• Tue 25 Feb 2020 15:53
    106726 visningar
    3231 svar
    3231
    106726

    Letrozol, PCO

    Hej! jag skall strax påbörja min första letrozol kur (äter provera nu för att få igång en blödning) men sen så är det dags :D 


    är det någon annan med Pco som har påbörjat behandling och vill följas åt? jag känner mig så fruktansvärt ensam i det här. 

  • Svar på tråden Letrozol, PCO
  • Thu 23 Apr 2020 06:49
    Russin112 skrev 2020-04-22 22:06:48 följande:
    Min erfarenhet säger att ägglossningstest inte funkar på mig så vi ligger i istället och får se på måndag :)
    Det låter bra, spännande att höra på måndag hur mycket/om den växt! :) 
  • Thu 23 Apr 2020 06:51
    Zamaso1 skrev 2020-04-22 21:47:44 följande:
    Nej blinkande fortfarande ikväll, men borde gå över till fast imorgon så då blir de sprutan direkt :) jag har med varit EXTREMT spruträdd! Men har vant mej efter alla turer till sjukhuset nu med alla utredningar och alla tusen missfall och allt va de nu varit, och strax under navlen på sidan så känns det inte alls så mycket:) det där fixar du!
    perfekt ju! har du tagit sprutan nu? 

    okej det låter bra, det ska jag nog klara men jag tror jag får be min sambo ta den hehe. stämmer det att man måste ha den i kylen efter man hämtat den från apoteket? 
  • Thu 23 Apr 2020 07:12
    amandakollb skrev 2020-04-23 06:51:33 följande:

    perfekt ju! har du tagit sprutan nu? 

    okej det låter bra, det ska jag nog klara men jag tror jag får be min sambo ta den hehe. stämmer det att man måste ha den i kylen efter man hämtat den från apoteket? 


    Nej ska ta den ikväll :)

    Haha ja men gör det om du känner att de e lättare! Ja den ska vara i kylen :)
  • Thu 23 Apr 2020 07:48

    Hej hörni! Idag har jag tagit ett test. Man kan ana en skymt av ett streck, både jag och min sambo ser de! De kan ju fortfarande vara ovitrelle då de är 11 dagar efter den men jag är fortsatt hoppfull iallafall :)

  • Thu 23 Apr 2020 07:54
    Obalem skrev 2020-04-23 07:48:03 följande:

    Hej hörni! Idag har jag tagit ett test. Man kan ana en skymt av ett streck, både jag och min sambo ser de! De kan ju fortfarande vara ovitrelle då de är 11 dagar efter den men jag är fortsatt hoppfull iallafall :)


    Håller tummarna!!!! :D jag ska ta min ovitrelle i kväll tror jag, o bara längtar tills det är testdag! Hatar den tiden, det går sååååå sakta haha
  • Thu 23 Apr 2020 07:59
    Zamaso1 skrev 2020-04-23 07:54:20 följande:

    Håller tummarna!!!! :D jag ska ta min ovitrelle i kväll tror jag, o bara längtar tills det är testdag! Hatar den tiden, det går sååååå sakta haha


    Ja de är en lååångsam period :/ men snart är du där!

    Jag har testat lite under dagarna som gått för att se när sprutans hcg ska vara ur kroppen. Vad tror du/ni om de?

    Den senaste är från imorse och den innan från tre dagar sedan! Innan de är de dagarna efter sprutan

  • Thu 23 Apr 2020 08:10
    Obalem skrev 2020-04-23 07:59:05 följande:

    Ja de är en lååångsam period :/ men snart är du där!

    Jag har testat lite under dagarna som gått för att se när sprutans hcg ska vara ur kroppen. Vad tror du/ni om de?

    Den senaste är från imorse och den innan från tre dagar sedan! Innan de är de dagarna efter sprutan


    Är den starkaste från idag? Eller hur menar du haha..
  • Thu 23 Apr 2020 08:48
    Obalem skrev 2020-04-23 07:59:05 följande:
    Ja de är en lååångsam period :/ men snart är du där!

    Jag har testat lite under dagarna som gått för att se när sprutans hcg ska vara ur kroppen. Vad tror du/ni om de?

    Den senaste är från imorse och den innan från tre dagar sedan! Innan de är de dagarna efter sprutan

     är de till vänster de senaste? de till höger ser ju negativa ut så det borde ju innebär att ovitrellen har gått ur kroppen och nu om det blir streck så är du gravid?? shit jag håller alla tummar!!
  • Thu 23 Apr 2020 08:58
    Obalem skrev 2020-04-23 07:48:03 följande:

    Hej hörni! Idag har jag tagit ett test. Man kan ana en skymt av ett streck, både jag och min sambo ser de! De kan ju fortfarande vara ovitrelle då de är 11 dagar efter den men jag är fortsatt hoppfull iallafall :)


    Håller alla tummar och tår för er!
  • Anonym­1Ha
    Thu 23 Apr 2020 10:09
    Obalem skrev 2020-04-23 07:48:03 följande:

    Hej hörni! Idag har jag tagit ett test. Man kan ana en skymt av ett streck, både jag och min sambo ser de! De kan ju fortfarande vara ovitrelle då de är 11 dagar efter den men jag är fortsatt hoppfull iallafall :)


    Åh håller tummarna Super mycket!! Behöver att någon lyckas <3 här är letrozol dag 4.. väntar och väntar :)
Svar på tråden Letrozol, PCO