• Russin112

    Letrozol, PCO

    Hej! jag skall strax påbörja min första letrozol kur (äter provera nu för att få igång en blödning) men sen så är det dags :D 


    är det någon annan med Pco som har påbörjat behandling och vill följas åt? jag känner mig så fruktansvärt ensam i det här. 

  • Svar på tråden Letrozol, PCO
  • amandakollb
    Russin112 skrev 2020-04-27 18:23:08 följande:

    Ja precis, alltså jag har ju testat dubbeldos utan att något har skett så de verkar tveksamt att jag ska reagera på trippeldos då... men ja får se vad dem säger. Den nya kliniken verkar faktiskt mycket bättre. Har fått träffa fem olika läkare på fem möten på Nordin ivf och de två sista har varit HEMSKA, riktiga otrevliga....


    Ja Justja nä då kanske de inte funkar :( ja hör vad de säger, så himla bra att det känns mycket bättre där! Du får höra av dig efter du varit där imorgon :)
  • Russin112
    amandakollb skrev 2020-04-27 19:16:55 följande:

    Ja Justja nä då kanske de inte funkar :( ja hör vad de säger, så himla bra att det känns mycket bättre där! Du får höra av dig efter du varit där imorgon :)


    Absolut :)

    Har du tagit otriville än? :D
  • amandakollb
    Russin112 skrev 2020-04-27 21:23:26 följande:

    Absolut :)

    Har du tagit otriville än? :D


    Yes tog vid 15.30 idag :D så hoppas på ÄL imorgonkväll eller onsdag! Då är det bara den två långa veckors väntan kvar sen då.. hoppas du får ta på onsdag, då har vi bim väldigt nära!
  • Zamaso1
    amandakollb skrev 2020-04-27 21:30:06 följande:

    Yes tog vid 15.30 idag :D så hoppas på ÄL imorgonkväll eller onsdag! Då är det bara den två långa veckors väntan kvar sen då.. hoppas du får ta på onsdag, då har vi bim väldigt nära!


    Sprutan var väl inte så farlig väl ? :D
  • amandakollb
    Zamaso1 skrev 2020-04-27 23:04:37 följande:
    Sprutan var väl inte så farlig väl ? :D
    nej haha den var inte så farlig men min sambo fick ta och när jag skulle resa mig fick jag yrselkänslor så fick ligga ned ett tag! men så skönt att nu är det bara att vänta :) eller ligga på massa haha men sen vänta

    känner lite ömma bröst idag! eller vänstra iaf 
  • amandakollb
    Obalem skrev 2020-04-27 16:37:04 följande:
    Men åh nej :( håller tummarna för att de ska kunna hjälpa dig!! Klart du ska få gå vidare också <3
    hur går det för dig? <3
  • Zamaso1
    amandakollb skrev 2020-04-28 07:49:54 följande:

    nej haha den var inte så farlig men min sambo fick ta och när jag skulle resa mig fick jag yrselkänslor så fick ligga ned ett tag! men så skönt att nu är det bara att vänta :) eller ligga på massa haha men sen vänta

    känner lite ömma bröst idag! eller vänstra iaf 


    Jag har små värk i magen hela tiden .. hoppas verkligen de blir något denna gången! Dagarna går sååå långsamt
  • amandakollb
    Zamaso1 skrev 2020-04-28 08:50:41 följande:
    Jag har små värk i magen hela tiden .. hoppas verkligen de blir något denna gången! Dagarna går sååå långsamt
    jaa åh jag hoppas också SÅ mycket! men känns typ som att hoppas för mycket på att det skulle ta sig första försöket med letrozol faktiskt :( men får inte ge upp!!

    när har du bim? 
  • Zamaso1
    amandakollb skrev 2020-04-28 09:09:57 följande:

    jaa åh jag hoppas också SÅ mycket! men känns typ som att hoppas för mycket på att det skulle ta sig första försöket med letrozol faktiskt :( men får inte ge upp!!

    när har du bim? 


    Ne ge aldrig upp! :)

    Hm ja vet inte helt 100 egentligen, men den 7/5 tror jag:) dudå?
  • amandakollb
    Zamaso1 skrev 2020-04-28 10:57:18 följande:
    Ne ge aldrig upp! :)

    Hm ja vet inte helt 100 egentligen, men den 7/5 tror jag:) dudå?
    nä ska försöka! 

    åh ganska snart ändå! kommer du börja testa lite innan?

    vet inte än, beror på när ägglossningen kommer men förhoppningsvis inatt eller imrogon och då har jag bim 13-14 maj så typ en vecka efter dig :) 
Svar på tråden Letrozol, PCO