• Anonym (Vetin­te)
    Fri 17 Jan 2020 09:20
    5913 visningar
    70 svar
    70
    5913

    Han följer konton med nakna tjejer

    Eller eventuellt har de något litet sk klädesplagg på sig.... Det är min pojkvän jag pratar om... Vi har inte varit tillsammans mer än några månader och han har alltid följt såna här konton, svårt att säga om något är nytillkommet, tror dock ett är det. Detta gör mig illa till mods, inte bara att ett konto eventuellt är nytillkommet utan hela grejen, det svänger sig i magen på mig när jag går in på konton som han följer.

    Jag vill bara fråga rakt ut varför han följer dessa konton men jag vet att jag kommer på något halvdant svar som att han inte vet eller något sånt, för jag har fått liknande svar förut... Är det ok att be honom sluta följa sånt där? Varför ska han följa sånt? Det stör mig att han tittar på sånt när han och jag har ett förhållande. Varför bara.... Vad tycker utomstående att man kan göra ?

  • Svar på tråden Han följer konton med nakna tjejer
  • Anonym (Vetin­te) Trådstartaren
    Sat 18 Jan 2020 16:40
    #41
    Anonym (Samma) skrev 2020-01-18 16:31:39 följande:

    Aa det är svårt att veta hur man ska göra. Jag har ibland så svårt att ?ljuga? bara. Men det blir ju på ett lättsammare och skämtsamt sätt om du väljer alternativ nr 2. Gör det som känns bäst.

    När jag berättade för min kille så var jag ganska så ledsen. Jag hade haft mycket den dagen och när vi pratade med varandra så kunde jag liksom inte hålla mig från gråt. Det var som att denna ?lilla? händelse blev som pricken över iet. Att mina känslor liksom svämmade över. Känner ju på ett sätt trygghet med honom så så fort han frågade vad det var så kom alla känslor.

    Men på ett sätt fick han då verkligen ett kvitto på att det gjorde mig ledsen, att han verkligen insåg att jag menade allvar. Typ.

    Hoppas du kommer på något vettigt :)


    Jo det har jag med, jag är väldigt dålig på att skoja/ljuga/luras, men det var bara ett alternativ för då får jag ju se vad han själv tycker... han kanske t.o.m. skulle bli chockad å se det med egna ögon?

    Okej, jag förstår. Det var ju bra att han fick se allvaret liksom. Då förstod han det.

    Tack, jag ska berätta hur det gått om/när jag tar upp det
  • Anonym (Nudie­s)
    Sat 18 Jan 2020 16:53
    #42

    Har du frågat honom om han runkar till de nakna tjejerna?

  • Anonym (Trams­)
    Sat 18 Jan 2020 20:16
    #43
    -1 +1
    Anonym (Vetinte) skrev 2020-01-17 09:20:47 följande:

    Eller eventuellt har de något litet sk klädesplagg på sig.... Det är min pojkvän jag pratar om... Vi har inte varit tillsammans mer än några månader och han har alltid följt såna här konton, svårt att säga om något är nytillkommet, tror dock ett är det. Detta gör mig illa till mods, inte bara att ett konto eventuellt är nytillkommet utan hela grejen, det svänger sig i magen på mig när jag går in på konton som han följer.

    Jag vill bara fråga rakt ut varför han följer dessa konton men jag vet att jag kommer på något halvdant svar som att han inte vet eller något sånt, för jag har fått liknande svar förut... Är det ok att be honom sluta följa sånt där? Varför ska han följa sånt? Det stör mig att han tittar på sånt när han och jag har ett förhållande. Varför bara.... Vad tycker utomstående att man kan göra ?


    Du kan ju börja med att skaffa lite självkänsla och inte lägga dig i vad din kille tittar på. Han tittar, det är knappast förbjudet att titta på andra människor
  • Anonym (Trams­)
    Sat 18 Jan 2020 20:19
    #44

    Hur vet man förrresten vilka konton ens kille följer? Sitter man och snokar igenom alla? Jag har ingen aning om vem min man följer på Insta

  • Anonym (J)
    Sat 18 Jan 2020 20:22
    #45
    +1

    Fy, skulle bli otroligt avtänd av en sådan kille och överväga att lämna.

  • Anonym (Vetin­te) Trådstartaren
    Thu 23 Jan 2020 13:28
    #46
    Anonym (Trams) skrev 2020-01-18 20:19:42 följande:

    Hur vet man förrresten vilka konton ens kille följer? Sitter man och snokar igenom alla? Jag har ingen aning om vem min man följer på Insta


    Ja man sitter o snokar igenom alla dem följer... och då hittade jag två sidor med halvnakna tjejer och det gjorde mig illa till mods :/ Vill han ska sluta följa dem, men vad hjälper det om han ändå skulle göra det i smyg sen? Det vet jag inte om han skulle men... Vad ska jag göra ?
  • Anonym (Trams­)
    Thu 23 Jan 2020 14:13
    #47
    Anonym (Vetinte) skrev 2020-01-23 13:28:16 följande:

    Ja man sitter o snokar igenom alla dem följer... och då hittade jag två sidor med halvnakna tjejer och det gjorde mig illa till mods :/ Vill han ska sluta följa dem, men vad hjälper det om han ändå skulle göra det i smyg sen? Det vet jag inte om han skulle men... Vad ska jag göra ?


    Och du tycker att det känns normalt och sunt att gå igenom alla konton han följer? Det är ju helt rubbat. Jobba på din självkänsla
  • Anonym (...)
    Thu 23 Jan 2020 14:17
    #48
    +1
    Anonym (Trams) skrev 2020-01-23 14:13:58 följande:

    Och du tycker att det känns normalt och sunt att gå igenom alla konton han följer? Det är ju helt rubbat. Jobba på din självkänsla


    Finns ingenting rubbat med att vilja känna den man lever med.
  • Anonym (Vetin­te) Trådstartaren
    Thu 23 Jan 2020 14:24
    #49
    Anonym (...) skrev 2020-01-23 14:17:06 följande:

    Finns ingenting rubbat med att vilja känna den man lever med.


    Precis..
  • Anonym (Trams­)
    Thu 23 Jan 2020 18:47
    #50
    Anonym (...) skrev 2020-01-23 14:17:06 följande:

    Finns ingenting rubbat med att vilja känna den man lever med.


    Lära känna? Genom att sitta och analysera allt personen följer på Insta? Det är inte att lära känna. Det är sjukligt
Svar på tråden Han följer konton med nakna tjejer