• Russin112

    Letrozol, PCO

    Hej! jag skall strax påbörja min första letrozol kur (äter provera nu för att få igång en blödning) men sen så är det dags :D 


    är det någon annan med Pco som har påbörjat behandling och vill följas åt? jag känner mig så fruktansvärt ensam i det här. 

  • Svar på tråden Letrozol, PCO
  • amandakollb
    Obalem skrev 2020-04-30 09:18:14 följande:
    Nej mitt hopp försvann lite j morse :( tempen sjönk så drastiskt
    jaha åh vad synd :( men du får vänta några dagar kanske och se om mensen kommer, annars ta ett nytt test senare!! :) 
  • amandakollb

    Nu har äntligen tempen höjs så nu borde äl ha varit i veckan! Då börjar den långa väntan på bim..

    Hur går det för er andra? Hur mår ni?:)

  • Zamaso1
    amandakollb skrev 2020-05-01 06:14:28 följande:

    Nu har äntligen tempen höjs så nu borde äl ha varit i veckan! Då börjar den långa väntan på bim..

    Hur går det för er andra? Hur mår ni?:)


    Idag är det 8 dagar sen jag tog ovitrelle, har lite molvärk idag i magen.. känns nästan som svag svag mensvärk. Hoppas dagarna går fort nu så man kan få veta om de e nått som händer där inne eller inte :) hur mår du?
  • amandakollb
    Zamaso1 skrev 2020-05-01 08:35:17 följande:

    Idag är det 8 dagar sen jag tog ovitrelle, har lite molvärk idag i magen.. känns nästan som svag svag mensvärk. Hoppas dagarna går fort nu så man kan få veta om de e nått som händer där inne eller inte :) hur mår du?


    Ja verkligen! Jag mår bra, 4 dagar sen jag tog ovitrelle och jag har känt typ varje dag sen dess lite molvärk och ömma bröst. Känns så otroligt länge att vänta två veckor nu :( ska försöka att inte testa tidigt
  • Zamaso1
    amandakollb skrev 2020-05-01 08:56:22 följande:

    Ja verkligen! Jag mår bra, 4 dagar sen jag tog ovitrelle och jag har känt typ varje dag sen dess lite molvärk och ömma bröst. Känns så otroligt länge att vänta två veckor nu :( ska försöka att inte testa tidigt


    Jag med hade ont efter, jätte ont dagen efter men sen nu i typ 2 dagar har ja inte känt nått alls. Men idag har ja lite värk.

    Ja denna väntan är de värsta!
  • amandakollb
    Zamaso1 skrev 2020-05-01 09:10:54 följande:

    Jag med hade ont efter, jätte ont dagen efter men sen nu i typ 2 dagar har ja inte känt nått alls. Men idag har ja lite värk.

    Ja denna väntan är de värsta!


    Visst hade du bim 7e? När ska du börja testa?:)
  • Zamaso1
    amandakollb skrev 2020-05-01 09:15:23 följande:

    Visst hade du bim 7e? När ska du börja testa?:)


    Jaa den 7 ungefär :)Jag har kollat varje dag haha! Men det är mest för att se hur ovitrellen ter sig, men nu är de nästan helt blankt på gravtestet så ja ska väl kolla på måndag-tisdag kanske :)
  • amandakollb
    Zamaso1 skrev 2020-05-01 09:46:15 följande:

    Jaa den 7 ungefär :)Jag har kollat varje dag haha! Men det är mest för att se hur ovitrellen ter sig, men nu är de nästan helt blankt på gravtestet så ja ska väl kolla på måndag-tisdag kanske :)


    Okej så tog typ 8 dagar för den att gå ur kroppen? Åh hoppas verkligen!!
  • Zamaso1
    amandakollb skrev 2020-05-01 09:49:01 följande:

    Okej så tog typ 8 dagar för den att gå ur kroppen? Åh hoppas verkligen!!


    Jaa för mig iallafall, det är ett supersvagt streck fortfarande. Men imorgom bör de va helt blankt :)
  • amandakollb
    Obalem skrev 2020-04-30 09:18:14 följande:

    Nej mitt hopp försvann lite j morse :( tempen sjönk så drastiskt


    Hur mår du? <3 har du testat något mer?
Svar på tråden Letrozol, PCO