• Russin112

    Letrozol, PCO

    Hej! jag skall strax påbörja min första letrozol kur (äter provera nu för att få igång en blödning) men sen så är det dags :D 


    är det någon annan med Pco som har påbörjat behandling och vill följas åt? jag känner mig så fruktansvärt ensam i det här. 

  • Svar på tråden Letrozol, PCO
  • Vicki89
    Russin112 skrev 2021-04-02 14:49:50 följande:

    Vicky89, när har du bim? :D

    Anonym(m) vilken dag är förväntad mens? :)


    Jag har bim tisdag-onsdag någon gång. Ska se om jag kan hålla mig ifrån att testa innan tisdag morgon. Kanske blir ett test på måndag. Annars börjar jag med sprutor för IVF på cd2... allt är klart för att börja men hoppas såklart att jag slipper.
  • barnlängtan2021
    Russin112 skrev 2021-04-02 14:47:58 följande:

    Hoppas att det går fortare för dig!


    Hoppas! Ikväll har det typ varit som kramper på högra sidan, vet inte vad det kan vara? Kommit två gånger och är ju bara på dag 2 med letrozol och blöder ännu så är ju absolut ingen äl på gång än haha
  • Anonym (Syskonförsök)
    Russin112 skrev 2021-03-31 04:58:40 följande:

    Ni är helt fantastiska människor! Tack för allt er stöd!


    Nämen! Så underbart! GRATTIS!
  • Anonym (M)
    Russin112 skrev 2021-04-02 14:49:50 följande:

    Vicky89, när har du bim? :D

    Anonym(m) vilken dag är förväntad mens? :)


    Jag tror jag borde få mens naturligt efter nästa helg så typ runt den 12:e. Hur mår du? Har plussat börjat landa lite? <3
  • Anonym (M)
    Anonym (M) skrev 2021-04-03 06:26:50 följande:

    Jag tror jag borde få mens naturligt efter nästa helg så typ runt den 12:e. Hur mår du? Har plussat börjat landa lite? <3


    Haha skulle stå någonstans inte naturligt (autocorrect)!
  • Russin112
    Vicki89 skrev 2021-04-02 19:25:09 följande:

    Jag har bim tisdag-onsdag någon gång. Ska se om jag kan hålla mig ifrån att testa innan tisdag morgon. Kanske blir ett test på måndag. Annars börjar jag med sprutor för IVF på cd2... allt är klart för att börja men hoppas såklart att jag slipper.


    Men det måste vara så skönt att veta att du kan sätta igång direkt, liksom inte lika stor press på att du ?måste? plussa. Jag hoppas verkligen du plussar och slipper ivf <3 uppdatera oss så fort du testat!
  • Russin112
    barnlängtan2021 skrev 2021-04-02 20:20:36 följande:

    Hoppas! Ikväll har det typ varit som kramper på högra sidan, vet inte vad det kan vara? Kommit två gånger och är ju bara på dag 2 med letrozol och blöder ännu så är ju absolut ingen äl på gång än haha


    Hmmm, kan det inte vara mensvärk? Letrozol är så märkligt, kroppen går ju bananas så de är så svårt att veta
  • Russin112
    Anonym (M) skrev 2021-04-03 06:26:50 följande:

    Jag tror jag borde få mens naturligt efter nästa helg så typ runt den 12:e. Hur mår du? Har plussat börjat landa lite? <3


    Okej. Hur känns det att inte testa/ha stressen för ett misslyckande? Måste vara så skönt att kunna bara leva livet en månad.

    Ja men de har sjunkit in mer (testar mig dock varje dag för att se att det blir starkare) idag vaknade jag dock upp utan att ha smärta i bröstvårtorna vilket oroar mig, men som jag har förstått det kan symptom komma och gå lite (?) Blir de mf så finns de ju ändå inget jag kan göra liksom...
  • Anonym (M)
    Russin112 skrev 2021-04-03 07:48:17 följande:

    Okej. Hur känns det att inte testa/ha stressen för ett misslyckande? Måste vara så skönt att kunna bara leva livet en månad.

    Ja men de har sjunkit in mer (testar mig dock varje dag för att se att det blir starkare) idag vaknade jag dock upp utan att ha smärta i bröstvårtorna vilket oroar mig, men som jag har förstått det kan symptom komma och gå lite (?) Blir de mf så finns de ju ändå inget jag kan göra liksom...


    Jo men känns bra! Exakt! Väntan till bim känns ju inte som en enda lång väntan!

    Vad skönt! Ja jag testade mig också flera gånger i början och det gjorde att det kändes bättre. Så fortsätt testa om det inte stressar dig liksom.

    Helt normalt att de kommer och går jag hade ömma bröstvårtor i typ en vecka sen kom de aldrig tillbaka.
  • barnlängtan2021
    Russin112 skrev 2021-04-03 07:45:41 följande:

    Hmmm, kan det inte vara mensvärk? Letrozol är så märkligt, kroppen går ju bananas så de är så svårt att veta


    Ja eventuellt. Haft rätt sparsamma blödningar men igårkväll blev de mer normala så mycket möjligt att det är mensvärk.
Svar på tråden Letrozol, PCO