• Anonym (Ruddevire)

    Hur gammal var du när du fick barn och hur gamla är ni alla idag?

    Hur gammal var du när du fick ditt första samt ditt yngsta barn? Hur gamla är du och alla dina barn idag?

  • Svar på tråden Hur gammal var du när du fick barn och hur gamla är ni alla idag?
  • Mamma till 3 M

    Första barnet 20 år, barnet e 11 idag

    Andra o tredje barnet 22 år dom är 9 idag.

    Sladdis i magen kommer i april, jag är 31 nu.

  • Anonym (3 efter 35)

    Nästan 36 med första, 37,5 med andra och kommer att vara 44 med tredje. De två första är 7 och 5 nu.

  • Anonym (?)
    Anonym (Jag då) skrev 2020-01-18 18:06:56 följande:

    Men snälla nån, om du inte fattar skillnaden hur mycket jag än förklarar så ger jag upp. Äggdonation innebär att man använder sin egen makes/sambos spermier. Vid embryodonation använder man en donators spermier.


    Jo, det förstår jag vad skillnaden är. Men i båda fallen så är det inte dina egna ägg som används, och det var det jag syftade på.
  • Anonym (?)
    Anonym (T) skrev 2020-01-19 00:44:01 följande:

    Seriöst, spelar det någon roll? Är du ens mogen nog att ha barn?


    Är man omogen för att man ställer en fråga? Var inte meningen att provocera någon, ber om ursäkt om du tog det så.
  • Anonym (T)
    Anonym (?) skrev 2020-01-19 14:41:37 följande:

    Är man omogen för att man ställer en fråga? Var inte meningen att provocera någon, ber om ursäkt om du tog det så.


    Ditt sätt att ställa frågor och vara påstridig är omoget.
  • Anonym (..)

    Barn 1, då, 19 resp 21 år.

    Barn 2, 22 resp 25 år

    Idag 31,33, 12 och 9.

  • Anonym (G.)

    Barn 1 26 år

    Barn 2 28 år

    Barn 3 ligger i magen just nu med bf 13/2 fyller 33 år i höst.

    Idag är barnen snart 7 år och 5 år samt snart nyfödd.

  • Anonym (Lidia)

    Jag var 24 år och 27 år när mina döttrar föddes. Idag är jag 31 år och de är 7 och 4 år. Inga fler barn i sikte pga partner som också har två barn sedan tidigare äktenskap. Vi tycker att livet är komplicerat nog ändå.

  • Richard1986
    Anonym (Ruddevire) skrev 2020-01-17 19:42:47 följande:

    Hur gammal var du när du fick ditt första samt ditt yngsta barn? Hur gamla är du och alla dina barn idag?


    Jag var 18 när min äldsta föddes och 29 när min yngsta föddes.

    Idag är jag 33 och mina barn är 15 år, 8 år, 8 år (tvillingar) och 4 år.
  • Anonym (Glad mamma)

    Jag var 42 år när jag fick barn och är 60 år idagSkrattande

Svar på tråden Hur gammal var du när du fick barn och hur gamla är ni alla idag?