• Lucia N

    BF Januari 2021

    En tråd för oss som väntar barn i januari!

    Plussade idag på BIM -4. Kände att oavsett om det går vägen eller inte är det skönt att ventilera tankar och känslor!

    Enligt NC-appen har jag BF 5/1

  • Svar på tråden BF Januari 2021
  • Clara87
    Malunken skrev 2020-06-12 11:34:55 följande:

    Är helt förkrossad.... Det liv jag såg igår finns inte mer..... Det som kom ut vid 04 var förmodligen hinnsäck och graviditet för det enda som syntes på ultraljud idag var spår (blod och koagler) där graviditeten suttit i livmodern....

    Nytt återbesök om 10 dagar för att kolla allt kommit ut.

    Önskar er alla andra lycka till <3 Det blev ingen januaribebis för oss men vi får inte ge upp!


    Jag beklagar!! Hoppas att det går komplikationsfritt och att du slipper vara med om detta igen!!
  • NiMi12
    Malunken skrev 2020-06-12 11:34:55 följande:

    Är helt förkrossad.... Det liv jag såg igår finns inte mer..... Det som kom ut vid 04 var förmodligen hinnsäck och graviditet för det enda som syntes på ultraljud idag var spår (blod och koagler) där graviditeten suttit i livmodern....

    Nytt återbesök om 10 dagar för att kolla allt kommit ut.

    Önskar er alla andra lycka till <3 Det blev ingen januaribebis för oss men vi får inte ge upp!


    Är så ledsen för din skull. Att kastas mellan hopp och förtvivlan.

    Vi för försöka igen båda två. Kramar!
  • Malunken
    Clara87 skrev 2020-06-12 11:48:29 följande:

    Jag beklagar!! Hoppas att det går komplikationsfritt och att du slipper vara med om detta igen!!


    Tack snälla. Det hoppas jag också. Dessvärre så tycker jag att blödningen avtar nu och då är det massa rester kvar som inte kommit ut...

    Just nu är det riktigt tufft... Har tagit mig ut från toaletten på sjukhuset efter att ha suttit där och tokgråtit i över 30min. Sitter ute nu och nu kommer tårarna i omgångar, försöker tänka att det kommer gå bättre nästa gång. Att fostret inte utvecklades som det skulle och att det var bättre att det hände nu än senare i graviditeten.

    Kommer även få göra utredning eftersom jag nu haft 3 missfall i rad... Men det hjälper ändå inte mot att världen rasat just nu.
  • Malunken
    NiMi12 skrev 2020-06-12 11:53:23 följande:

    Är så ledsen för din skull. Att kastas mellan hopp och förtvivlan.

    Vi för försöka igen båda två. Kramar!


    Tack. Ja ursh! Verkligen som att dansa på moln till att brinna i helvetet... Från en dag till en annan. Livet är skört!

    Absolut! Det gäller att inte ge upp. Kramar tillbaka!
  • Nykär15
    Malunken skrev 2020-06-12 11:34:55 följande:

    Är helt förkrossad.... Det liv jag såg igår finns inte mer..... Det som kom ut vid 04 var förmodligen hinnsäck och graviditet för det enda som syntes på ultraljud idag var spår (blod och koagler) där graviditeten suttit i livmodern....

    Nytt återbesök om 10 dagar för att kolla allt kommit ut.

    Önskar er alla andra lycka till <3 Det blev ingen januaribebis för oss men vi får inte ge upp!


    Så förfärligt! Så ledsen för din skull :( många kramar!
  • Malunken
    Nykär15 skrev 2020-06-12 16:00:03 följande:

    Så förfärligt! Så ledsen för din skull :( många kramar!


    Tack. Det är och har varit en tuff dag. Har landat lite i det nu och gråter inte längre så fort jag tänker på det. Jag får hoppas det går bättre nästa gång! Kramar
  • Nykär15
    Malunken skrev 2020-06-12 17:54:10 följande:

    Tack. Det är och har varit en tuff dag. Har landat lite i det nu och gråter inte längre så fort jag tänker på det. Jag får hoppas det går bättre nästa gång! Kramar


    Jag vet hur hopplöst det känns...efter mitt sena ma 2016 tog det månader att bli mig själv, en hemsk tid :( lider med dig!
Svar på tråden BF Januari 2021