• Persbrandtkola

    Varför fungerar familjeliv så dåligt?

    Hej!

    Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

  • Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • Anonym (Anonymously)

    Error 503, på vartannat inlägg man skickar nu. De kör nog någon uppdatering nu, eller jobbar med sajten

  • Nandez
    Jag är bara jag skrev 2022-01-24 21:25:36 följande:
    Errorn börjar på kvällen tydligen. Är vi i detta träsk nu igen?!
    Det verkar inte bättre
  • Anonym (Underhållning)
    Guldnovan skrev 2022-01-23 21:36:38 följande:
    Såg det jag med. Jag har fått ibland att nicket redan används så jag tycker det är konstigt. 
    Använde ts små bokstäver och den falska stora kanske? 

    Nej, det var exak samma, men däremot när man citerade någon stod nicket med versaler. 


    Skillnaden var att det stod Trådstartaren efter TS nick,  men inte när man citera något ts skrev. 


    Fundersr på om det kanske är så att det funkar om man hinner skriva innan ts skriver i tråden? Alltså att det inte blir upptaget av själva trådstarten utan först när ts skriver i tråden första gången. 


    första bilden är TS, andra är när man citerar ts och sista är inte ts. 

  • Guldnovan
    Anonym (Underhållning) skrev 2022-01-24 21:45:38 följande:

    Nej, det var exak samma, men däremot när man citerade någon stod nicket med versaler. 


    Skillnaden var att det stod Trådstartaren efter TS nick,  men inte när man citera något ts skrev. 


    Fundersr på om det kanske är så att det funkar om man hinner skriva innan ts skriver i tråden? Alltså att det inte blir upptaget av själva trådstarten utan först när ts skriver i tråden första gången. 


    första bilden är TS, andra är när man citerar ts och sista är inte ts. 


    Ja jäklar...det är samma....inte bra!
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?