• Persbrandtkola

    Varför fungerar familjeliv så dåligt?

    Hej!

    Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

  • Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • Nandez
    Anonym (E) skrev 2020-12-02 22:55:21 följande:
    Ikväll har det fungerat sämre än vanligt.
    Verkligen.
  • aaasap

    Så tråkigt att forumet blivit så segt! Laddar knappt. På min samsung s10+ funkar den knappt, är jättedålig. Var mycket bättre för 8-9 år sen.

  • Jag är bara jag

    Om det inte gick ha 2 sidor uppe samtidigt så man kan titta på annat medans F.l evighetsrullar hade jag slutat gå in här för länge sen. Jag tror faktiskt inte ens det tittas på. Finns det ens datorkunniga som handskas med sajten? 

  • Anonym (Jamen, varför???)

    Men jag blir så frustrerad! Varför funkar andra sidor så bra medan denna är superdryg?

    Jag vill ju bara läsa en tråd som jag tycker verkar intressant men för varje knapptryck tar det flera sekunder (eller minuter!) och ibland står det bara att sidan tar för lång tid för sig att svara och att man ska uppdatera för att läsa.

    Varför är det så här? Vad är problemet? Kan någon som är lite kunnig förklara för mig varför just denna sidan fungerar så dåligt?

  • Anonym (E)
    Anonym (Jamen, varför???) skrev 2020-12-04 15:02:04 följande:

    Men jag blir så frustrerad! Varför funkar andra sidor så bra medan denna är superdryg?

    Jag vill ju bara läsa en tråd som jag tycker verkar intressant men för varje knapptryck tar det flera sekunder (eller minuter!) och ibland står det bara att sidan tar för lång tid för sig att svara och att man ska uppdatera för att läsa.

    Varför är det så här? Vad är problemet? Kan någon som är lite kunnig förklara för mig varför just denna sidan fungerar så dåligt?


    Ja, det är jättefrustrerande. Det blir segare för varje dag som går, tycker jag.
  • FDFMGA

    Det måste handla om något på sajten som liksom klibbar fast vid webbläsaren, men inte något man kan ta bort genom att rensa i historiken. Jag gick över till Firefox enbart för FL, funkade bra ett litet tag, därefter Brave, men så började den också sega. Så kraschade datorn, inte FL:s fel, och med den nya funkade Chrome utmärkt, men så började Chrome sega.

  • Anonym (E)
    Nandez skrev 2020-12-04 17:36:00 följande:

    Segare och segare.


    Håller med.
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?