• Anonym (K)

    Skugga eller plus?

    Sorry för ännu en tråd som den här;) Äl +9, testade på kvällen (skulle ju väntat till morgonen)!

  • Svar på tråden Skugga eller plus?
  • syntharen

    Ja det syns ju nåt väldigt svagt men som jag förstår så verkar Clearblue ge sånna spökstreck ibland. Du får ge dig till tåls nån dag till

  • Anonym (K)
    syntharen skrev 2020-06-21 17:32:15 följande:

    Ja det syns ju nåt väldigt svagt men som jag förstår så verkar Clearblue ge sånna spökstreck ibland. Du får ge dig till tåls nån dag till


    Tack för svar:) Läste av inom 3 min, men får absolut ta ett nytt test om ett tag då.
  • LittleSunshine84

    Ska det bara vara ett streck och inte ett kryss så ser jag definitivt ett streck :)

  • Anonym (K)

    Tack för att du lånade dina ögon:) Det ska bara vara ett!

  • BDN

    Jag ser ett väldigt svagt streck, sådär såg det ut för mig också innan bim och nu är jag i v37 :) testa igen om någon dag, när har du bim? :) 

  • Anonym (K)
    BDN skrev 2020-06-22 01:48:48 följande:

    Jag ser ett väldigt svagt streck, sådär såg det ut för mig också innan bim och nu är jag i v37 :) testa igen om någon dag, när har du bim? :) 


    Tack:) och stort grattis! Kommer du ihåg hur långt innan bim?

    Har bim om 3-5 dagar från när testet togs:)
  • Anonym (me)
    Anonym (K) skrev 2020-06-21 17:51:50 följande:

    Tack för att du lånade dina ögon:) Det ska bara vara ett!


    Har Clearblue ändrat sina test då för visst har det alltid varit att ett streck = negativt och två som bildar ett + är positivt.
  • Anonym (K)

    Tack alla! Tog ett digitalt imorse som visade positivt:)

  • BDN
    Anonym (K) skrev 2020-06-22 04:45:30 följande:

    Tack:) och stort grattis! Kommer du ihåg hur långt innan bim?

    Har bim om 3-5 dagar från när testet togs:)


    Minns inte exakt hur många dagar, men jag tror mer tätt inpå bim än för dig. Så har du så redan sådär tidigt så verkar det ju lovande :) hoppas på ett starkare plus för dig inom några dagar :) lycka till!
  • BDN
    Anonym (K) skrev 2020-06-22 08:12:36 följande:

    Tack alla! Tog ett digitalt imorse som visade positivt:)


    Åh stort grattis!! Bf slutet på januari/början på mars då? :)
  • BDN
    BDN skrev 2020-06-22 08:18:55 följande:

    Åh stort grattis!! Bf slutet på januari/början på mars då? :)


    Februari menar jag hehe
  • Anonym (K)

    Haha ja mars ser det ut som! Hoppas det går vägen nu!! Snart dags för er, spännande!:)

Svar på tråden Skugga eller plus?