd eller någon annan som jobbar på Familjeliv, säg åt era tekniker att det slutar med sitt snack  och sätta fart på tangentbordet och fixa problemen som  har funits nu i några år.

    Och till forumsvärdarna. När teknikerna säger att de har "högsta prio", så förmedla de inte till medlemmarna, utan säg till teknikerna att Familjelivs medlemmar har tröttnat på deras lathet slappa stil d.v.s "mycket snack absolut INGEN verkstad".


    Ja, error 524 känner man ju igen...

    Håller med dig i va du skriver...fast sen kommer ju tvivlet på om det ens finns några tekniker...eller om dom gick hem för typ 5 år sen eller nåt. Vi lär väl aldrig få veta...
  • Nandez
    flygrl skrev 2020-11-17 18:17:35 följande:
    Det är snart fixat m a o. Bara 25 år att vänta. Inte mycket längre än det tar att ladda en sida här på FL. smile5.gif
  • Nandez
    flygrl skrev 2020-11-17 18:20:15 följande:
    Intressant iakttagelse. smile3.gif
    Ibland har jag inte tid att logga in så jag läser en kort stund och då fungerar det utan problem.
  • Nandez
    flygrl skrev 2020-11-17 18:27:00 följande:
    Ja, error 524 känner man ju igen...
    Håller med dig i va du skriver...fast sen kommer ju tvivlet på om det ens finns några tekniker...eller om dom gick hem för typ 5 år sen eller nåt. Vi lär väl aldrig få veta... smile3.gif
    Ha, ha, har samma känsla.
  • flygrl
    Nandez skrev 2020-11-17 18:29:26 följande:


    Det är svårt att inte bli sarkastisk ha ha
    Nandez skrev 2020-11-17 18:30:34 följande:

    Ibland har jag inte tid att logga in så jag läser en kort stund och då fungerar det utan problem.


    Aha, själv är jag konstant inloggad utom när jag blir automatiskt urloggad typ en gång i veckan. Sen tar det en evighet logga in igen som sagt.
    Nandez skrev 2020-11-17 18:31:10 följande:

    Ha, ha, har samma känsla.


    Ja eller så är dom kvar och sitter för evigt mumifierade framför sina skärmar och tangenbord. :P
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?