• Anonym (Babymama)

    Någon mer som har bebisverkstad nu

    Hej!

    Vi är i full gång att försöka bli gravid under ÄL som är i mitten på veckan. 9e-10e sept ungefär.

    Någon mer därute? Eller lite senare! Skulle vara kul att följas åt.

  • Svar på tråden Någon mer som har bebisverkstad nu
  • Anonym (Babymama)
    Anonym (4a) skrev 2020-11-24 19:47:08 följande:

    Okej, ja då är det nog inte det som spökar. Men kan verkligen tipsa om privat gyn för koll :)

    Ja 27 är ju ingen ålder, men åren går snabbare än man tror när man är i denna barndjungel...ÄL nu 25-27/11 och bim omkring 9-11/12 :)


    Så spännande :))) tycker du/ni det är svårt när äl kommer mitt i veckan? Vi har haft "tur" att det blivit äl på helgen hittils. Annars känns det stressigt med jobb osv
  • Anonym (Babymama)
    Anonym (Första) skrev 2020-11-24 19:58:10 följande:

    Äl runt den 6/12 och bim runt den 20/12 för min del :)


    Spännande då är vi nära :D
  • Anonym (Lillskrutten)
    Hopeforaplus skrev 2020-11-24 14:13:14 följande:
    Tack för dina ord, verkligen. Behövde läsa det här idag! :)
    Hjärta Yey, vi måste peppa varandra!
  • Anonym (Lillskrutten)
    Anonym (4a) skrev 2020-11-24 14:51:24 följande:
    Ja det är sååå stressande...hade känts bättre om ingen visste bara :( minsta blir 7 år nästa år, och helst ville jag ha max 5 år mellan de minsta...men det blev långt ifrån 5 år nu :( jaja, de kommer nog ha kul ihop ändå :D
    Försök att inte tänka på det, om någon informera vänligt att ni säger till när ni vill berätta om det. Dom kommer att ha askul med varandra ändå!! Solig
    Har ni försökt sen minsta blev 5?
  • Anonym (Lillskrutten)
    Anonym (Babymama) skrev 2020-11-24 19:39:30 följande:

    Förlåt lite lost när alla här äl/bim nu kan ni inte uppdatera :D

    Tror min äl kommer nån gång nästa helg, 4e-7e


    Om uppgifterna stämmer i min app, vilket de gjorde innan graviditet och förlossning men eftersom jag precis haft min första mens sen förlossningen vet man aldrig hur cykeln kommer se ut men om de stämmer, så har jag troligtvis äl nu i helgen och bim om tre veckor Förvånad Förra gången började jag få lite symptom samma vecka som mensen skulle komma och testade positivt bim+4.
  • barnlängtan2021

    Hejsan!

    Jag har fått hjälp med letrozol och ovitrelle för att få ÄL. Så har förhoppningsvis haft ÄL för ca 1 vecka sen så hoppas att ingen mens dyker upp nu så jag kan ta ett test under nästa vecka! :)

  • Anonym (Babymama)
    Anonym (Lillskrutten) skrev 2020-11-24 21:01:29 följande:

    Om uppgifterna stämmer i min app, vilket de gjorde innan graviditet och förlossning men eftersom jag precis haft min första mens sen förlossningen vet man aldrig hur cykeln kommer se ut men om de stämmer, så har jag troligtvis äl nu i helgen och bim om tre veckor  Förra gången började jag få lite symptom samma vecka som mensen skulle komma och testade positivt bim+4.


    Spännande! Vad hoppfullt att testa positivt så sent, hade du testat tidigare då med?
  • Anonym (Babymama)
    barnlängtan2021 skrev 2020-11-24 21:06:58 följande:

    Hejsan!

    Jag har fått hjälp med letrozol och ovitrelle för att få ÄL. Så har förhoppningsvis haft ÄL för ca 1 vecka sen så hoppas att ingen mens dyker upp nu så jag kan ta ett test under nästa vecka! :)


    Hej!

    Vad spännande! Har ni försökt länge?

    Hoppas mensen uteblir!
  • Anonym (Lillskrutten)
    Anonym (Babymama) skrev 2020-11-24 21:35:46 följande:

    Spännande! Vad hoppfullt att testa positivt så sent, hade du testat tidigare då med?


    Nej jag väntade så länge, eftersom mensen kom 3 dagar sent månaden innan ville jag inte få falska förhoppningar igen. Men så skulle jag på aw den kvällen så testade på morgonen för att veta om jag kunde dricka haha
  • Anonym (Lillskrutten)
    barnlängtan2021 skrev 2020-11-24 21:06:58 följande:

    Hejsan!

    Jag har fått hjälp med letrozol och ovitrelle för att få ÄL. Så har förhoppningsvis haft ÄL för ca 1 vecka sen så hoppas att ingen mens dyker upp nu så jag kan ta ett test under nästa vecka! :)


    Hoppas veckan går snabbt för dig och du får ett starkt plus! Har du testat några stickor för att se om ÄL kommit som den ska?
Svar på tråden Någon mer som har bebisverkstad nu